LaRedoute.fr - 148 - Краят на намалението - 03.02 - 09.02

  • 106 155
  • 2 004
  •   1
Отговори
# 975
  • Все на втория етаж
  • Мнения: 5 905
Къдрокоска, къде ти изчезна мнението  Rolling Eyes Crazy Сигурна съм, че видях, че си писала, сега три пъти минах страниците и го няма, откачам ли ? Thinking
Моля те, когато имаш възможност покажи снимките, че му точа лиги, сума време, а съм пропуснала ниската цена. Sad

# 976
  • Мнения: 4 916
Определено смятам, че на тези намаления тотално се изгавриха с правата ни на потребители.

Позволих си да отворя тема в БНАП . Любопитно ми е  да прочета мнения на непазаруващи от Ларедут  Rolling Eyes


Нали разбираш, че става въпрос за търговия, която е подчинена на законите на друга държава?
Т.е. ти купуваш стока директно от Франция, а се оплакваш, че не спазват българските закони.

Разбирам, разбирам. Също така разбирам , че и двете държави са членки на ЕС.  Peace

И между другото никъде не съм цитирала каквото и да е законодателство, камо ли българското. Това, че асоциацията е българска не означава, че не може да те консултира в случаи на пазаруване извън пределите на България.
А истината всъщност е, че неприятното усещане за "особено отношение на "  La Redoute   към бг потребителите ме обижда много!
 Cry



Това, че са членки на Ес не означава, че законодателстовто се припокрива на 100 процента в частта за потребителите.
А това, че асоциацията е българска означава, че има отношение предимно към българското законодателство.
От годините през които съм пазарувала в Редута не съм забелязала особено отношение към клиентите от България ,това са някакви ваши си схващания.

# 977
  • Мнения: 151
Хайде стига пък вий с това "спиране на кранчето"! Какво кранче?! Да не са луди да си спрат продажбите?! Да не ми ги подаряват нещата, купуваме си ги на обявените от тях цени, при условията и с кодовете, измислени от тях (да не вземете сега да ме убеждавате, че трябва да са получин лично, а ние ползваме чужди - както си знаем, когато поискат даден код да действа само на акаунти, на които е пратен, те си слагат необходимите ограничения!)?!

Не сме само ние, дето "грабим като невиждали". Naughty То това е и идеята на разпродажбите.

Крайно време е да престанем да се въприемаме като хора "втора ръка", само защото сме българи! Като се изключи по-скъпия транспорт дотук, не виждам каква е разликата между нас и французите като потребители на един и същ онлайн магазин. Stop

Абсолютно подкрепям Чоколина!!!
Ларедутси правят много умело маркетинга и ние лесно се хващаме на въдицата (вярно че имат много изгодни, при това маркови неща, но погледнете си похарчените до момента пари при тях, т.е пито-платено, нали?), но и в маркетинга трябва да има една граница на коректност, лоялност към клиента, която според мен те прекрачват, защото знаят че ще продължаваме да висим на въдицата и да си траем в очакване на поредната изгодна покупка.

Освен това  с риск да разгневя някого, ще си кажа че много ме дразнят изказвания от рода: "Като не ти изнася не купувай"! Живеем в демократично време и (би трябвало) да сме част от гражданско общество! Всеки има право да бъде недоволен и да си изрази недоволството, не сме група овце!

Последна редакция: пт, 05 фев 2010, 12:41 от arlena

# 978
  • Мнения: 158
Chockolina      202uu

И за да не е само спам да кажа, че за поръчките ми от 10 и 11.01 парите са само блокирани, иначе в Пейпал всички са Completed. Засега нямам и двойно блокирани суми, картата ми е на ДСК.  Peace

# 979
  • Sofia
  • Мнения: 3 203
Или ще спрете този цирк или ще ви затворя темата преди края на намаленията.
Не се ли усещате поне малко?
Това е пазаруване от чуждестранен интернет магазин при условия, които сте приели при регистрирането си в него.
Ако намирате несъответствия - сигнализиране на френските власти.
Останалите проблеми с плащане през paypal или банкови операции с картите ви тук също си имат просто обяснение и то обикновено се дава от банката.
Абсолютно не разбирам желанието ви да уведомите всички в тази тема по 18 пъти, че поръчката ви от 6.01 (примерно) още не е дошла. Нито ще дойде по-бързо, нито ще ви стопли това, че някой е в същата позиция като вас, а на друг поръчката вече е дошла.
Едно и също се повтаря на всеки 3 страници.
Разбирам, че е далеч по-лесно да напишеш 3 реда, отколкото да прочетеш 3 страници, но се опитайте да осъзнаете, че не сте сами в темата!

# 980
  • Мнения: 4 916
Хайде стига пък вий с това "спиране на кранчето"! Какво кранче?! Да не са луди да си спрат продажбите?! Да не ми ги подаряват нещата, купуваме си ги на обявените от тях цени, при условията и с кодовете, измислени от тях (да не вземете сега да ме убеждавате, че трябва да са получин лично, а ние ползваме чужди - както си знаем, когато поискат даден код да действа само на акаунти, на които е пратен, те си слагат необходимите ограничения!)?!

Не сме само ние, дето "грабим като невиждали". Naughty То това е и идеята на разпродажбите.

Крайно време е да престанем да се въприемаме като хора "втора ръка", само защото сме българи! Като се изключи по-скъпия транспорт дотук, не виждам каква е разликата между нас и французите като потребители на един и същ онлайн магазин. Stop

Абсолютно подкрепям Чоколина!!!
Ларедутси правят много умело маркетинга и ние лесно се хващаме на въдицата (вярно че имат много изгодни, при това маркови неща, но погледнете си похарчените до момента пари при тях, т.е пито-платено, нали?), но и в маркетинга трябва да има една граница на коректност, лоялност към клиента, която според мен те прекрачват, защото знаят че ще продължаваме да висим на въдицата и да си траем в очакване на поредната изгодна покупка.


дами,
това "не само ние грабим като невиждали" не е оправдание за неправомерни действия  Wink Разбирам, ако някоя от вас е ползвала само кодове, които е получила лично, но в 99,9 на сто от случаите това не е така. Т.е. "грабенето" се оказва на ръба на схващането на Андрешко за отношенията с бирника.


ПП - дълбоко се извинявам на Татти за това, че по невнимание пак се подредих след него в темата. Не беше умишлено.

# 981
  • Видин
  • Мнения: 288
Иренка, без да искам си изтрих мнението.  Blush Ето снимки: http://vercheto.multiply.com/photos/album/2/2#photo=5 . Цветът в действителност е по-наситен. На мен много ми харесва, 36-ти размер е - ако искаш мога да дам и размери.

И да похваля тази блузка: http://www.laredoute.fr/vente-t-shirt-2-en-1.aspx?productid=3241 … &numberpage=1 - много нежна, дантелката е чудесна, поръчах си и в черно.  Simple Smile Ето реални снимки: http://vercheto.multiply.com/photos/album/2#photo=13

# 982
  • Балчи-Варна
  • Мнения: 419
Днес чакаме ли обедни намаления?

# 983
  • Мнения: 35
Момичета да ви попитам като ви изписва  в рембуса- чек със сумата -ще излезе ли пак втори ред и със 7-те % или това е окончателната сума,  за която имам  отказани неща.

# 984
  • Мнения: 4 916
Момичета да ви попитам като ви изписва  в рембуса- чек със сумата -ще излезе ли пак втори ред и със 7-те % или това е окончателната сума,  за която имам  отказани неща.


Ще излезе и втори ред, който включва седемте процента.

# 985
  • София
  • Мнения: 469
Пазарувам от Ларедута повече от две години.
В началото приемах доста сериозно отказаните артикули, ядосвах се когато трябваше да чакам 45 за отблокиране на сума.
В момента това не ми прави впечатление, т.к. съм приела техния начин на работа.
Според мен като цяло складовата им програма не е перфектна или не им е изгодно да е така.

Ще дам за пример друг сайт, от който пазарувам /Май тойс/.
Немците са си перфекционисти и това е нормално.
Всеки продукт, който слагам в кошницата се проверява предварително дали е наличен, а ако се изчерпа до пускане на поръчката ми го маркира.
До момента не ми се е случвало да не получа стока, която е фактурирана.
Един път им върнах детски фотоапарат, който не ме удовлетвори с качеството на снимките, които правеше.
Върнах им го за тяхна сметка, а парите за продукта ми ги възстановиха в сметката.

Всеки интернет сайт си има собствени правила и е нормално да пазаруваме от там, където ни удовлетворяват условията.

# 986
  • Мнения: 547
При немците можеш и да си следиш и доставката докъде е стигнала,а и ти я носят до вратата,но там няма чак такива намаления,но пък в сравнение с България има много хубави и по евтини неща.

# 987
  • Мнения: 14
Момичета, с ГО 90см. размер 40 от това палтенце много ли ще ми е голямо?
 Thinking
http://www.laredoute.fr/ventedefault.aspx?productid=324148605&am … &numberpage=2

# 988
  • София
  • Мнения: 1 264
   Ренито, за пекарните - втората която си показала е за по-голям обем (750 и 900г.) и е по- добре, защото иначе за същите часове чакане става много малък обем печиво.

    За всички, които имаха дебитни ноти ( а и проблеми с банките) Писах да ми вземат парите за дебитната нота с някоя от следващите поръчки за които парите са само запорирани, но още не са изтеглени, а имам отказани артикули (т.е. упълномощила съм ги вече да изтеглят по-голяма сума отколкото ще дръпнат в действителност, но ми отговориха, че нямат право да направят такова нещо за вече съществуваща поръчка и при някоя от следващите да заявя изрично, че искам да ми дръпнат и тези пари, което се правело на четвърта стъпка преди да потвърдиш окончателно поръчката) Ето отговора как:

            You have to safeguard it. At 4 step when you have the confirmation of your order, under the basket, you have : Besoin d'une conseillère pour terminer votre commande ?1Cliquez sur "sauvegarder votre commande". Then, click on "sauvegarder votre commande" and leave a message with your authorization to debit this amount.

# 989
  • Мнения: 101
 Айде офанзивата ще почва  Wink  Аз ще помагам нямя да пазарувам  Joy

Общи условия

Активация на акаунт