LaRedoute.fr - 148 - Краят на намалението - 03.02 - 09.02

  • 106 117
  • 2 004
  •   1
Отговори
# 1 965
  • Мнения: 4 546
за парите - обаждахте ли се в банката?
аз вчера изревах за разблокирани суми. днес обаче, от банката ми казаха, че в ятхната система сумите продължават да са си блокирани. незнайно защо, в он-лайн банкирането стоят като свободни средства. та явно има бъг някакъв  Rolling Eyes банката е ПИБ
Виждаш ги през интернет-банкирането, защото още са налични по сметката. Но когато се опиташ да ги изтеглиш на банкомат например, не би трябвало да можеш, защото са блокирани!
да но в банкирането отделно си има Блокирани суми и като пусна поръчка ги виждам, че са блокирани. странното беше, че в еидн момент ми ги даде, че са Разполагаеми.

# 1 966
  • Мнения: 5 832
Дами получавате ли такива съобщения от Лр
:Votre panier arrive à expiration !

Приканват те да пазаруваш,стандартен и-мейл,нищо лично  Peace

# 1 967
  • София
  • Мнения: 2 296
Дами получавате ли такива съобщения от Лр
:Votre panier arrive à expiration !

При директен превод с гугъл: Вашата количка изтича. или пристига.

Нямам непотвърдена поръчка или нещо сложено в кошницата.
Като сравня обаче датите на мейлите с такъв текст - съвпадат с датите на колис номерата и съответно на тази дата блокираните суми в картата ми са усвоени  от Ларедут-а.

Може ли някоя френскоговоряща мама да даде по точен превод на горния мейл?
О,такива най-редовно получавам,когато съм сложила нещо в кошницата и то отлежава 3-4 дни. Mr. Green
Досега не ми се е случвало да ми го "поръчат служебно"  Laughing
Буквално си го превеждам,че "изтича",демек-Валидирай!
Не му обръщай внимание,маркетингов трик...един от многото.

# 1 968
  • Düsseldorf
  • Мнения: 504
ONE665 Напомнят ти, че имаш неща в кошницата си, ако ги купуваш, да ги купуваш, защото изтича срока... Трикче да те накарат да си довършиш  поръчката, нищо съществено..

Инак днес взехме една поръчка на името на мъжа ми от 13-ти, а моите от 7, 8, 9. и 11. януари ги няма, но това си е в реда на нещата...

"Олекотените" каквото и да са, не са завивики, понеже са 1.50 на 1.50, т.е. за доста дребни хора само биха ставали за завиване и за нито едно легло за покривало...

# 1 969
  • София
  • Мнения: 565
днес ли е последният ден на намаленията newsm78

# 1 970
  • Мнения: 533
[да но в банкирането отделно си има Блокирани суми и като пусна поръчка ги виждам, че са блокирани. странното беше, че в еидн момент ми ги даде, че са Разполагаеми.
Днес имах по същия повод ходене в ПИБ.Не ми бяха дръпнали пари от поръчка на 14.01.Всичко е ОК.Служителката влезе в някаква друга директория и видя, че всички суми са блокирани.Миналата година дойде поръчка и тогава си дръпнаха парите Grinning, но стояха блокирани.

# 1 971
  • Мнения: 338
за парите - обаждахте ли се в банката?
аз вчера изревах за разблокирани суми. днес обаче, от банката ми казаха, че в ятхната система сумите продължават да са си блокирани. незнайно защо, в он-лайн банкирането стоят като свободни средства. та явно има бъг някакъв  Rolling Eyes банката е ПИБ
Виждаш ги през интернет-банкирането, защото още са налични по сметката. Но когато се опиташ да ги изтеглиш на банкомат например, не би трябвало да можеш, защото са блокирани!
да но в банкирането отделно си има Блокирани суми и като пусна поръчка ги виждам, че са блокирани. странното беше, че в еидн момент ми ги даде, че са Разполагаеми.
Може да е изтекъл срока за блокиране. Според мен питай в банката.

# 1 972
  • Мнения: 21
И аз се интересувам какво ще стане с "кръглите цени" утре? Ще ги има ли, няма ли... newsm78 Как е било на предните намаления, аз не знам, защото ми е първо!

# 1 973
  • Мнения: 332
Имам проблем с един отказан артикул от 10.01.
На 29.01 са ми го отказали, на 8.02 ми се появи както обикновенно и 2рия ред, но вместо надписа Note d'avior  да бъде заменено с Bon d'achat, пак си пише Note d'avior?!

За пръв път ми се случва и не ми е много ясно как трябва да реагирам?
Чек ли да чакам, ваучер ли?
Или да си пиша стандартното писмо с искане за номер на ваучер?

# 1 974
  • Мнения: 501
Възможно ли е отказване на плащане на 4 стъпка,поради заявление за смяна на пин код на картата,въпеки,че ми казаха в банката,че няма да блокирват картата.Благодаря предварително  Hug
http://www.laredoute.fr/vente-pantalon-cargo.aspx?productid=3241 … &numberpage=1 38/kaki цвета хубав ли е на живо?  Hug

# 1 975
  • Мнения: 685
Lusesita, пиши им стандартното писмо за искане на чек по мейла  Peace
Същото пишеше и а мен - пратиха ми ваучер.

# 1 976
  • БГ
  • Мнения: 424
Дами получавате ли такива съобщения от Лр
:Votre panier arrive à expiration !

При директен превод с гугъл: Вашата количка изтича. или пристига.

Нямам непотвърдена поръчка или нещо сложено в кошницата.
Като сравня обаче датите на мейлите с такъв текст - съвпадат с датите на колис номерата и съответно на тази дата блокираните суми в картата ми са усвоени  от Ларедут-а.

Може ли някоя френскоговоряща мама да даде по точен превод на горния мейл?
О,такива най-редовно получавам,когато съм сложила нещо в кошницата и то отлежава 3-4 дни. Mr. Green
Досега не ми се е случвало да ми го "поръчат служебно"  Laughing
Буквално си го превеждам,че "изтича",демек-Валидирай!
Не му обръщай внимание,маркетингов трик...един от многото.

Да, но по дати ми съвпада с плащанията и обикновено след такъв мейл до 3-4 дни получавам пратката. По повод многото коментари за блокирани/освободени суми по осторожно обръщам внимание на плащанията към Ла редут-а. Плащам с Американ експрес. Много се изненадах като си получих месечното извлечение за януари. Тъкмо си бях направила разчет кога по колко ще внасям и изненада - от 5 поръчки и 5 блокирани суми за 01 са ми изтеглили само 2. Останалите в баланса ми ги дава блокирани, но не са изтеглени, обаче датите на тегленията съвпадат с въпросните маркетингови мейли.
Пример: Поръчка 6-ти, фактурирана 8-ми (колис номера обаче започва 20100025 - последните цифри са номера на колета, има ги на фактурата), блокирана сумата 8-ми, изтеглена сумата на 25-ти (по месечното извлечение), маркетингов мейл от 25-ти и на 29-ти получих поръчката. Същото и за предходните поръчки. Сега имам маркет мейл от 8-ми. Сумата е блокирана, да видим кога ще дойде. Утре ще звънна на банката да видим дали са усвоили сумата.

# 1 977
  • Мнения: 269
За панталоните Пума става въпрос  Peace
Цвета не е каки, а си е зелено Simple Smile.
Материята не е кой знае какво. Аз поръчах (в този цвят в бързината Simple Smile, а не в другите за по-малко пари ). Поръчах 40 р-р (толкова си носи човека) и са му широки (въпреки, че имаше отзиви, че са умалени). За ръст 1.80 са дълги. И са тънки Sad.
Като цяло аз очаквах много повече.
Ако поръчаш 38 и са малки - имай ме предвид за размяна!

# 1 978
  • София
  • Мнения: 531
Може ли да помоля, за реални снимки на сакото  и размери, доколкото е възможно..

Съжалявам... Не беше за мен сакото и не е в мен... Но го видях как стои.  Peace

Възможно ли е отказване на плащане на 4 стъпка,поради заявление за смяна на пин код на картата,въпеки,че ми казаха в банката,че няма да блокирват картата.Благодаря предварително  Hug

Не би трябвало пина и/или смяната му да имат отношение към плащане по нета. Най-вероятно става дума за недостатъчна наличност.

# 1 979

Общи условия

Активация на акаунт