Въпроси към модераторите и администраторите

  • 47 774
  • 740
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 4 587
Единият пише от акаунта на другия. Ако е нормално, сори.

# 61
  • Стара Загора
  • Мнения: 7 555
Единият пише от акаунта на другия. Ако е нормално, сори.
Ами значи трябва да баннем и Експреса тогава. Сори падуане...отлетя Mr. Green

# 62
  • Мнения: 3 066
Благодаря Ви-: Mamma (репримира имах предвид наказва) и Жената на астронавта !Разбрах,че не сотават безнаказани неугледните и циничните коментари!

# 63
  • Мнения: 7 605
Имам въпрос относно функцията "Информирай модератор". В какви рамки може да се очаква реакция от модераторския екип? Да доуточня, че не очаквам да е мигновенно  Wink , знам че модераторите работят доброволно, имат реален живот, работа, домакинство, семейство и т.н. Но тъй като ние, потребителите, не получаваме отговор от страна на модераторите, няма как да знаем кога са отхвърляли доклада ни, и кога просто не са успяли да го видят.
Дали не е добра идея в случай на отхвърлянето на искането на потребителя (примерно, информира модератора за обидно мнение и модератора преценява че не е обидно и не го трие), да се информира потребителя на лични, за да не чака и не повтаря да информира модераторите?

# 64
  • Стара Загора
  • Мнения: 1 650
Татяна, твоето искане е невъзможно да се случи...
Когато се прати такъв доклад, той отива в мейлите на всички джедаи и със сигурност, няколко чифта очи минават през докладваното място... Предприемат се действия по преценка на модераторите...
Та, функцията е "Информирай модератор", не "Информирай потребител"...
Тя се използва при забелязване на нередности, нарушаване на Правилата и за улесняване модерирането на форума (заключване на тема, заковаване, местене и други)...
Обикновено, след информирането, потребителя няма защо да очаква някакъв отговор от модератор, защото касае модерирането на форума, а не нещо случващо се в личен план за един или няколко потребители...
Ако обаче някой от потребителите има лична молба до модератор, по-добре е да се използва функцията "Лично съобщение"...
А ти за какво си информирала модератор...?

# 65
  • Мнения: 7 605
Ескпрес, благодаря ти за отговора. Вчера вечерта (не късно) бях използала функцията, за да информирам за едни обиждащи и заядливи публикации на един току-що регистриран потребител - явно регистриран с тази цел, може-би втора регистрация на друг потребител. Днес на обяд публикациите още бяха там, та отново използах функцията, понеже имаше нови злобни публикации. Тогава се чудих дали да информирам пак, не знаех дали първият ми доклад просто не беше разгледан още, или отхвърлян.

# 66
  • Canada
  • Мнения: 139
Не съм сигурна за тук ли е въпроса ми,но все пак да си питам...
Кога ще се смени основния цвяр на Готварския?Много е ярък и бързо заболяват очите.То това е предполагам и до потребител,но...все пак ще съм благодарна,ако кажете Peace

# 67
  • Мнения: 6 368
Знам. Съжалявам.
Утре ще мога да отговоря за колко време е брендингът. В момента не разполагам с тази информация.
Надявам се и да се коригират и омекотят цветовете.

# 68
  • Canada
  • Мнения: 139
Благодаря!Дано поне да по-пастелни  bouquet

# 69
  • Мнения: 0
Здравейте,
изчезнаха ми съобщенията и всичко каквото съм поствал до момента. Не съм получил нищо като предупреждение или причина, затова се надявам че е бъг или грешка.
обикновено пускам неща които се харесват и до сега не е имало проблеми.. дано не е заради нещо което съм написал, но тогава не трябваше ли да имам съобщение от модератор че ми се изтриват нещата?
Мерси предварително

# 70
  • Мнения: 6 368
Съобщенията Ви са изтрити, защото всички Ваши публикации сочат към сайт, предлагащ платени услуги, което е в противоречие с правилата на форумите ни.

# 71
  • Мнения: 0
Благодаря. Сайтът предлагащ платени услуги е друг и от този само има 1 линк натам.
Нито една от публикациите не е призовавала някой да закупи нещо, винаги са били показвания на интересни панорами и отговорите са били само положителни, благодарствени и похвални от потребителите на бг-мама. Пускани са в клюкарника където ако правилно съм разбрал това е смисъла. Разбира се с модератор не се спори, затова само бих искал да изразя съжалението си, че повече не мога да показвам любими на много хора тук неща.

Приятен ден.

# 72
  • Мнения: 6 368
Никой не Ви забранява да пускате панорами и т.н., стига това да не е реклама на услугите Ви, а то е.
В сайта, към който са всичките Ви линкове има ясно откроена част от менюто за поръчки.
Докато се зареждат картичките, надписът също е съвсем рекламен - "За поръчки...".

# 73
  • София
  • Мнения: 1 640
Здравейте!

Може ли да заключите тази тема:

http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=473129.0

Имаме нова

# 74
  • София
  • Мнения: 7 670
Не съм сигурна за тук ли е въпроса ми,но все пак да си питам...
Кога ще се смени основния цвяр на Готварския?Много е ярък и бързо заболяват очите.То това е предполагам и до потребител,но...все пак ще съм благодарна,ако кажете Peace
Точно влязох да възроптая срещу брутално розовия цвят на Майки (бъдещи и настоящи) Simple Smile
Сори, ама май е по-зле и от готварския.

Общи условия

Активация на акаунт