Поръчка www.chemistdirect.co.uk

  • 17 963
  • 187
  •   1
Отговори
# 150
  • София
  • Мнения: 711
Само да се отчета. Преди малко получих е-мейл, че поръчката ми е отказана поради несъответствие на данните от картата. Яхнах метлата и им написах гневен е-мейл, че в най-скоро време смятам да пиша на Виза клуб /тъй като картата ми е Виза/ и да ги уведомя, че този сайт смята картите им за ненадеждни. Освен това, единственият проблем според мен е техническата невъзможонст да се напишат различни адреси за доставка и фактуриране, което си е техен проблем. Със същата карта съм правила успешни поръчки, затова за мен е учудващо как сега изведнъж я отхвърлят. Писах им, че уважавам решението им да не доставят до България, но намирам за дискриминиращ фактът да не подсигурят техническа възможност да въвеждаме даните си правилно и  после на тази основа да ни канцелират поръчки. На финала съвсем избеснях и им написах, че се надявам да не възразяват, ако информирам Европейския потребителски център за този случай. Да видим дали ще ми пишат нещо изобщо. Аз поне се разтоварих! Mr. Green
Можеш да напишеш различни адреси за доставка и фактуриране!
И аз първия път си вкарах Английски адрес и ми отказаха поръчката по ради същата причина, после си поиграх и намерих от къде да сменя адреса на доставка, има такава опция. Peace

# 151
  • София
  • Мнения: 711
Само да се отчета. Преди малко получих е-мейл, че поръчката ми е отказана поради несъответствие на данните от картата. Яхнах метлата и им написах гневен е-мейл, че в най-скоро време смятам да пиша на Виза клуб /тъй като картата ми е Виза/ и да ги уведомя, че този сайт смята картите им за ненадеждни. Освен това, единственият проблем според мен е техническата невъзможонст да се напишат различни адреси за доставка и фактуриране, което си е техен проблем. Със същата карта съм правила успешни поръчки, затова за мен е учудващо как сега изведнъж я отхвърлят. Писах им, че уважавам решението им да не доставят до България, но намирам за дискриминиращ фактът да не подсигурят техническа възможност да въвеждаме даните си правилно и  после на тази основа да ни канцелират поръчки. На финала съвсем избеснях и им написах, че се надявам да не възразяват, ако информирам Европейския потребителски център за този случай. Да видим дали ще ми пишат нещо изобщо. Аз поне се разтоварих! Mr. Green
Можеш да напишеш различни адреси за доставка и фактуриране!
И аз първия път си вкарах Английски адрес и ми отказаха поръчката поради същата причина, после си поиграх и намерих от къде да сменя адреса на доставка, има такава опция. Peace
А по въпроса за дискриминация........ нямам думи!
Не мисля , че заслужаваме подобно отношение, плащаме с парите си и се чувствам много засегната от тяхното лично отношение.
Твърдо съм решена да не се отказвам, защото съм в правото си!

# 152
  • Мнения: 1 952
Момичета, аз мисля да поръчам на адреса на една приятелка, но тя ще си идва чак към 20-25.06. Някой ако иска ще го включа, виждам, че над 40 лири е безплатна доставката за Англия.

# 153
  • Мнения: 763
Само да се отчета. Преди малко получих е-мейл, че поръчката ми е отказана поради несъответствие на данните от картата. Яхнах метлата и им написах гневен е-мейл, че в най-скоро време смятам да пиша на Виза клуб /тъй като картата ми е Виза/ и да ги уведомя, че този сайт смята картите им за ненадеждни. Освен това, единственият проблем според мен е техническата невъзможонст да се напишат различни адреси за доставка и фактуриране, което си е техен проблем. Със същата карта съм правила успешни поръчки, затова за мен е учудващо как сега изведнъж я отхвърлят. Писах им, че уважавам решението им да не доставят до България, но намирам за дискриминиращ фактът да не подсигурят техническа възможност да въвеждаме даните си правилно и  после на тази основа да ни канцелират поръчки. На финала съвсем избеснях и им написах, че се надявам да не възразяват, ако информирам Европейския потребителски център за този случай. Да видим дали ще ми пишат нещо изобщо. Аз поне се разтоварих! Mr. Green
Можеш да напишеш различни адреси за доставка и фактуриране!
И аз първия път си вкарах Английски адрес и ми отказаха поръчката по ради същата причина, после си поиграх и намерих от къде да сменя адреса на доставка, има такава опция. Peace


Истината е, че се усетих че съм не съм погледнала адресите чак като ми изписа потвърждение на поръчката и видях че адресът е един  и същ. Още тогава исках да го сменя, но няма опция или поне аз не намерих такава за редактиране на поръчката. Имам горчив опит и затова дори мислех да им пиша с молба на променят billing адреса, още повече че го имат в базата данни.
Да видим дали ще ми отговорят изобщо... Thinking

# 154
  • Мнения: 763
Отговорили са ми:
Dear....

Thank you for your email.

I do apologise for the inconvenience caused to you.

Unfortunately at the moment we have terminated many International destinations from our shipping service until further notice. We are hoping to resolve this issue very soon.

Kind Regards

Kiran

# 155
  • София
  • Мнения: 711
След отваряне на диспута в PAY PAL , днес ми върнаха парите и ми се извиниха за закъснението!

# 156
  • Бургас
  • Мнения: 2 104
Много жалко,че нямат доставка до БГ .
chevroleta ,поздравления за отговора ,който си им писала.

Момичета,искам да си поръчам ТОВА . Да сте го виждали из някой друг сайт?

# 157
  • Мнения: 1 952
За всички, които ми писаха на ЛС за обща поръчка, съжалявам, но поръчката ми засега се отлага.

# 158
  • Мнения: 23
Изпратили са ми имейл за новите продукти и намаления,та им отговорих подобаващо,че съм обидена от факта,че прекахнаха БГ от списъка и чакам скоро проблема да бъде разрешен Crossing Arms
И аз чакам отговор от рода  "дъра-бъра"... hahaha

# 159
  • Мнения: 763
Мда, ние си разменихме още няколко любовни писма, в които ми обясняват че системата им приема като потенциална заплаха за сигурността на клиента, ако деливери и билинг адреса са различни, на което аз пък им обясних мило, че "характеристиките на системата им определено на е тема, която възбужда интереса ми. Освен това се съмнявам това да е основната причина за отказа на поръчки, заплатени с бг карта до англ. адрес, тъй като това, което те наричат проблем е абсолютно нормална практика в други интернет сайтове  и то на уважавани англ. магазини...." и все неща в този дух. Те се нацупиха  и вече не ми пишат, аз пък си поръчах чрез посредник и нещата ми вече са на UK адреса. Надявам се другата седмица да си ги получа. Нактратко - вече не сме си приятели!
Matia, ми дава хубава идея, да взема да им пиша че не им искам бюлетина.  така де, отдавна не сме се чували! Mr. Green

# 160
  • Wolwedans
  • Мнения: 396
Даже и промо кодове пращат гадовете, да ни дразнят!!!  #Cussing out #Cussing out #Cussing outДнес получих този за 5% отстъпка:
Promotion Code: 339728-5CcODluqG

# 161
  • София
  • Мнения: 711
Даже и промо кодове пращат гадовете, да ни дразнят!!!  #Cussing out #Cussing out #Cussing outДнес получих този за 5% отстъпка:
Promotion Code: 339728-5CcODluqG
Да бе и е валиден 3 дни Joy

# 162
  • Бургас
  • Мнения: 638
Момичета,искам да си поръчам ТОВА . Да сте го виждали из някой друг сайт?
SuNnY SkY , виж този сайт. Зимата им бях писала с молба да ни добавят в списъка, защото ми трябваха някои неща от техния сайт, но впоследствие ми отпадна  поръчката. Сега България си излиза в списъка, а доставката е 2,60 паунда.

# 163
  • Бургас
  • Мнения: 2 104
Момичета,искам да си поръчам ТОВА . Да сте го виждали из някой друг сайт?
SuNnY SkY , виж този сайт. Зимата им бях писала с молба да ни добавят в списъка, защото ми трябваха някои неща от техния сайт, но впоследствие ми отпадна  поръчката. Сега България си излиза в списъка, а доставката е 2,60 паунда.
Благодаря много!  Hug

# 164
  • Мнения: 1 952
Момичета, днес поръчвам, има ли желаещи за обща поръчка, пишете на ЛС?

Общи условия

Активация на акаунт