Поръчка www.chemistdirect.co.uk

  • 17 968
  • 187
  •   1
Отговори
# 135
  • София
  • Мнения: 1 459
А само до пред 10 дена можеше.Не мога да си обясня защо ни одрязаха от всички сайтове така.Много е обидно.

# 136
  • Мнения: 2 649
А само до пред 10 дена можеше.Не мога да си обясня защо ни одрязаха от всички сайтове така.Много е обидно.

Защо се чудиш? За мен е ясно - заради ето такива български потребители:
Моята поръчка я повторих на 23.04. този път през PAY PAL , парите ги дръпнаха миналият вторник и след приблизително 100 писма днес част от поръчката трябва да потегли , а останалата част щели да я пратят когато са налични продуктите. Само че , са изтеглени парите за цялата и не знам как ще процедират от тук , на татък. Хубавото е че е до адрес в Англия! Просто се оказаха много не сериозни Thinking

Имам над десет самостоятелни поръчки от сайта - само два пъти си позволих да им пиша и ми отговориха веднага, проблемите бяха решени. Но хората явно не са свикнали с нашия балкански манталитет.

# 137
  • Мнения: 23
Тъй като ми е спешно да поръчам нещо,в кайна сметка наистина ли няма доставка до БГ вече? Rolling Eyes
Имам една поръчка от там,дойде много бързо,никакви проблеми нямах,а сега като чета май ще ми е и последната Confused
Ще помоля ако някой пуска да ме включи Praynig

# 138
  • София
  • Мнения: 1 459
Ами дайте да се съберем няколко мацки за обща поръчка.С посредник самоче незнам колко бързо ще пристигнат нещата.

# 139
  • София
  • Мнения: 230
Gabco имат по два курса в седмицата и нещата ми идват за около 10 дни.  Peace

# 140
  • Wolwedans
  • Мнения: 396
Хм, аз явно съм хванала последния влак. Поръчката ми дойде преди около 10-ина дни. Аз също съм поръчвала няколко пъти. Единствено ми бяха отказали да доставят едно столче за хранене, може би защото е тежко. Други проблеми не съм имала. Само не трябва да се поръчват лекарства в големи дози, имат си политика по този въпрос. Пишеш обяснения за всяко лекарство и ти лимитират количеството. Жалко наистина. Сайта си беше много изгоден Sad

# 141
  • Мнения: 763
Леле, какви промени са ставали за два месеца. Тогава за последен път поръчвах от тях.
Я, да ви попитам - вчера вечерта, без да знам, че вече не доставят до БГ, пуснах поръчка към адреса на Гъбко. Приеха я и днес ми блокираха парите. В сайта на Гив четох, че не приемали бг карти, та да попитам - ще ме изклатят ли или това е добър знак, че може и да мина между капките? Нужно ми е да знам, защото в момента имам възможност същите неща да си ги поръчам да ми ги донесат от Англия от познат, който е там, но другата седмица се прибира. Да ги чакам ли тези хубавци от Кемистс или положението е безнадежно?

# 142
  • Sofia
  • Мнения: 45
странно...сега нямам проблем да поръчвам до България. Ако се съберем достатъчно хора ще пусна поръчка  Thinking

# 143
  • София
  • Мнения: 711
Леле, какви промени са ставали за два месеца. Тогава за последен път поръчвах от тях.
Я, да ви попитам - вчера вечерта, без да знам, че вече не доставят до БГ, пуснах поръчка към адреса на Гъбко. Приеха я и днес ми блокираха парите. В сайта на Гив четох, че не приемали бг карти, та да попитам - ще ме изклатят ли или това е добър знак, че може и да мина между капките? Нужно ми е да знам, защото в момента имам възможност същите неща да си ги поръчам да ми ги донесат от Англия от познат, който е там, но другата седмица се прибира. Да ги чакам ли тези хубавци от Кемистс или положението е безнадежно?
Аз също скоро направих поръчка и с много зор я получих, също до адрес в Англия. Бяха ми отказани  продукти, за които парите още не са ми върнати, при положение , че им писах много писма по този повод . Поръчката я направих през PAY PAL , смятам да пусна диспут , защото след 5 дни изтича 45 дневният срок за диспут Thinking.

# 144
  • Мнения: 763
Хм, аз платих с кредитна карта! Надявам се в рамките на ден -два да си покаже дали ще го бъде.....

# 145
  • Мнения: 63
странно...сега нямам проблем да поръчвам до България. Ако се съберем достатъчно хора ще пусна поръчка  Thinking

Е как да няма, на мен ми дава същото съобщение: "Не може до БГ!" Simple Smile

# 146
  • Wolwedans
  • Мнения: 396
странно...сега нямам проблем да поръчвам до България. Ако се съберем достатъчно хора ще пусна поръчка  Thinking

Е как да няма, на мен ми дава същото съобщение: "Не може до БГ!" Simple Smile
и на мен...

# 147
  • Мнения: 12
Да не би просто да не приемат БГ карти вече? През пей пал може би все още може?

# 148
  • Мнения: 763
Само да се отчета. Преди малко получих е-мейл, че поръчката ми е отказана поради несъответствие на данните от картата. Яхнах метлата и им написах гневен е-мейл, че в най-скоро време смятам да пиша на Виза клуб /тъй като картата ми е Виза/ и да ги уведомя, че този сайт смята картите им за ненадеждни. Освен това, единственият проблем според мен е техническата невъзможонст да се напишат различни адреси за доставка и фактуриране, което си е техен проблем. Със същата карта съм правила успешни поръчки, затова за мен е учудващо как сега изведнъж я отхвърлят. Писах им, че уважавам решението им да не доставят до България, но намирам за дискриминиращ фактът да не подсигурят техническа възможност да въвеждаме даните си правилно и  после на тази основа да ни канцелират поръчки. На финала съвсем избеснях и им написах, че се надявам да не възразяват, ако информирам Европейския потребителски център за този случай. Да видим дали ще ми пишат нещо изобщо. Аз поне се разтоварих! Mr. Green

# 149
  • Wolwedans
  • Мнения: 396
Само да се отчета. Преди малко получих е-мейл, че поръчката ми е отказана поради несъответствие на данните от картата. Яхнах метлата и им написах гневен е-мейл, че в най-скоро време смятам да пиша на Виза клуб /тъй като картата ми е Виза/ и да ги уведомя, че този сайт смята картите им за ненадеждни. Освен това, единственият проблем според мен е техническата невъзможонст да се напишат различни адреси за доставка и фактуриране, което си е техен проблем. Със същата карта съм правила успешни поръчки, затова за мен е учудващо как сега изведнъж я отхвърлят. Писах им, че уважавам решението им да не доставят до България, но намирам за дискриминиращ фактът да не подсигурят техническа възможност да въвеждаме даните си правилно и  после на тази основа да ни канцелират поръчки. На финала съвсем избеснях и им написах, че се надявам да не възразяват, ако информирам Европейския потребителски център за този случай. Да видим дали ще ми пишат нещо изобщо. Аз поне се разтоварих! Mr. Green
smile3501

Общи условия

Активация на акаунт