ФОРМУЛА 1 - сезон 2010 - СЕЗОНЪТ на ДВУБОИТЕ_тема 2

  • 18 504
  • 729
  •   1
Отговори
# 660
  • Варна
  • Мнения: 294
хайде и на новата на писта в САЩ, което се оказа и непостроена, но за сметкана това е в графика от 2012 до 2022  Mr. Green
http://www.clubs1.bg/novina.php?n=14746

# 661
  • Варна
  • Мнения: 294
, кой си го познава  Joy

# 662
  • Мнения: 750
хихих, ако беше толкова ясно, нямаше да има толкова много дебати около това изпреварване .. просто Рос Браун отново намери пролука в правилата и то дори самите ФИА си вкараха автогол -  направиха така, че да си противоречат със сигнализацията на пистата и да си самоизключат правилата  Joy(не написаха, че състезанието завършва с кола за сигурност и размааха зелени флагове)  Mr. Green .. за това и ще има преразглеждане на правилата  Mr. Green
Както и да е, то толкова много се изписа, че стюардите забравиха да накажат Баричело и Маса  за къде по-очевидни грешки, ама нейсе  ...   Mr. Green

Айде кой ще ходи в Турция, да докладва  Mr. Green до колкото си спомням имаше момичета, които питаха за билети и т.н.  newsm78


Изписа се и изговори много само защото беше Шумахер. Ако беше някой друг, никой нямаше да обърне внимание.

Анели, мила!  Heart Eyes Къде според теб е трябвало някой да напише, че състезанието завъшва с кола за сигурност?!  И то при положение, че в правилата ясно пише (прословутата точка 40.13),  че в последната обиколка КОЛАТА ЗА СИГУРНОСТ СЕ ПРИБИРА И СЪСТЕЗАНИЕТО ЗАВЪРШВА БЕЗ ПИЛОТИТЕ ДА СЕ ИЗПРЕВАРВАТ! Чисто буквалистично колата за сигурност не води колоната при пресичане на старт-финала и се прибира в последната обиколка, за да снимат колата-победител и тя да пресече първа финала, щото във Формула 1 това е важно и скъпо (справка – спонсорите на отборите! Wink).

Що се отнася до Браун, нищо не е намерил. Просто пак се опитваше да се изхитри, ама няма как. Ако беше я намерил тая пролука нали не допускаш, че щеше да подвие перките? Напротив, ако бяха сигурни, че са прави, нямаше да си оттеглят обжалването, но и те са 1000% сигурни, че не са и че ако продължат да се правят на ударени, ще ги одерат дебело.

Браун е много умен мъж и е доказал безспорно, че знае как се лови риба в мътна вода, но конкретно тук няма никакъв шанс, защото ясно е казано в последната обиколка не може да се изпреварва. За това, че правилата на ФИА винаги са малко идиотски, няма спор.

И понеже уважавам институцията на спора  Peace, потвърждавам, че имаш известно право за сигнализацията на пистата, защото наистина не са написали изрично в 40.13, какви сигнали да има в края на въпросната последна обиколка и по презумпция комисарите размахват зелени знамена, когато колата за сигурност се прибере в бокса. Защото в предишните точки това е споменато, че при подобна ситуация в хода на състезанието се показват зелени знамена и болидите могат да се изпреварват преди стартовата линия. Сега ФИА казаха, че ще допълнят точка 40.13 и я презицират (като предупреждението в Макдоналдс "моля имайте предвид, че горещите ни напитки са горещи" + надписа върху капака на чашите с кафе "Внимание! Горещо") като напишат, че в този случай знамената трябва да са жълти, а не зелени като в останалите случаи. Но дори и без подобно изречение е ясно написано, че не може да се изпреварва в последна обиколка!

Все пак не очакваш, че във Ферари и Макларън са малоумни, за да не позволят на Алонсо и Хамилтън да изпреварват, нали?! Кофти стратегия е да се подценява конкуренцията!  Wink

И за да доближа темата до заветната 50-та страница по-бързо  Mr. Green, че да си отворим нова, публикувам оригиналния текст на раздела от правилата, касаещ колата за сигурност:

40) SAFETY CAR
40.1 The FIA safety car will be driven by an FIA appointed driver and will carry an FIA observer capable of recognizing all the competing cars who is in permanent radio contact with race control.
40.2 30 minutes before the start of the formation lap the safety car will take up position at the front of the grid and remain there until the five minute signal is given. At this point (except under 40.14 below) it will cover a whole lap of the circuit and take up position.
40.3 The safety car may be brought into operation to neutralize a race upon the order of the clerk of the course.
It will be used only if competitors or officials are in immediate physical danger but the circumstances are not such as to necessitate suspending the race.
40.4 When the order is given to deploy the safety car the message "SAFETY CAR DEPLOYED" will be displayed on the timing monitors and all marshal's posts will display waved yellow flags and "SC" boards for the duration of the intervention.
40.5 From this time, any car being driven unnecessarily slowly, erratically or which is deemed potentially dangerous to other drivers at any time whilst the safety car is deployed will be reported to the stewards. This will apply whether any such car is being driven on the track, the pit entry or the pit lane.
40.6 The safety car will join the track with its orange lights illuminated and will do so regardless of where the race leader is.
40.7 All competing cars must then reduce speed and form up in line behind the safety car no more than ten car lengths apart. In order to ensure that drivers reduce speed sufficiently, from the time at which the “SAFETY CAR DEPLOYED” message is shown on the timing monitors until the time that each car crosses the first safety car line for the first time, drivers must stay above the minimum time set by the FIA EC.
With the following exceptions, overtaking is forbidden until the cars reach the first safety car line after the safety car has returned to the pits. Overtaking will only be permitted under the following circumstances: F1 Sporting Regulations 25 of 38 10 February 2010 © 2009 Fédération Internationale de l’Automobile
- if a car is signaled to do so from the safety car ;
- under 40.14 below ;
- any car entering the pits may pass another car or the safety car remaining on the track after it has crossed the first safety car line ;
- any car leaving the pits may be overtaken by another car on the track before it crosses the second safety car line ;
- when the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has crossed the first safety car line ;
- any car stopping in its designated garage area whilst the safety car is using the pit lane (see 40.10 below) may be overtaken ;
- if any car slows with an obvious problem.
40.8 When ordered to do so by the clerk of the course the observer in the car will use a green light to signal to any cars between it and the race leader that they should pass. These cars will continue at reduced speed and without overtaking until they reach the line of cars behind the safety car.
40.9 The safety car shall be used at least until the leader is behind it and all remaining cars are lined up behind him.
Once behind the safety car, the race leader must keep within ten car lengths of it (except under 40.11 below) and all remaining cars must keep the formation as tight as possible.
40.10 Whilst the safety car is in operation, competing cars may enter the pit lane, but may only rejoin the track when the green light at the end of the pit lane is on. It will be on at all times except when the safety car and the line of cars following it are about to pass or are passing the pit exit. A car rejoining the track must proceed at an appropriate speed until it reaches the end of the line of cars behind the safety car.
Under certain circumstances the clerk of the course may ask the safety car to use the pit lane. In these cases, and provided its orange lights remain illuminated, all cars must follow it into the pit lane without overtaking. Any car entering the pit lane under these circumstances may stop at its designated garage area.
40.11. When the clerk of the course decides it is safe to call in the safety car the message "SAFETY CAR IN THIS LAP" will be displayed on the timing monitors and the car's orange lights will be extinguished This will be the signal to the teams and drivers that it will be entering the pit lane at the end of that lap.
At this point the first car in line behind the safety car may dictate the pace and, if necessary, fall more than ten car lengths behind it.
In order to avoid the likelihood of accidents before the safety car returns to the pits, from the point at which the lights on the car are turned out drivers must proceed at a pace which involves no erratic acceleration or braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger other drivers or impede the restart.
As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line.
40.12. Each lap completed while the safety car is deployed will be counted as a race lap.
40.13. If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.
40.14. Under certain circumstances the race may be started behind the safety car or resumed in accordance with Article 42.5(a). In either  case, at the ten minute signal its orange lights will be illuminated, this being the signal to the drivers that the race will be started (or resumed)U behind the safety car. At the same time a message confirming this will be displayed on the timing monitors.

# 663
  • КиТ
  • Мнения: 2 493

 Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Да кажа ли? newsm56 newsm56 newsm56 newsm56 newsm56
Не съм Лана,ама тук е много сладък Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing...айде няма да казвам имена
Whistling Whistling Whistling Whistling smile3505

# 664
  • Мнения: 750

 Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Да кажа ли? newsm56 newsm56 newsm56 newsm56 newsm56
Не съм Лана,ама тук е много сладък Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing...айде няма да казвам имена
Whistling Whistling Whistling Whistling smile3505


хахаха, Анели! пак ще заформиш опашка на "позналите си го"  Laughing
прилича ми на опит да се маскира като полицай!  Mr. Green децата са си деца, не спират да си играят!  Mr. Green

# 665
  • Варна
  • Мнения: 294
ихаааа Спаска, биеш ме по фермани и доказателства  Hug
За мен няма значение в крайна сметка, изчетох много мнения и на двата "отбора". И едните се смятат за прави и другите. И едните четат правилника и другите четат и сочат правилника. Едните казват, че другите шмекеруват, другите казват, такива са правилата.
Цялата работа е .... , Монако се превърна в един фарс.
Всички се вкопчиха в едно изпреварване, което е спорно както само по себе си, така и цялото му тълкуване. А всъщото време имаше други нередности, които останаха ей така ...

И пак казвам, ако всичко беше ясно и по правилата, които си цитирала , нямаше да се насрочват срещи за преразглеждане на тия Ясни и Конкретни точки и подточки  Wink. А, и не вярвам Рос да се е отказал, просто така. Прекалено голяма лисица е!  Mr. Green

п.п. абе, ще взема да пусна тото с тия числа от тия прослУвУти алинеи и подточки  Mr. Green

# 666
# 667
  • Мнения: 750
ихаааа Спаска, биеш ме по фермани и доказателства  Hug
За мен няма значение в крайна сметка, изчетох много мнения и на двата "отбора". И едните се смятат за прави и другите. И едните четат правилника и другите четат и сочат правилника. Едните казват, че другите шмекеруват, другите казват, такива са правилата.
Цялата работа е .... , Монако се превърна в един фарс.
Всички се вкопчиха в едно изпреварване, което е спорно както само по себе си, така и цялото му тълкуване. А всъщото време имаше други нередности, които останаха ей така ...

И пак казвам, ако всичко беше ясно и по правилата, които си цитирала , нямаше да се насрочват срещи за преразглеждане на тия Ясни и Конкретни точки и подточки  Wink. А, и не вярвам Рос да се е отказал, просто така. Прекалено голяма лисица е!  Mr. Green

п.п. абе, ще взема да пусна тото с тия числа от тия прослУвУти алинеи и подточки  Mr. Green

СПОРтистки сме ние с теб  Wink   bouquet
Това с тотото е добра идея! Само да не стане с числата на онези клетници от LOST  Mr. Green

# 668
  • Варна
  • Мнения: 294

СПОРтистки сме ние с теб  Wink   bouquet
Това с тотото е добра идея! Само да не стане с числата на онези клетници от LOST  Mr. Green


важното е да има СПОРтсменство Hug   bouquet

ауу, сега за числата, как ме хвърли в размисъл  Joy

# 669
  • София
  • Мнения: 11 252

Ох, получих ранен сърцетуп...ама як  Heart Eyes (обаче в първия момент не го познах  Embarassed блестеше ми слънцето).

aneli,   bouquet  сега искам да знам тази снимка нова ли е?

Да се включа и аз в спора (че сърце не ми дава да си мълча) - за мен виновни са изцяло ФИА и рейс контролът в лицето на Чарли. Много снимки се публикуваха за миналогодишното състезание в Австралия, което пак завършва зад кола за сигурност, но флаговете са жълти. Ако и сега бяха подали подобни сингали нямаше да има такива дебати. Както и противоречивите изказвания на Уайтинг.

Последна редакция: чт, 27 май 2010, 09:33 от Lana

# 670
  • Варна
  • Мнения: 294
снимката е нова, нова, чак пари  Joy - от преди два или три дена, на някакво награждаване на велоколелисти в Италия  Mr. Green
(между другото и аз в пъривя момент се позачудих дали е Нандо  Crazy )

хиихи и Лана е спор'тистка  Joy 

# 671
  • София
  • Мнения: 11 252
снимката е нова, нова, чак пари  Joy - от преди два или три дена, на някакво награждаване на велоколелисти в Италия  Mr. Green

Е, къде маа му стара, хвана такъв тен това момче и с кого най-вече  Twisted Evil

Oooo, намерих още снимки...не трябва да сваля каската обаче  #Cussing out...

# 672
  • Варна
  • Мнения: 294
снимката е нова, нова, чак пари  Joy - от преди два или три дена, на някакво награждаване на велоколелисти в Италия  Mr. Green

Е, къде маа му стара, хвана такъв тен това момче и с кого най-вече  Twisted Evil

Oooo, намерих още снимки...не трябва да сваля каската обаче  #Cussing out...

 Joy  Joy  Joy, ей ми човека ходи на плаж
http://s3.directupload.net/images/090723/yeto5pxz.jpg
http://s5.directupload.net/images/090723/hgcdvpqe.jpg

# 673
  • Мнения: 300
Страхотен текезесарски тен Simple Smile

# 674
  • Мнения: 750
...
Да се включа и аз в спора (че сърце не ми дава да си мълча) - за мен виновни са изцяло ФИА и рейс контролът в лицето на Чарли. Много снимки се публикуваха за миналогодишното състезание в Австралия, което пак завършва зад кола за сигурност, но флаговете са жълти. Ако и сега бяха подали подобни сингали нямаше да има такива дебати. Както и противоречивите изказвания на Уайтинг.

Ти сега ще ме караш да вадя и миналогодишния правилник!  Mr. Green

До миналата година знамената бяха жълти до момента на пресичане на стартовата линия, сега са зелени след линията на влизане на колата за сигурност и затова може да се изпреварва от там.  Но (!) във всички други обиколки без последната, за която изрично е казано, че Не Може! Това е положението! Пък кой как се опитва да го извърти си е друго нещо.

Никой не им е виновен, камо ли рейс-контрола!
Според мен историята е семпла - пробваме дали ще мине номерът, защото ако мине, бихме спечелили повече, отколкото ще загубим ако не мине.  Wink






Общи условия

Активация на акаунт