За обслужването в Хиполенд

  • 20 616
  • 101
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 583
аз мисля, че в случаи като тези с кашоните и сглобяването не е работа на продвач-консултантите /жени/ да се занимават. проблема според мен е в политиката на  ръководството, което е спестило разход за някой младеж, който да влачи кашоните в склада и да сглобява/разглобява.

# 16
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 532
Гугъл, контакти, жалба (към фирмата). Само така ще се научат тъпите девойкини как се продава! Бляк!

Точно така направих преди три години.Съкратиха и наказаха доста персонал.Останалите още ме гледат лошо Crazy
Тогавашната управителка ми каза,че "Неделчев и Неделчев" не внасяли Куини ShockedХиполенд-В.Търново

# 17
  • Мнения: 299
............аз преди време писах мейл на ръководството по някакъв повод, отговориха ми и дори ми изпратиха играчки за децата ми, което им прави чест, донякъде
Ако пазаруваш редовно в магазина, оплачи се на ръководството, ако ли не- не се занимавай...то да е само този магазин

Аз също съм писала мейл на "шефовете" относно обслужването в магазина им в Пловдив,което беше повече от ужасно,говоря за серия от случки отпреди 3 години.Бяха така любезни да ми отговорят и също ми предложиха "подарък за детето",но отказах,защото вярвах,че нещата ще се променят,уви-не се промениха.В магазина работят някакви девойки,които и хабер си нямат от това,което се иска от тях,мотат се и отговарят наизуст.Така че,пишете и Вие един гневен мейл,но не очаквайте положението да се промени коренно,най-малкото поне и на Вас ще предложат подарък,за "създадените неудобства". Wink

# 18
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 563
Вие какво правите в подобни ситуации? Защото вероятно има и други начини, освен само да си излезете, както ние направихме и да си купим триколката на малко по скъпа цена, но от друг магазин (направо с кеф им дадох парите на момичетата, от които я взехме)...Освен това се оказа, че в кашона наистина били по 2 триколки, но всяка е в отделен пакет и няма нищо, което да се налага да разделят  Sick Още не мога да разбера каква е основателната причина да не продадеш на клиент стока, която имаш налична в магазина...

Просто не влизам в Хиполенд. Умишлено.
Направо ми е чудно как съществуват изобщо при това постоянно отношение към клиентите през годините. И не само персоналът е така, и управленските им кадри са некадърни и нагли... но явно си ги заслужаваме...  newsm78
"Хиполенд - царството на китайските боклуци, бий се народееее!"

# 19
  • Мнения: 534
Най-добре пусни жалба.Ние сме пазарували от софийския,в Бужурище.Никога не сме имали проблем.Обикновенно ни дават стоката на части.Случвало се е да взимаме мострата(количката и бебешка люлка) ,които не могат да се разглобът бързо и са ни предлагали да ги разглобят.

# 20
  • Мнения: 372
Ние редовно пазаруваме в Скай Сити ,но не съм им обръщала внимание толкова на персонала ,взимаме си каквото има на рафта и рядко да сме търсили някой служител Но все пак помня,че когато започна гормити манията и там отваряха гормитите и ако ти се повтаря ги сменяха та един ден сутринта си купихме няколко гормита и касиерката ни ги смени повтарящите без проблем,но малко по-късно същия ден друга касиерка ми отказа да ми смени 1 гормит ,въпреки,че имаха отворени изложени на касата  И ми каза,че така никога не били правили Най-вече ме издразни тона с който ми го каза
Не съм се впрягала много ,но поваче затворен гормит от там не сме си купували Само комплекти от 4 и тази жена я избягвам като е на касата

# 21
# 22
  • Пловдив
  • Мнения: 52
Аз също съм разочарована от обслужването в Хиполенд Пловдив. Отидох за една играчка драконче за дъщеря ми. Видях че я няма на щанда и отидох до касите да попитам, защото там беше целия персонал на магазина. Така сладко си говореха и аз им развалих приказката. Едната ме изгледа странно и вдигна рамене в знак на отговор че я нямат. Касиерката въртейки се на стола ми каза че щом го няма значи са свършили. Не се знаело дали ще получат, незнаели каква стока идва. Кой я поръчва стоката та незнаят... Повече не съм и стъпала там. С такова обслужване явно не знаят че ще загубят доста клиенти, а тяхната заплата зависи от това. Като няма кой да купува, няма нужда и от персонала.

# 23
  • Мнения: 1 192
Писах жалба, получих много бърз отговор и уверение, че моят сигнал ще бъде взет под внимание и следващия път като посетя магазина в Пловдив, сама ще се уверя, че обслужването ще е на ниво.
Между другото са изискали от персонала обяснение (според писмото) от тяхна страна за случката и ще бъда уведомена каква е тяхната гледна точка.
Ако обслужването беше такова, каквато реакцията им на жалбата ми, цена нямаше да имат.

Днес една майка сподели с мен подобна ситуация на тази с дракончето: Попитала една от служителките имат ли маймунката от каталога и къде в магазина е изложена. Отговорът бил, че са свършили. Жената все пак пообиколила и видяла цял рафт с тези маймунки.........

# 24
  • Мнения: 1 572
Писах жалба, получих много бърз отговор и ....Между другото са изискали от персонала обяснение (според писмото) от тяхна ....
Радвам се на хора като теб. Уви, повечето не се оплакват. Не съдя някого, въпрос на вкус, време и вероятно характер. Майка ми, която ме е възпитавала не би влязла в подобен дебат с продавачка, сякаш е нещо срамно. Аз пък обратно, искам съответния консултант да върши работа като такъв, а не да играе дървото в пиесата. Случвало се е и обратна ситуация - викам управителя да похваля някой служител, който е компетентен и внимателен към мен като клиент. В този случай са ме гледали  Shocked `
В най-новия Хиполенд в София Мол Сердика служителите са много любезни, тичат по клиентите да помагат. Не знам доколко са компетентни, но се впуснаха да ми търсят всякакви артикули с колата МакКуин...
Но там за мой ужас са сложили някакви отвратителни плочки, от тези, на които се пързаляш само като ги погледнеш. Детето ми се преби горкото още на входа, мъжът ми едвам се удържа на краката си  ooooh! Аз влязох трета и предупредена, та внимавах.  Чудя се кой ги консултира тези хора като отварят нов обект  ooooh! Само те са с такива плочки, предполагам сами са ги избрали  newsm78

# 25
  • Sofia
  • Мнения: 2 483
Вие какво правите в подобни ситуации?

Питам за името на девойката, после говоря с управителя и според резултата от разговора (и ако не ме мързи), пиша писмо, копирайки и неговите шефове, и CEO-то на цялата верига.
С други думи, услужлива съм. Правя им услуга, посочвайки конкретно благодарение на кои служители и след какъв тип мърляшко обслужване няма да си увеличат продажбите.

 newsm10 smile3521

# 26
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 737
Писах жалба, получих много бърз отговор и ....Между другото са изискали от персонала обяснение (според писмото) от тяхна ....

В най-новия Хиполенд в София Мол Сердика служителите са много любезни, тичат по клиентите да помагат. Не знам доколко са компетентни, но се впуснаха да ми търсят всякакви артикули с колата МакКуин...

Посетих същия магазин миналата седмица - поискахме да видим комплект от вида стелаж с инструменти. Много любезен гсподин ни накара да направим обиколка с него из целия магазин и в момента, в който ни върна в изходната точка се оказа, че този тип играчки са точно там. В този момент се включи една госпожа, която явно си позволи да прави преценка за финансовите ни възможности по спортния ни вид /на пазар ходя с дънки и маратонки/ и се опита да ни пробута някакъв евтин китайски продукт, въпреки, че видимо бяхме харесали друг - двойно по-скъп и отговарящ на това, което искахме да купим.
Ако госпожата си беше направила труда да обясни преимуществата на предлагания от нея продукт, нямаше да възприема поведението й като леко сбъркано. На всичкото отгоре в момента, който казах, че предпочитам харесания от мен комплект, просто се врътна и си замина....

# 27
  • Мнения: 1 192
Като чета повечето отговори в темата стигам до извода, че отношението на този персонал е тенденция и направо недоумявам какви могат да са причините за подобно отношение към хората. Моята длъжност също е свързана с хора, научила съм се, че външният вид често подвежда и не може да е определящ за интелекта и финансовото състояние, и вместо да си изкарвам моето лошо настроение на тези, с които работя, гледам да направя работата си приятна, така че да измести това лошо настроение...Естествено имало е ситуации, в които без да искаш избухваш, но то е изключително крайна мярка...
В писмото от офиса на Хиполенд ме помолиха да не прекратявам посещенията си в магазина, за да се уверя, че нещата са се подобрили. Но считам, че такава промяна бързо би се разчула сред клиентите им и би стигнала до мен без да се налага да ставам пряк свидетел. Както се казва "Доброто само се хвали" (както впрочем и лошото... ).

# 28
  • Мнения: 1 572
Писах жалба, получих много бърз отговор и ....Между другото са изискали от персонала обяснение (според писмото) от тяхна ....

В най-новия Хиполенд в София Мол Сердика служителите са много любезни, тичат по клиентите да помагат. Не знам доколко са компетентни, но се впуснаха да ми търсят всякакви артикули с колата МакКуин...

Посетих същия магазин миналата седмица - поискахме да видим комплект от вида стелаж с инструменти.
Явно си закъсняла - доброто отношение е било "на промоция" първата седмица.  hahaha Не се сърди, майтапче. Аз ходих 2я ден от отварянето и вероятно още са се стараели. Вече мина месец, в реда на традицията са развалили обслужването. Но това за въртенето из рафтовете и аз го забелязах, не си познават добре стоката, но във въпросния ден бяха усърдни.
А защо им е такъв персонала за мен е ясно - нямат политика за обучение, хвърлят ги от наемането веднага да обслужват клиенти, без да са минали елементарен инструктаж. Непонятна за мен политика, не е нещо, което изисква кой знае какъв трудов или финансов ресурс.

# 29
  • Мнения: 6 206
Вие какво правите в подобни ситуации?

Питам за името на девойката, после говоря с управителя и според резултата от разговора (и ако не ме мързи), пиша писмо, копирайки и неговите шефове, и CEO-то на цялата верига.
С други думи, услужлива съм. Правя им услуга, посочвайки конкретно благодарение на кои служители и след какъв тип мърляшко обслужване няма да си увеличат продажбите.

 newsm10 smile3521

То е много хубаво да се говори така наизуст... Но за конкретната ситуация е леко излишно.
При положение че вече се написаха няколко такива мнения, е ясно, че рибата мирише откъм главата.
Тоест какъвто управителя такъв и персонала...
Аз купувам често от там, нямам нищо против хората, които работят, защото толкова могат, толкова се изисква от тях.
Всичко е завъртян кръг.

Спомням си случка отпреди години - влизам, искам да си купя неща, много, и искам отстъпка... Моля, буквално, моля да викнат управителката. Стоя и чакам 10 минути да благоволи да излезе. Нищо, може да решава световни проблеми. Идва, обяснявам й как стоят нещата и как мога да ползвам отстъпка.
Следва иронично подвигане на вежди, измерване отгоре до долу и лекция колко е велик магазина и как не може да ми даде отстъпка, защото виждаш ли имали хиляди артикули и стотици доставчици. И край и врът. Същото може да се каже къде по-интелигентно и ясно, далеч не толкова надменно.
От тогава нищо в този магазин не ме учудва, дори наскоро бях и търсих бебешки термометър, чак се учудих на любезността на едно момиче. Понякога момичетата на касите дори закачат сина ми...
Ноо такъв е живота. Казано е каквото сам си направиш, цяло село не може да ти го направи.

Общи условия

Активация на акаунт