За обслужването в Хиполенд

  • 21 159
  • 101
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 9 806
Ох, много сладко това с долавянето на желанието.
 Flutter

# 46
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
.. Тя не е успяла да долови точно Вашето желание, което спокойно можем да й простим – всеки има право на лош ден, това явно е бил нейния лош ден през месеца...

 Joy   Joy   Joy
"да долови"... абе, чудех се аз как най-точно да се опише комуникационния процес при общуването между продавачи и клиенти, но не се бях се сетил, че се нарича "долавяне". Ще си го запиша! Все си мислех, че когато единия човек говори - този срещу него трябва да го слуша... или както се казваше в "Белите не могат да скачат" - "... вие слушате музиката, но не я чувате!" Явно, такъв е случаят и тук.
И "да", всеки има право на "лош ден", но колежките й са можели да предотвратят неприятната случка, като са видяли, че жената има "лош ден". И какво са направили? - "Нищо"! Това не се нарича лош ден! Това е лош колектив (да се чете "липса на тийм-уърк" в наши дни)

# 47
  • Мнения: 1 192
и "което спокойно можем да й простим" ...
Е, аз вече съм простила, но чакам да видя кое ще ме върне отново там  Grinning

П.П Тя не само точно, а и неточно не успя да ни "долови желанията"  Mr. Green

# 48
  • Мнения: 9 806
Аз също мислех да пиша до управата на Хиполенд по повод твърдението на една от техните служителки, че съм неадекватна.  Laughing
Ставаше въпрос за това, че отивам с бебе на два месеца, лежащо в кошница за кола в техния магазин в Скай сити и търся лятна количка с пълно легнало положение. Беше ми обяснено, че тези колички са само за деца над 6 м. възраст и за това малко бебе трябвало да си купя комбинирана количка, сега имали на промоция  някаква си за 780 лв. и т.н.. Аз упорито обяснявам, че си имам количка, и то купена от техния магазин преди два месеца и половина, но пътувам до морето и ми трябва лятна, малка компактна, защото нямам място в багажника и така повтаряме до безкрай.
Най-накрая продавачката ми каза, че не съм адекватна, защото не съм можела да я разбера, че на количките пишело за деца над 6 м.
 Mr. Green

# 49
  • Мнения: 1 192
И ти си от тези дето не долавят желания  Crossing Arms

# 50
  • Пловдив
  • Мнения: 52
Аз също мислех да пиша до управата на Хиполенд по повод твърдението на една от техните служителки, че съм неадекватна.  Laughing
Ставаше въпрос за това, че отивам с бебе на два месеца, лежащо в кошница за кола в техния магазин в Скай сити и търся лятна количка с пълно легнало положение. Беше ми обяснено, че тези колички са само за деца над 6 м. възраст и за това малко бебе трябвало да си купя комбинирана количка, сега имали на промоция  някаква си за 780 лв. и т.н.. Аз упорито обяснявам, че си имам количка, и то купена от техния магазин преди два месеца и половина, но пътувам до морето и ми трябва лятна, малка компактна, защото нямам място в багажника и така повтаряме до безкрай.
Най-накрая продавачката ми каза, че не съм адекватна, защото не съм можела да я разбера, че на количките пишело за деца над 6 м.
 Mr. Green
Ами мои познати миналата седмица купиха за бебето си (на 4мес) лятна количка, която става в напълно легнало положение и не пише че е за над 6 мес. Кой е неадвекватен не ми се иска да кажа Laughing

# 51
  • Мнения: X
О,виждам,че управата е взела присърце факта,че има недоволни клиенти и прави всичко възможно да ги направи доволни,такива...  Mr. Green
И явно са взели мерки за затягане на дисциплината в Пловдивския Хиполенд,защото вчера,влизайки в магазина,в ранния следобед се оказах единствената клиентка и въпреки,че любезно поздравих  струпания на касата персонал/4броя/,имах възможнността да се поровя сама из нагънатите пижамки/търсих нещо конкретно,но уви сама не можах да го намеря/.....порових,поразгледах.....кажи-речи 10 минути и си излязох/отново с любезни пожелания от моя страна за приятен ден/....без никой  да реагира-нито на  поздравите ми,нито на погледите ми въпросителни....но явно не са ми доловили желанията или пък аз не съм достатъчно забелязваща се.За  протокола-същия ден обиколихме още доста детски магазини-в повечето още от вратата  разбирах има ли или няма това което търся,че да знам да влизам ли или не.

# 52
  • Мнения: 1 192
Пак не са си били включили антените  Laughing
Ами като прочетеш как се защитава неработещ персонал от тези, които са заинтересовани персоналът да работи, значи недоброто отношение към пазаруващите си е фирмена политика  Rolling Eyes

Моят отговор на полученото писмо беше:

Господин Николов,
благодарна съм за сериозното отношение към моята жалба до Вас.
Дано обслужването във вашата верига претърпи реални качествени промени, та славата му да достигне до ушите ми и да ме накара да посетя отново Хиполенд!
Нормално е да защитавате персонала си, но от всичко изложено от Вас, аз лично не видях една основателна причина служителката от въпросният магазин да не обслужи клиентите и да лиши вас като фирма от такива...Всеки има своите лоши дни, но човек може да е намръщен и пак да свърши работата, за която е сложен, и за която всъщност му се плаща. Аз също работя с хора  и професионализмът  включва и разграничаване на служебните задължения от личния живот. Не бива да забравяте, че и консултантите са лицето на вашата верига и не е толкова задължително да са вежливи, а да са максимално полезни (нежели да пречат)... В края на краищата ние клиентите имаме избор, вие като работодатели също.

Желая Ви хубав, спорен и печеливш ден!

С уважение .....


# 53
  • Мнения: X
 Пумукъл ,можеше да им включиш и конструктивните предложения,да вземат да въведат на персонала т.нар."лош ден в месеца"/в който кривите продавачки да седят в склада или да не идват изобщо на работа/,както и да им направят един кратък курс,че ако любезно попиташ клиента какво точно желае,може и да разбереш,без да се налага да долавяш желания.....и,че при сериозно нарасналата конкуренция/дори в непосредствена близост до тях вече има доста атрактивни цени и избор на детски стоки /е добре да поработят и по отношение на работата с клиентите/,та да не се чудят в скоро време няма кой да влезе /както  беше вчера/.

# 54
  • Мнения: 1 192
Част от нещата писах в първото писмо, обосновавайки жалбата си (голяма кореспондеция протече между нас  Laughing ) като добавих, че не съм единствената недоволна от дейността на служителите...
Моите препоръки  Wink се изчерпаха.  Joy  След като не им е важно, да не взимат мерки. Аз моя проблем си го реших още преди да им пиша.
П.П И ние бяхме единствените клиенти в магазина.  Peace Явно като нямат хора съвсем губят тренинг.

# 55
  • Мнения: 6 207
Казах ви аз, че излишно се пънете, но ето - убедихте се сами.
Отговорът на писмото е покъртителен - не само, че сме смотани, ами сме три пъти по-смотани отколкото първоначално се проявихме, защото
1. това, което сте търсили сме го имали
2. не само че сме го имали, ами било и сглобено
3. не само че е било сглобено, ами сме го и продали точно същото секунди преди да влезнете
4. нищо, че сме го продали и един от нашите служители, който 5 години се шляе из магазина си няма и хабер от случващото се точно този същия ден.
5. но всичко е наред, защото същия този дългогодишен служител има лош ден, а всички имаме право на лоши дни

 Joy


Лично мен този отговор би ме обидил повече от първоначалното отношение, пък камо ли да седна отново да пиша и да се обяснявам.

Но вие си знаете.

# 56
  • Мнения: 1 192
Чак пък да ме обиди (засягат ме хора, които имат авторитет ), но ми се стори доста несериозно... За това и отговорът им го пльоснах тук  Wink


Последна редакция: чт, 29 апр 2010, 06:54 от Пумукъл

# 57
  • Пловдив
  • Мнения: 3 711
Това с триколките и на нас  пробутаха.Когато казах, че искам нова, а не тази,която са пробвали незнайно колко деца, ми отговориха че или трябва да си купя две или тази тук #CrazyОбслужването в Хипоенд е ужасно.Всички обичат да се събират покрай касата  , а клиентите да се разхождат сами.Снощи отивам за чадър на детската количка, въртя се покрай тях 10 мин и никой не дойде .Случайно една заблудена  консултантка, минавайки се спря и на въпроса ми мога ли да отоворя чадъра , ми каза че най-добре да дойда с количката  Sickи да го пробвам на място.Тръгнах си и не мисля повече да се връщам.

# 58
  • Мнения: 4 841
Чак пък да ме обиди (засягат ме хора, които имат авторитет ), но ми се стори доста несериозно... За това и отговорът им го пльоснах тук  Wink

Докато го четях, ми беше невероятно смешно. Този младеж има извратено чувство за хумор, но пък умее да се изразява; ако има блог, бих го чела - това си мислех.

После обаче си помислих, каква би била реакцията ми, ако бях заинтересована страна, и това писмо би било предназначено за мен... Е, със сигурност нямаше да съм толкова мила в отговора си  Twisted Evil

А след третия прочит вече направо ми опротивяха с това надменно и непремерено отношение. В знак на съпричастност няма да пазарувам в ХипоЛенд. И без това рядко го правя, сега ще спра съвсем. Така се губят клиенти.

# 59
  • Мнения: 827
Това с триколките и на нас  пробутаха.Когато казах, че искам нова, а не тази,която са пробвали незнайно колко деца, ми отговориха че или трябва да си купя две или тази тук #CrazyОбслужването в Хипоенд е ужасно.Всички обичат да се събират покрай касата  , а клиентите да се разхождат сами.Снощи отивам за чадър на детската количка, въртя се покрай тях 10 мин и никой не дойде .Случайно една заблудена  консултантка, минавайки се спря и на въпроса ми мога ли да отоворя чадъра , ми каза че най-добре да дойда с количката  Sickи да го пробвам на място.Тръгнах си и не мисля повече да се връщам.
Хах, ма тез триколки са им много скъпи и искат да ги продават само на ценители - такива, дето са готови да си закупят цели две наведнъж! Sunglasses

Изпратете жалби до КЗП. По една за всяка случка. Може с копие до няколко медии за цвят. Може и с линк към темата тук Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт