Коя банка с адекватно интернет банкиране

  • 17 028
  • 94
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4 428
Не съм много сигурна къде точно трябва да пусна такава тема и за това реших да я позиционирам тук  Laughing

В момента ми превеждат заплатата в Райфайзен. Имам интернет банкиране, уж за по-лесно следене на движенията и наличностите по картата ми. Да, ама не - това е пълна пародия на он-лайн банкиране  ooooh! Ако не си помня последните 2-3 транзакции, никога не мога да хвана поне ориентировъчно колко пари имам в картата.
От банката ми обясняваха, че актуализирали банкирането през 2-3 часа с инфото от Борика. Но като гледам, го правят 2 път на ден. От доста време не съм видяла да ми се отчете транзакция след 15-16ч. още на същия ден. Появява се към 11ч. на другия. Събота и неделя нямам никаква представа какво става, защото тогава няма актуализяция. А тогава съответно правя най-много и разнообразни харчове и не мога да ги помня всичките. На всичкото отгоре в понеделник, актуалното състояние на сметката ми се появява към 13-14ч.  ooooh!
Абе, все едно го нямам това нет-банкиране.
Та сега искам да си открия сметка в банка, която наистина да предлага тази услуга. Разбрах за ПроКредит, че имали постоянна връзка с Борика. Но на мен ми се налага да правя кешови операции често, а те имат много малко клонове.
Та има ли другаи банки, които да ми свършат работа  Rolling Eyes

# 1
  • Мнения: 592
Моя страна, моя България!... не се тревожи - и в другите е така!

# 2
  • Italia
  • Мнения: 1 060
Аз съм към ПИБ. Като изключим самата утежнена процедура (ел подписи, карти, устройства), която ми струваше 60 лв и в последствие се оказа че "май имало вариант и без ел подпис", не мога да се оплача. Вярно, в началото е малко сложно за ориентация (поне за мен), но при все, че тегля основно извън Бг промяна в наличността се отбелязва веднага. Иначе ако има движение по картата (плащане в магазин или онлайн), ако все още не е отчетено като транзакция стои като блокирана сума.

# 3
  • София
  • Мнения: 1 374
Не съм много сигурна къде точно трябва да пусна такава тема и за това реших да я позиционирам тук  Laughing

В момента ми превеждат заплатата в Райфайзен. Имам интернет банкиране, уж за по-лесно следене на движенията и наличностите по картата ми. Да, ама не - това е пълна пародия на он-лайн банкиране  ooooh! Ако не си помня последните 2-3 транзакции, никога не мога да хвана поне ориентировъчно колко пари имам в картата.
От банката ми обясняваха, че актуализирали банкирането през 2-3 часа с инфото от Борика. Но като гледам, го правят 2 път на ден. От доста време не съм видяла да ми се отчете транзакция след 15-16ч. още на същия ден. Появява се към 11ч. на другия. Събота и неделя нямам никаква представа какво става, защото тогава няма актуализяция. А тогава съответно правя най-много и разнообразни харчове и не мога да ги помня всичките. На всичкото отгоре в понеделник, актуалното състояние на сметката ми се появява към 13-14ч.  ooooh!
Абе, все едно го нямам това нет-банкиране.
Та сега искам да си открия сметка в банка, която наистина да предлага тази услуга. Разбрах за ПроКредит, че имали постоянна връзка с Борика. Но на мен ми се налага да правя кешови операции често, а те имат много малко клонове.
Та има ли другаи банки, които да ми свършат работа  Rolling Eyes

Аз лично от две години ползвам ДСК Директ и съм много доволна.

А и клоновата мрежа на ДСК е много добре развита в цялата страна.

# 4
  • Мнения: 19
Аз лично ползвам на Piraeus Bank и съм много доволна:)

# 5
  • Мнения: 261
Аз лично от две години ползвам ДСК Директ и съм много доволна.
А и клоновата мрежа на ДСК е много добре развита в цялата страна.
Тъкмо щях и аз да ги похваля.

# 6
  • Мнения: 554
ДСК доста добре се справя, по мое мнение. От скоро има и някаква функция "управление на личните финанси", която прави връзка с някаква външна програма, но още не съм я разучила. Иначе сметки плащам, наличности следя- нямам никакви проблеми. Е, сигурно има някакво бавене, не си го провервам на всеки час, но ще пробвам да засека кога го отчита онлайн.

# 7
  • Мнения: 592
Направете справка колко онлайн системи са пробити и има източени сметки и ще обсъдим въпроса пак!

# 8
  • Мнения: 364
Корпоративна търговска - отлично им е, ъпдейтват в реално време. Работят само с електронен подпис, няма вариант без.
Нотар, ползвам ги и за личното и за фирменото - не съм чула да им е пробивана системата. Нещо повече - при фалита на Скай юръп бях купувала билети през тях - бяха първата банка, която възстанови парите. На сестра ми ПИБ възстанови около месец по късно, с други банки закъсненията са били по големи.

# 9
  • София
  • Мнения: 175
Аз използвам банкирането на ЦКБ и нямам забележки.

# 10
  • Мнения: 554
Направете справка колко онлайн системи са пробити и има източени сметки и ще обсъдим въпроса пак!
не ме вълнува, а и тук за друго питат... лични впечатления. на когото му се занимава да прави проучвания- да прави. а който си ги е направил 'що не ни ги сподели?

# 11
  • Мнения: 714
Доволна съм от ПИБ. Имат вариант както за активно, така и за пасивно банкиране. Може и без електронен подпис, аз лично съм с такъв обаче. И с опция депозит за смс, мисля, че 200 смс бяха 5 лв. След всяка транзакция получавам смс-и за сумите и за остатъка по сметката. Получавам смс даже и ако транзакцията или тегленето от банкомат са неуспешни със съответния текст.

# 12
  • Мнения: 1 849
Не съм много сигурна къде точно трябва да пусна такава тема и за това реших да я позиционирам тук  Laughing

В момента ми превеждат заплатата в Райфайзен. Имам интернет банкиране, уж за по-лесно следене на движенията и наличностите по картата ми. Да, ама не - това е пълна пародия на он-лайн банкиране  ooooh! Ако не си помня последните 2-3 транзакции, никога не мога да хвана поне ориентировъчно колко пари имам в картата.
От банката ми обясняваха, че актуализирали банкирането през 2-3 часа с инфото от Борика. Но като гледам, го правят 2 път на ден. От доста време не съм видяла да ми се отчете транзакция след 15-16ч. още на същия ден. Появява се към 11ч. на другия. Събота и неделя нямам никаква представа какво става, защото тогава няма актуализяция. А тогава съответно правя най-много и разнообразни харчове и не мога да ги помня всичките. На всичкото отгоре в понеделник, актуалното състояние на сметката ми се появява към 13-14ч.  ooooh!
Абе, все едно го нямам това нет-банкиране.
Та сега искам да си открия сметка в банка, която наистина да предлага тази услуга. Разбрах за ПроКредит, че имали постоянна връзка с Борика. Но на мен ми се налага да правя кешови операции често, а те имат много малко клонове.
Та има ли другаи банки, които да ми свършат работа  Rolling Eyes

Виж няма начин която и да е система в България да ти отчита транзакции след 16,30 часа и в събота и неделя, защото Националната (не помня точно термина как беше) система изключва в толкова. Банките които работят в събота или след 16.30 часа си обновяват движението по сметките в следващия работен ден при започване на работа на Националната система. Така, че банка с изискванията които ти имаш няма как да има.
Иначе аз съм изключително доволна от Интернет банкирането на Про кредит. Не се изискват електронни подписи, работи се с тан кодове. Повече от шест години съм им клиент и не съм имала оплаквания и работим само, чрез Интернет, много рядко ходим до клонове. Но най-добре иди в някой от клоновете им и ще ти обяснят подробно.
Ползвахме до скоро и Първа инвестиционна, но интерент банкирането им е под всякаква критика, на всичкото отгоре в един от клоновете им не преведоха пари на мъжът ми по картата по която той искаше, въпреки, че мъжът ми я е подал на служителя и ни оставих без пари една събота и неделя и си закрихме сметките. А когато е отишъл да си закрива сметките се оказало, че правеното  предишния път ксерокопие на картата, на която мъжът ми се е подписал е липсвала от документацията на сметката му!!

# 13
  • Мнения: 419
И аз давам глас за ДСК. Едно време бях техен клиент, бях много доволна от ДСК-Директ. Освен него, транзакциите можеш да следиш и с смс-известяване. Не зная обаче дали и в момента е така - щастливо разведени сме от няколко години  Rolling Eyes.

# 14
  • Мнения: X
Аз лично от две години ползвам ДСК Директ и съм много доволна.
А и клоновата мрежа на ДСК е много добре развита в цялата страна.
Тъкмо щях и аз да ги похваля.

Още един глас за ДСК Директ - пробвала съм и електронното банкиране на Пощенска и ПИБ, от това на ДСК съм най-доволна. Неприятно е само като се налага да ходиш на място  Tired

Общи условия

Активация на акаунт