Проблеми с ученето или какво знаем за дислексията! - 3 ДИСЛЕКСИЯ

  • 82 101
  • 759
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 16
Здравейте. Аз дадох на госпожата една книжка за дислексията и тя запозна съучениците какво е това "чудо". При нас го няма проблема с тормозенето, защото те се познават от детската градина. Ходихме в Русе при Даниела и резултатите не закъсняха. Не можеше да смята до 20 , а сега вече се справя със сметките до 1000. Така че никакво отчаяние, а вяра в нашите деца. Hug

Последна редакция: пт, 18 фев 2011, 10:02 от jane94

# 226
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 148
Дори , независиммо от училището , нали сме писали тук , че децата ни страдат от неразбиране... Първо дали да не поговори с госпожата?

ОК те си страдат, но да тормозиш едно дете, учителката не си е на място. Според мен и другите деца имат проблем и си го изкарват на набеденото.

Моят нали го преместих от 19-то (в черния списък ми е учителката там)  училище и рахатясах, както казват хората.

# 227
  • Мнения: 34
С местенето няма да направя нищо,местихме Йоан в 3 градини и нямаше ефект.Сега учителя му ни подкрепя и виждам че проявява търпение към Йоан.
Вчера си взимам детето от училище и го виждам как трепери и плаче,гушвам го и започвам да питтам какво се е случило.Той чак в къщи много несвързано ми разказва,че едно дете от класа му,му е взел бонбоните и ги е изхвърлил в боклука.Йоан беше много разтроен.Детето което му е изхвърлил бонбоните го обиждал и му казевал да не говори с никой за това.
Незнам,много съм тъжна тези дни,искам той да може да се оправя в училище,да е като другитте деца,да говори смислено,да се концентрира и да разбере,какви са му интересите сега.
Ужас,това до кога ще продължава?

# 228
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 148
MARETI и назад съм разказвала. В петък е носел бонбони да черпи всички.  Ходила съм и спокойно съм говорела с децата и сега виждам, че има проблем момчета-момичета, моят като цяло няма, ама като  ги видя им говоря, че например момчетата се заканват да спукат балоните, които момичетата са надували да украсят празник, обяснявам на момичетата, че няма да го направят, а само се закачат с тях. Обяснявам на момчетата, че момичетата обичат да се показват (малко са натегачки и командорят) и да не им обръщат внимание, те стават по-умни така, като не им се ядосват.. Ами сладури деца.


Както разбирам, детето ти има проблем с едно дете. Така карай го да ти разказва и си записвай имена и ще ти стане ясна картинката, че проблемните деца са единици. Също така, ще му обясняваш и на него да не се ядосва и да не обръща внимание на обиди. Такива деца, рано или късно се оливат. Може на родителска среща да обясниш, че детето ти не е тъпо, а просто има друг начин на възприемане.

Отиди да поговориш с това дете. Както ми обясняваш, то има проблем с агресията, та както твоето има, така и то има, но може да се проявява в хиперактивност. Моят например, не носеше нищо в училище, нито пари, нито ядене, не го оставяхме на занималня. Животът ми се смени.





Представяте ли си какъв идиот ще израсте това дете, което му е взело бонбоните.


Сещам се да отидеш при психолога на училището и да споделиш, да вземат мерки за това дете.

# 229
  • ifbrs
  • Мнения: 31
MARETI не мисли че другите деца са с нещо по-добри от твоето и не чакай да стане"като тях"аз също смятам че в случая училището като класен психолог трябва да ви подкрепят поне да не го тормозят да говорят с родителите ако трябва но ако нищо не стане го премести

# 230
  • Мнения: 40
mareti трябва да говориш с училищния психолог.Много е важна учителката как ще представи проблема пред децата.да го защитава.на нас ни се наложи в4 клас да сменим училището и видях колко е важна учителката. Новата учителка викаше и крещеше защо не пише.И децата си позволяваха да му се карат.ДАНО Е СВЕСТЕН ПСИХОЛОГА.

# 231
  • София
  • Мнения: 1 948
Пък аз си мислех, че нямаме проблеми с другите деца, докато вчера не се прибра като черен облак, почти разреван. Казвам почти, защото го забелязвам, че в някои моменти вече се опитва да е твърд и да се държи като мъж. Само в отношенията с брат си не успява още.

Та вчера какво разбрах - бил писал и всички заедно - и учителката, и децата били го иронизирали "Ооо, ти си писал?" И чак сега като разказа това, сподели, че се е случвало друг път когато се опитва да пише да му ръкопляскат и да му се смеят. Досега не се е оплаквал, а кой знае какво му е било на душата.

Аз все пак ще отида в училище да разбера каква е тая работа, защото познавам учителката му, тя е толкова добра и търпелива, че нещо ме съмнява да не би да е имало и реплики някакви, защото била му казала, че няма да го вземе на зелено училище.

Понякога, като го обвинявам, че не полага никакви усилия, а ние заедно със специалисти и учители се чудим как да му помогнем, ми казва: "Вие може да не ги виждате, но аз се опитвам да полагам усилия и ми е много трудно, а вие просто не го забелязвате."

Все едно, че живеем в различни светове...

# 232
  • Мнения: 1 252
Саш, в училището има ли ресурсен учител. Ако има , препоръчвам да ходи. Те им помагат да са по- уверени в себе си.
Моя в петък ще ходи при ресурсната от старото училище да й носи мартеница. Все още си страда за нея.

# 233
  • София
  • Мнения: 1 948
 Рòса, до миналата година ходеше къде ли не, сега го записахме при ресурсната и го спряхме от всички други места. Само при нея ходи, тя е толкова внимателна и така добре си партнират с класната, но той и при нея не гори от желание да ходи и то не заради нея. Просто всичко, ама всичко свързано с учене му е противно, без да има нищо против хората, дето искат да му помогнат.

Сигурно си мисли, че ще може да се оправя в живота и без да учи  Tired

А за твоя като чета в осмокласната просто си мисля, че вече сте се справили с проблема в новото училище, пу, да не му е уроки  newsm10

# 234
  • Мнения: 1 252
Sash, не искам да те обезукаражавам , но справяне с този проблем -НЯМА! И той като твоя мрази училището и всичко свързано с него.
И така ще е докрай.
Просто улучихме точното за него училище и са малко децата и няма двойки по милост.
Нняма начин ... Знаеш как е. само да сме силниии Hug
Всяка сутрин докато закусва слушам колко е противно даскалото Mr. Green

# 235
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 148
И на мен, някои кошмарни сънища са ми ходене на училище.  Joy

# 236
  • София
  • Мнения: 1 948
 newsm47 В теб ни е надеждата

# 237
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 148
Да ви кажа в нашето училище, както навсякъде е труден пети клас, но учителите имат разбиране.

За мен пак.
Да допълня, много добре ми дойде, курс по български навремето. Пишех си както сега, май добре, но граматиката да я разказвам теоретично, няма за мен по-голям кошмар. Е да де ама от службата шефа ми вика, не може да не учиш, тук си ни най-оправната, не мога да ти вдигна заплатата. Та аз на курс по български, физика и математика, защото ще кандидатствам.   Математика ок, българския горе-долу., физиката, абе разбирам и ааа да кажа нещо (нали го помните този виц) . Е господ ми помага, дойде демокрацията и вече можеше да ми вдигнат заплатата. Шефа ми се ядоса (спестих висшето).

# 238
  • Мнения: 215
И аз да се присъединя към вас-и за моя син училището е кошмар,а всичко свързано с него не ни интересува.Между другото наскоро си дадох сметка,че не го интересува нищо -да,обаче нашия проблем е в това,че не можем да разберем съобщенията,които се четат на учениците за различни мероприятия в училище .Даже когато няма да учат,като го попитам защо отговора е -те казаха,ама не разбрах!Вече е 11кл,а той все не е чул и разбрал какво става в училище.От съучениците разбирам защо не са карали даден час или други неща.





# 239
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 148
Това е най-голямия проблем, че не разбират речта.

Моят научи английски, защото като си пусне англ филм и си ги повтаря непрекъснато, за да разбере и така доста се научи. Ами кой български филм да си пусне, който ще му е интересен.  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт