Kъде мога да се оплача?

  • 8 119
  • 87
  •   1
Отговори
  • Мнения: 375
Предполагам,че мястото на темата ми не е тук,но се чудих и реших тук да я пусна.Никога до сега не сьм се оплаквала никьде и за нищо,но днес много се ядосах и не знам кьм кого да се обьрна.Детето ми е аутист и преди повече от месец го заболя зьб.Той не може да говори,няма как да ни каже ,че го боли.Разбрах за болките след като спря да се храни и отслабна доста,че има развалено зьбче.В София има една клиника, кьдето работят с такива деца.Интервенцията се извьршва с пьлна упойка.Разбрах за клиниката от майки ,които са водили там децата си и са много доволни. Обадих се и лекарката каза,че са много натоварени и записах още преди месец час за днес.Исках по-рано защото детето го боли,но не може и чакахме.Минахме през психиатьр ,който да разреши упойка и още един куп неща,които трябваше да свьршим .Вместо да улесняват родителите на деца с проблеми те измислят ужасни глупости през ,които трябва да се мине за да отиде малкия на зьболекар.Казаха ми 5 часа преди упойката да не яде и пие .Това за нас е кошмар защото няма как да обясня на детето защо не може да пие вода и да се храни,но щом се налага и е за негово добро.Минахме през това ужасно трудно.Малкия се самонаранява и за тези часове направо се е посинил.Половин час преди уговорения час,вече бяхме на вратата да излизаме ни се обади сестрата,че анестезиолога с който работят са го викнали спешно за секцио.Предложи да смениме часа за утре в 13ч.Отказах много ядосана и помолих за по-ранен час за да не си мьча детето отново.Ако може сутринта да бьде .При тези температури без вода да дьржа дете ,което нищо не разбира просто не си го обяснявам.Преди месец нямаше никакви часове за по-рано ,но изведньж ми намериха за утре в 11ч.Питах ги дали е вьзможно отново да се получи така и ми казаха ,че е вьзможно ако извикат анестезиолога .Направо щях да падна.Веднага си помислих какво може да се е случило днес и се надявам ,че не сьм права.Ние сме с направление.Ще платиме по-малка сума,може само упойката да се плаща не сьм сигурна.Помислих си,че този доктор ,който не дойде е отишьл там кьдето ще вземе пари,а ние и детето нищо не плащаме.Стана ми толкова гадно,че си разстроих детето и сега цяла вечер ще реве защото не е разбрал защо сме го мьчили.Никой не се интересува колко е трудно.Има ли място кьдето мога да се оплача ако и утре стане като днес?Не ми се иска защото ще ми се налага пак да ходя сигурно след време при тях,но много се ядосах.Толкова се притеснявах дали всичко ще мине добре с упойката и утре трябва да преживея всичко отново.Кьде мога да се оплача и мога ли изобщо за такова нещо.Извинявам се за дьлгия пост,но не можах да се спра.

# 1
  • Мнения: 101
Много гадна история. Дано всичко мине бързо още утре. Не знам къде би могла да се оплачеш. Дали Комисията за защита на потребителите няма да свърши някаква работа? Още веднъж - успех.

# 2
  • Мнения: 4 916
Съжалявам за това, което сте преживели  Sad
Можеш да се оплачеш евентуално на ръководството на клиниката или в нещо като асоциация на родителите (ако имате такава), а те да напишат писмо до клиниката... нищо друго не ми идва на ум.

# 3
  • Мнения: 2 401
Eх, шефче, шефчее  Hug
Жалба до шефа на клиниката плюс задължително здравната каса.

# 4
  • Мнения: 1 788
Мисля, че трябва да пишеш жалба до здравната каса. Не зная точно къде се подава и как, но можеш да се обадиш на националния им телефон и от там да ти обяснят. Имай предвид, обаче, че имат лимит на времето за обаждане - 5 мин., т.е. трябва да се вместиш в 5 мин. с всички обяснения.
А ако се оплачеш и в съответната болница?

П.П. А, Минзухар го е написала преди мен.

# 5
  • Мнения: 375
Благодаря много.Ако утре ми направят сьщия номер ще пускам жалби.Мьжа ми настоява и за днес да се оплача,но ме е страх да не опра пак до тях и детето да остане без лечение.

# 6
  • Мнения: 13 306
Разбирам те и е нормално е да си ядосана и бясна. Със сигурност сега ще ти дадат доста съвети, където да се жалиш, но ако това е единственото място където работят с такива деца аз не бих го направила.
Веднага ще наскачат всички, които твърдят, че трябва да си отстояваме правата-да съгласна съм с това,но щом това е единственото място където може да се заведе детето, не бих го направила, а и това сигурно е причината да си позволяват такова поведение.
Грозно е много-знаят, че няма мърдане и до тях ще се опре.
А такова нещо в бг като запазване на анонимността на жалбоподателя няма-ще разберат кой е писал жалбата и наложи ли се да опреш пак до тях-ще е много трудно.
А и сега стоматолозите, които сключват договори със здравната каса са много малко и по мое мнение ще става все по трудно със здравната каса- което също не оправдава това поведение, но това е нелицеприятната действителност.
Наистина много съжалявам, за това което се налага да преживее детето

# 7
  • Пловдив
  • Мнения: 2 102
После докторите били с най-хуманната професия... Едва ли точно в тази клиника нямат представа какво ви коства на вас и детето това отлагане на часа.
Според мен дори всичко да е наред утре говори с някой от ръководството на клиниката. Не е задължително да се караш, но да си имат едно на ум за друг път или за друг пациент.
Желая успех утре!   bouquet

# 8
  • Мнения: 4 585

Шефчето, аз преди година и нещо водих Вълчето в Стоматологията, до Александровска болница, на челюстно-лицев хирург. Платих само рентгенова снимка, 14 лв. Но не се наложи намеса на анестезиолог.

# 9
  • София
  • Мнения: 2 430
Ако искаш да подадеш оплакване,само жалба до НЗОК съветвам те,а не до РЗОК.Жалбите не са анонимни,задължително се знае,от кой е подадена жалбата.Лицата срещу,които си подала оплакването,четат написаната от теб жалба,за да имат право на отговор.
Пожелавам ти успех и много търпение Hug

# 10
  • до една звездичка
  • Мнения: 1 892
После докторите били с най-хуманната професия...

Нищо й няма на професията - хуманна си е. Лоши и нехуманни са тези, които я вършат!

Към авторката - успех утре!  Peace

# 11
  • Мнения: 375
Вьлчо,при нас има развалени две зьбчета ,които аз видях и може да има още,които не виждам .Той не разреши пьрвия пьт като отидохме докторката да го прегледа.Избяга от кабинета разреван.Знам ,че има още ,които са трьгнали да се развалят.Без упойка няма да мине.Той не спира да яде кабели,желязо,камьни чудя се как има още зьби в устата.
Ох ,не знам как да постьпя.Много ми олекна като споделих тук,дано всичко утре мине успешно.

# 12
  • Мнения: 4 585
Нищо ни пречи, ако се закучи нещо работата, да позвъниш и в Стоматологията.

# 13
  • Мнения: 375
Да ,ако стане нещо сигурно ще отида при тях.Ние сме ходили преди няколко месеца там .Правихме ехограф на детето .Беше му излязла киста под брадичката и ни пратиха при тях.Отидох при тези сега защото ми ги препорьчаха .Работели добре с даца като мойто .

# 14
  • Мнения: 13 306
Дано всичко мине добре утре и най-вече бързо и спокойно.Дано се намери и друг вариант, за да имаш избор ако в бъдеще ти потрябва стоматолог.
Преди време съм водила дъщеря ми в Токуда  на стоматолог по здравната каса и съм доволна.Но сега незнам каква е там ситуацията.
Там анестезиологът не би бил проблем все пак са голяма болница, ако все още стоматолозите работят по здравната каса

Общи условия

Активация на акаунт