Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как мога да получа оферти по имейл от уебсайта?
Как мога да използвам код за отстъпка при пазаруване?
Как мога да разбера кой код съм използвал при създаване на поръчка?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как мога да получа оферти по имейл от уебсайта?
За да получавате оферти по имейл, трябва да посочите желанието си при регистрацията си на уебсайта. Можете да направите това, като кликнете върху „Моето клиентско пространство“, след което изберете „Новини“ и поставите отметки в квадратчетата за офертите, които искате да получавате. Имайте предвид, че това не гарантира изпращане на кодове; те се изпращат на случаен принцип.
-
Как мога да използвам код за отстъпка при пазаруване?
За да използвате код за отстъпка, трябва да го въведете в празното поле в кошницата до надписа „Въведете своя специален промоционален код“ и след това щракнете върху „Приложи“. След въвеждане на кода, ако е валиден, той ще се отрази във вашата пазарска количка. Ако кодът не се приложи, това може да се дължи на невъзможността да отговаряте на условията му или на изчерпване на наличните подаръци (ако има такива).
-
Как мога да разбера кой код съм използвал при създаване на поръчка?
Можете да видите кода, който сте използвали, като влезете в „Проследяване на поръчката“, след което щракнете върху съответната поръчка. Там ще намерите информация за използвания от вас код под надписа „Моят специален промоционален код“. Това ви позволява да проследявате използвани кодове във вашите поръчки.
-
Как мога да намеря условията за използване на промоционален код?
-
Какво означава код 40819?