Отговори
# 255
  • Мнения: 1 249
Честит имен ден и от мен на именяците в темата - на малките - много усмивки и лесни уроци, на майките - чувство за хумор и всички да са живи и здрави, с радост да си носите имената!!!

Лъчезар е като поср...н - очакваше 5 или 6 на теста по история, а е получил 3.Обади ми се по тел. и набързо проведохме дълго чакания от мен  разговор - да види самият той дали с едно прочитане на урока можеш да имаш самочувствието, че си се подготвил.Но имам чувството, че щом не му правя проблеми, няма да се трогва особено от оценките си.
А за материала - направо се радвам, че не съм на негово място и съм раздвоена от това да изисквам от него или да му съчувствам.Май ще изисквам съчувствайки  Mr. Green!


По принцип се чувствам ужасно тъпо, че така съм оставила Лъчи да се справя сам, но имайки в предвид неговата склонност да не полага усилия, ще ме чака, за да учим заедно и така до никъде няма да я докараме.Друг вариант е да напусна работата си (която обожавам) и да се посветя на ученика  Sick!


Имам чувстото ,че описваш моят син!! Водихме същият разговор в началото на учебната година , но аз не събрах смелост да го оставя сам да се подготвя и да му докажа ,че прочитането и запомнянето не са едно и също. Просто сме в ново училище и сега се доказва , ако се издъни отначало ще му бъде трудно после да навакса.
Днес и аз имам с какво да го похваля , изненадващо за мен/ защото го смятам за стеснителен/, той е защитил един от отговорите си в теста по български и това е довело до корекция от страна на госпожата на оценката му. За мен тази половинка в повече не е важна , но ме зарадва ,че отстоява правотата си!!

# 256
  • Мнения: 9
Може ли да се включа и аз?
 Мисля , че тази наука е доста трудно представена  тази година. А и въпросите във входните нива бяха различни от това което децата учиха миналата година - поне в училището на сина ми.

# 257
  • Мнения: 9
Говорих за Историята.

# 258
  • Мнения: 186
Добро утро!
Честит празник на патерици на всички малки и големи именници!

Относно понижения успех в 5 клас, още на родителската среща всички учители ни предупредиха, че ще се случи. Поради различния метод на работа и преподаване, различните учители по всеки предмет и други фактори.

Моята Лени може да е самостоятелна, но е супер разсеяна. Снощи установи, че за втори път си е загубила несесера, а освен това сега и бележника го няма newsm78. Направо не знам какво да я правя.

Вчера са имали контролни по Български език и по Английски език. Каза, че се е справила, сега ще чакаме резултатите.

И понеже днес съм раннобудна да ви почерпя виртуално с кафе и закуска.



Хайде лек и ползотворен ден от мен.

# 259
  • 1st floor
  • Мнения: 9 782
Аз пък да се похваля - на теста по английски има 101 точки , при максимум 100 , и съответно 6+ Grinning
На един от подвъросите , оценявани с по 1точка, е дала не един , а два верни отговора...
Пепита , мерси за почерпката! Лек и успешен ден и от мен! Hug

# 260
  • Мнения: 24 467
По История много се радвам, че тази година децата развиват темички за отделни владетели в час. В петък писаха за Тервел, вчера- за Омуртаг. Не мисля, че е въпрос на старо или ново мисленте, за мен определено е в пъти по- обективна преценката на знанияна на ученика точно при този начин на писмено изпитване- разработка на въпрос. Синът ми сам обича много да пише за хановете. Тестовете с готови отговори или с дописване не ни допадат и на двамата. Дадох преди две години пример с ЧО за такъв тест с дописване, авторът на теста бе допуснал двусмислици и неясноти, можеше да се отговори по най- разнообразни начини или трябва да се назубри точно опреелен текст от точно посочен учебник, за да се попълни без грешка,  т.е. както го е искал авторът. Беше пълна безсмислица, което учителката очевидно също забеляза и повече такова нещо не им даде. Не е въпрос до трудно- лесно, а до лоша идея за изпитване. За мен изпитването си остава бял лист и химикал и отговор на въпрос, разработка, преразказ на текст. Иска повечко работа от страна на учителя, обаче, при проверка на работите.    Wink  Но си струва.
Учебна тетрадка по История нямаме, но аз купих и детето си се упражнява у нас. Купих такава, каквато харесах, не ни пишат оценки по нея.

# 261
  • Мнения: 4 992
Боби1973 - тестът е от тетрадка по история и цив. на изд. ПРОЗРЕЦ на МАрия Радева... newsm78

# 262
  • Мнения: 4 992
Издателство е "Прозорец" Сори за изпуснатата буква по-горе

# 263
  • Мнения: 4 992
Ние в петък си изгубихме якето. Търси го къде ли не, но го нямаше. В понеделник отидох в училището да го взема и при портиерите се натъкнах на цял кашон забравени суичъри, горници на анцузи и блузи - така че да не се притеснявате от забраванковците като моя- явно е масово.
А нашето яке се намерило по странен начин - едно момиченце го попитало: ти търсиш ли си още якето? Ами май го виждам ей там, под шкафа newsm78. Според него е било така натъпкано, че е нямало как да се види.
Дали и криенето на дрехи е част от странните им прояви на повишено внимание към другия пол newsm78

# 264
  • Мнения: 186
При нас по биология г-жата има добър подход, освен материала в у-ка , който иска може да потърси информация по определен въпрос в интернет, да я разпечата, да я научи и да я представи пред класа. За усилието което полагат се оценяват, не задължително със шестица, а спрямо представянето.

# 265
  • Майничка
  • Мнения: 13 817
Голд, при нас във ІІ - ІІІ клас бая неща сменяха загадъчно местоположението си. Госпожата имаше някакви съмнения, не каза кое е детето, но явно е взела мерки, защото нещата престанаха.
Иначе аз си говорих един ден със зам.-директора след часовете - момата си забравила телефона и той звъннал на "мама" да идентифицира детето и да отбележи портиерката на кого да го даде.

# 266
  • София
  • Мнения: 62 595
нашият вчера го видях как написал в бележника консултациЙ! Направо щях да го убия! Та, правихме преговор що е то множествено число и че няма такова животно, множествено число да завършва на Й. Хубави преразкази пише, ама нещо напоследък допуска повече грешки - някои са правописни, други са от бързане, например на о-то му сложи едно ченгелче и стане а.

Нашият хич не си пада по историята. Неговото твърдение е "за какво ми е да зная какво са правили някакви хора едно време, като аз живея сега". И е прав, за децата миналото се ограничава с това на собствения им живот или най-много до част от родителския.

# 267
  • Мнения: 1 575
Естествено, че не критикувам формата - явно така ще бъде, нито е първият, нито последният тест, но въпросите ме изумиха - те са по-скоро логически.Не зная дали успяхте да ги прочетете, но за мен не са коректни.
Моето мнение също е, че ако искаш да провериш дали детето знае по история - ще го изпитваш устно или да развива писменно.Представях си тест, в който ще има зададени отворени въпроси, а не уловки и двусмислици - дори аз се чудя на места дали няма и други верни отговори...Както и да е.Най-високата оценка в класа е била 4.
Нас също ни предупредиха, че ще валят ниски оценки, но аз се разкъсвам както казах между това да изисквам максимума и абсурдните методи и текстове.Просто се чудя дали в дългосрочна перспектива си заслужава да се превърна в учител и да се посветя на мисия "алтернативно домашно обучение по държавна система"!
Хубав ден на всички и на мен, нещо не мога да го мисля в момента  Laughing!

# 268
  • Мнения: 330
Честит празник на патерици на всички!
Аз също съм привърженик на писменото изпитване, но с отговор на въпрос. С това заграждане така са свикнали, че по география им дала писмена работа с няколко въпроса и мойта не могла две изречения да формулира като хората. После говорих и с други майки- същата работа.
Що се отнася до успеха, сега вече личи кой, колко и как. Никой не прави компромиси и не пише измислени оценки.
При вас след като има неучебни дни взимате ли по два- три урока наведнъж? Оказа се, че и това правят. Не би ли трябвало да си правят разпределение на материала и да отчитат тези дни?

# 269
  • в полите на Балкана
  • Мнения: 3 462
При нас изпитват устно по история. Разказват урока или им задават въпроси от всичко учено до момента. По география правиха тест в петък и очаква ниска оценка. Снощи му показах теста, които е качила Боби и по-този повод каза, че и тяхния по география е бил доста объркващ. Днес имат география и може да има и резултати.
Откакто са започанали училище поне веднъж седмично взимат по няколко урока по математика. По друго не . Вашите деца до къде са с математиката? .

Общи условия

Активация на акаунт