Черен списък на стоматолозите

  • 539 776
  • 922
  •   2
Отговори
# 510
  • Мнения: 75 301
Забива се защото имаш джобове вероятно. Иначе с конец се действа и се примахва всичко от междузъбните повърхности.

Аз не бих й платила на въпросната за подковата и бих отишла при друг.

# 511
  • Мнения: 14 935

Аз не бих й платила на въпросната за подковата и бих отишла при друг.
И аз не бих платила, но в случая вече е платено.
Жалби и търсене на компенсация до край, все пак лечението не е приключило.

# 512
  • Мнения: 75 301
Информираното съгласие е нарушено. Пациентът се е съгласил за отделни корони, които не е получил.
Платено ли е? Аз не разбрах...

# 513
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 972
Информираното съгласие е нарушено. Пациентът се е съгласил за отделни корони, които не е получил.
Платено ли е? Аз не разбрах...
Има ли ясни правила за информираното съгласие? И двете страни ли имат копие? Трябва ли задължително да е писмено, над каква сума, или въобще за всичко, което ще се прави?
Ако уговорката е устна, зъболекарката ще каже - ами тя така ги искаше, и край. И аз исках преди няколко години да дам един на съд, като се консултирах с едно НПО за защита на правата на пациентите, ми казаха, че ще е трудно, всичко трябва да се докаже, че е така, както казвам аз, и накрая се отказах.
Писах негативно мнение по разни сайтове, веднага някакви хора след мен писаха позитивни, за да се загуби моето мнение сред техните.
Но ако има документи по случая, може би си струва.

# 514
  • Далече, далече
  • Мнения: 6 005
Може да напише жалби до следните институции:
НЗОК/РЗОК, Агенция "Медицински Одит", Етичната комисия, Комисия за защита на потребителите.
Ако не са й дали касов бон/документ за платената сума, може и жалба до НАП.

# 515
  • Варна
  • Мнения: 630
Какво общо има НЗОК?????? Или ей тъй,пишете наслука.???

# 516
  • Мнения: 75 301
Пише че въпросната лекарка се държи нагло. Нека НЗОК я провери..може и да намерят нарушения, като надписване на процедури, които не са изпълнени и др.подобни.

# 517
  • Далече, далече
  • Мнения: 6 005
Извършват проверки след подадени сигнали. Същото правят и от РЗОК.

Последния ред от текста за мързящите ги да четат:
https://www.nhif.bg/page/71

Какво общо има НЗОК?????? Или ей тъй,пишете наслука.???

# 518
  • Варна
  • Мнения: 630
Ама тя може въобще да няма договор с тях! За зъболекари не са задължителни. А цитата е извадка и касае само тези които имат сключен договор.Не е коректно,да сте се съгласили за едно ,а те да ви дават друго. Все едно да търся на пазара лук,те да ми пробутват чесън. Мисля,че трябва да седнете да поговорите,да извикате и зъботехник и да обсъдите нещата. Моят зъболекар за една коронка вика зъботехник и заедно вземаме решенията за цвят и ми обясняват всичко. Аз имах мое виждане за цвета и се съобразиха с мен. Е после го коригирахме де ,ама вече си знам урока и не им се меся.

# 519
  • Мнения: 427
Информираното съгласие е нарушено. Пациентът се е съгласил за отделни корони, които не е получил.
Платено ли е? Аз не разбрах...
Има ли ясни правила за информираното съгласие? И двете страни ли имат копие? Трябва ли задължително да е писмено, над каква сума, или въобще за всичко, което ще се прави?
Ако уговорката е устна, зъболекарката ще каже - ами тя така ги искаше, и край. И аз исках преди няколко години да дам един на съд, като се консултирах с едно НПО за защита на правата на пациентите, ми казаха, че ще е трудно, всичко трябва да се докаже, че е така, както казвам аз, и накрая се отказах.
Писах негативно мнение по разни сайтове, веднага някакви хора след мен писаха позитивни, за да се загуби моето мнение сред техните.
Но ако има документи по случая, може би си струва.

Да, това е огромния проблем в случая - работата е заплатена, те винаги могат да си измият ръцете с факта, че договоркате е устна. Нямам договор, в който изрично да пише, че сме се разбрали за единични коронки. Но кой отива на зъболекар и иска договор? Да, ще подам жалби до Комисията за защита на пациентите, дано успеят да ми помогнат.

# 520
  • Далече, далече
  • Мнения: 6 005
Комисия за защитата на потребителите.

Дадоха ли ти поне касов бон, на който пише за какво плащаш?
Ако не са, може да подадеш жалба в НАП.

Това е медицински стандарт по зъботехника. Ако е имало нарушения по него, може да подадеш жалба и до Министерството на здравеопазването.

https://www.mh.government.bg/media/filer_public/6b/82/6b825165-b … t_zabotehnika.pdf


Българска асоциация за закрила на пациентите

https://www.patient.bg/comp_bg.php

# 521
  • Мнения: 427
Информираното съгласие е нарушено. Пациентът се е съгласил за отделни корони, които не е получил.
Платено ли е? Аз не разбрах...
Има ли ясни правила за информираното съгласие? И двете страни ли имат копие? Трябва ли задължително да е писмено, над каква сума, или въобще за всичко, което ще се прави?
Ако уговорката е устна, зъболекарката ще каже - ами тя така ги искаше, и край. И аз исках преди няколко години да дам един на съд, като се консултирах с едно НПО за защита на правата на пациентите, ми казаха, че ще е трудно, всичко трябва да се докаже, че е така, както казвам аз, и накрая се отказах.
Писах негативно мнение по разни сайтове, веднага някакви хора след мен писаха позитивни, за да се загуби моето мнение сред техните.
Но ако има документи по случая, може би си струва.

Да, това е огромния проблем в случая - работата е заплатена, те винаги могат да си измият ръцете с факта, че договоркате е устна. Нямам договор, в който изрично да пише, че сме се разбрали за единични коронки. Но кой отива на зъболекар и иска договор? Да, ще подам жалби до Комисията за защита на пациентите, дано успеят да ми помогнат.


Драмата с въпросната зъболекарка става все по-грозна и по-грозна. С цялата си наглост тя и директорът на клиниката ми заявиха, че ако искам да ми залепят въпросната конструкция, за която платих 4800 лева, ще трябва да им подпиша документ, в който изрично пише, че аз съм си поискала цяла подкова:flushed:

Явно разчитат на това, че нямам друг избор - с изпилени зъби съм, с временни коронки, които непрекъснато се разлепват...Те са ми прибрали парите...

И не стига това, но единия от лекуваните зъби ме заболя...Отивам при друг зъболекар, вадя панорамна снимка и зъболекаарят ми казва, че на въпросния зъб е запълнен само един канал. И ме казва - имаш още един такъв зъб.
Понеже не ми се искаше да го повярвам, отидох да се консултирам и с трети зъболекар, който ми каза същото.

Това, че всичко ще трябва да се прави и плаща на ново вече се примирих, но само мисълта за самодоволните им нагли физиономии ми разбива нервната система. Накрая това същество дори ми каза - ами помисли го хубаво, нали много знаеш, гледам, че пишеш коментари по разни форуми....

Наистина съм като болна... Това се брои за лекар...благородна и уважавана професия...направо да ти се догади

# 522
  • Мнения: 75 301
Зарежи ги тези некадърници. Върви при читав зъболекар да ти запълни добре каналите и да ти сложи подковата.
Наистина недопустимо отношение от тяхна страна.
Сега се сетили да подписваш...а когато сте договаряли какво-що ще ти се прави, защо не го разписаха писмено.....отвратително!

# 523
  • Мнения: 3 659
Viki8383, не се отказвай, търси си правата, въпреки че в България обикновените хора нямат права. Пиши колкото може повече за случая, повтаряй името на “зъболекарката” и на клиниката. Нека повече хора да разберат и да не ходят там. Наглеци!
Иначе се следи и чете непрекъснато за мнения. Не се учудвам, че са прочели написаното в бг мама. 
Отивай на друго място, въобще на нищо не се съгласявай

# 524
  • Мнения: 427
Viki8383, не се отказвай, търси си правата, въпреки че в България обикновените хора нямат права. Пиши колкото може повече за случая, повтаряй името на “зъболекарката” и на клиниката. Нека повече хора да разберат и да не ходят там. Наглеци!
Иначе се следи и чете непрекъснато за мнения. Не се учудвам, че са прочели написаното в бг мама. 
Отивай на друго място, въобще на нищо не се съгласявай

В момента виждам в пощата си от съобщение от модератор как последователните постове били забранени. Все пак ще го напиша пак името на клиниката - София Краун, Д-р Николия Ивановска. А правата ще си ги търся до последно, въпреки че нямам особени надежди. Смятам да приложа към жалбата си и панорамната снимка, на която се вижда запълнените по един канал на зъб.
А аз самата съм за бой, защото точно за тази клиника има и други негативни мнения, но са много назад в темата.

Общи условия

Активация на акаунт