Проблем със стоки, купени от Техномаркет !

  • 10 999
  • 96
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 0
Здравейте ,и аз реших да се запиша в тази темичка.Не е гаранция че ако си купиш продукт от магазин различен от Технополис или Техномаркет няма да е с дефект.Аз закупих преди 3 години МР4 2 бр.за подарък на децата ми за нова година от Метро но.........точно след 1 месец едната се развали дадохме я в Метро и ни казаха че ще я пратят в София в сервиз .Чакахме 30 дни и накрая я донесоха ,но между другото и другата МР4 се развали .Като донесоха едната ние им дадохме и другата .Мина се 1 месец и аз реших да се обадя да видя какво става в сервиза но те ми казаха че още не са я погледнали защото имали много работа .След дълго чакане от още 30 дни пак реших да им се обадя но те ми се развикаха че съм ги безпокояла и че когато е готова ще ми се обадят.МР4ката ми доиде на 3 месец но...........работи точни 3 часа и дотам.Сега избягвам да копувам техника от Метро.

# 31
  • Мнения: 850
echolalia , здравей ! Така като те чета , не е проблем само с един търговец , а във вас ... просто трябва да приемеш, че сте каръци и на 1000 уреда от даден модел вие ще се вземете /ще ви се падне от склада/ този, който е възможно да даде дефект ... не се обиждай , говоря го съвсем сериозно , просто в къщи съпруга ми е точно този карък , когато реши да купи техническо изобретение , то не работи ... как става незнам . Последното, което купи беше компютър и въпросния като го включи даде син екран и това беше ! От тогава взехме генерално решение , той избира уреда в къщи , а аз отивам и купувам !  bowuu

# 32
  • Мнения: 7 339
Лилянa при нас пък е обратното преди 5-6 години си на купихме всичко от Техномаркет -В.Търново/ в Русе нямаше още/  нахвърляхме се на по-скъпи уреди ,консултаната компетентно ни убеди от кой каква марка да вземем като ни отказа от няколко по-скъпи неща.
Та така и до сега без никакъв проблем .
Отидохме уж да поразгледаме ,а си изхарчихме парите с кеф.

# 33
  • Мнения: 3 794
Добре де, може и каръци да сме  Mr. Green
Но аз пак недоумявам как не ми позволяват да си закупя друг продукт...
Днес отивам с принтните точки от закона и ще си говорим  #2gunfire Mr. Green
П.С. Просто цял ден ми е криво Sad

# 34
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Илиана, сигурна ли си, че нямаш предвид Технополис? А ако наистина става дума за Техномаркет, то сте имали невероятен късмет да попаднете на компетентен консултант.

# 35
  • Мнения: 7 339
Илиана, сигурна ли си, че нямаш предвид Технополис? А ако наистина става дума за Техномаркет, то сте имали невероятен късмет да попаднете на компетентен консултант.
Да,сигурна съм.

# 36
  • София
  • Мнения: 11 198
Преди години имах проблем с подмяна на бойлер купен от този магазин. Всъщност ме мотаха доста от сервиза, накрая се свързах с шефа на магазина и проблема ми се реши на следващия ден.

За мое щастие това е единствения дефектирал уред, но не виня магазина.
Имам дори миялна машина закупена с транспортен дефект от Техномаркет, да чукна на дърво вече 2 години си работи безотказно.  Peace

# 37
  • Мнения: 599
Лилянa при нас пък е обратното преди 5-6 години си на купихме всичко от Техномаркет -В.Търново/ в Русе нямаше още/  нахвърляхме се на по-скъпи уреди ,консултаната компетентно ни убеди от кой каква марка да вземем като ни отказа от няколко по-скъпи неща.
Та така и до сега без никакъв проблем .
Отидохме уж да поразгледаме ,а си изхарчихме парите с кеф.

И при нас така.

Откакто е отворил тоя магазин, само от там купуваме. С нищо и никога не сме имали проблеми. Компетентно мнение сме получавали от консултантите. Повечето неща вкъщи са на Самсунг. Доколкото знам от няколко години марката не се произвежда в Ю.Корея и оттам идват проблемите. Но нашите са от по-старите и нямаме никакви грижи. Peace
И аз знам, че до 7 дневен срок ако се развали уреда, може да се подмени, а ако е след това, направо в сервизите, дори нямате работа в магазина. Не разбирам защо ходите да се разправяте с тях.
То на всяка гаранционна карта си пише къде има сервизи и се оправяш, какво занимаваш продавача, той не е производител. Peace Peace

# 38
  • Мнения: 76
Ние само избираме уреда от ТМ или ТП ,а ходих да ги купуваме от друг по-малък магазин,ако там го няма уреда,ни го поръчват,понякога е и по-евтин,дават го и на изплащане без оскъпяване.Имаме уреди от ТМ,за сега всичко им е ОК.Предупредени сме от човек,работеш в сервиз обслужващ въпросните вериги магазини,че понякога не зачитат гаранцията,заради избеляла касова бележка във времето.Ние си ги преснехме на ксерокс,за да си вържем гащите така да се каже,че не са от най-коректните... ooooh!

# 39
  • Мнения: 151
Ние си пазарим от Техномаркет и Технополис основно. И в двата магазина винаги са ни консултирали доста компетентно. Проблем имахме единствено с кафемашина от Техномаркет, започна да тече още на втория ден. От сервиза казаха, че  ние сме виновни, защото трябва всяка седмица да я разглобяваме почти цялата за почистване. При все че е нова и че съм бивша барманка, познайте дали е в нас вината. Е върнаха ни я отново течаща, но не мисля че проблема е в магазина. Ползвам си машината така, не съм се разправяла повече, но пък смятам да продължа да си пазаря от Техномаркет. Навсякъде може да случим да дефектна стока или калпав сервиз.

# 40
  • Мнения: 574
В купуването на техника всичко е късмет! Имам купени над 20 уреда от Техномаркет и всичко си работи без проблеми! Никога не съм стъпвала в сервизи. Имам телефони на по 5, 6, 7 години, които още работят. Няма смисъл да плюете магазина, всички са еднакви. Не са ти позволили да си доплатиш, защото по закон стоката ти отива на сервиз, там стои 30 дни, отремонтират я и ти я връщат, ако не могат ти връщат парите или чааак тогава можеш да си доплатиш за нещо друго, но само при условие, че не могат да ти отстранят повредата и проблема е в тях, а не при неправилна експлоатация (отказана гаранция)

# 41
  • Мнения: 41
С техниката нещата опират най-често до късмета....

# 42
  • Мнения: 41
Слушайте мами и мадами. Много си е готина темата. Никак не е тъпа и на който му е писнало от такива теми да не  ги чете. Техномаркет е магазин на КК Електроникс - генерален дилър или представител на Самсунг за Бг. Т.е. официално в България и една карфица произведена от Самсунг неможе да се продаде  без КК електроникс. И тук точно е белята и затова Самсунг е "мръсна дума" у нас за разлика от US да речем.  КК Електроникс внасят от Самсунг най-ниско качествените неща, изработени от евтини материали и предназначени за малките нискобюджетни пазари. Съответно и качеството е такова. Сервиза на техниката е също на КК Електроникс. Да не говорим за гаранции, срокове и др. подобни. В къщи мъжо е забранил Техномаркет да се споменава въобще. Ама то и Технополис не са кой знае каква стока.  Може да ви се вижда смешно, но най сме доволни от техники купени от Метро. Били остареки модели, били залежали и незнам какво си още. Да ама каквото сме купили от там всичко си работи. И ще  един пример. Щяхме да пътуваме в чужбина и решихме да си купим още една SD карта за фотоапарата. Нито един техно незнам какъв си не дава гаранция за такава покупк, въпреки, че ако картата ес по-голям капацитет - да кажем 8 мб и нагоре си е доста скъпа. Да ама не. Метро обаче дава 1 год. гаранция на такава покупка. За това ме светна една позната. чияйто карта се скапала на 10 мес. В Метро и върнали парите защото нямали такава наличност.

За метро не ми се говори - бойлер фламина с 10г гаранция се разваля средно по 2 пъти годишно като започна от третата година.Сервиз при нас нямат и честито!

# 43
  • Мнения: 3 794
Развръзката е следната - отидох с принтиран закон в ръка (частта, която ме интересува) и казах на управителя, че този път си знам правата. Също така му казах, че перонална вина не търся в него, но и не желая повече да ползвам уред на тази марка. Той взе пресата и сам се убеди, че повредата не е от неправилно или насилствено ползване, а просто е слабо място на уреда.
В крайна сметка се оказа възможно да ми върнат сумата или да си закупя друг уред.
Купих си преса на babyliss и всички дружно си казахме 'дано да не се скапе'  Mr. Green
Значи можело да стане това, което му казах преди 8 дена, но трябва да стискам закона в ръка...ето това не ми хареса в цялата история.
Колкото до късмета с уредите съм съгласна...Така, че дано да нямаме повече проблеми...(ест. след като се види и пералнята Crazy)

pinito, много благодаря за линка...страшно много ми помогна   bouquet

# 44
  • Мнения: 1 788
Сама си си написала,че не ти се е ходило до еди-къде си в еди-кой си сервиз.
Хората ми смениха с чисто нови кантар Тефал  и телевизор. Но аз спазих указанията-в  определения от тях сервиз с гаранционната карта.От там бяха любезни  и изчерпателни.След  месец  ми замениха вещите.

Общи условия

Активация на акаунт