Проблем със стоки, купени от Техномаркет !

  • 10 958
  • 96
  •   1
Отговори
  • Мнения: 3 794
Добро утро (макар моето да се скапа вече) !
Кратка справка на стоките, които сме закупили в продължение на 12 месеца от тази верига магазини:
Рутер на Linksys 120N (ако не ме лъже паметта) тогава на цена ~100лв от магазинът на Славейков. Даде дефет около 3 месеца по-късно. Занесохме го в магазина, но ни казаха,че там не може да го оставим за сервиз, трявало да го занесем в незнам-си-кой квартал, до който не знаят как да стигнем. Още събира прах и чака да го занесем, но не можем да насмогнем да им връщаме боклуците  #Cussing out
Вентилатор NEO  около 20лв с уговорки, че работи като пушка...Да, за около 4-5 дена. Върнахме го и си взехме парите.
Микровълнова печка на Samsung за 100лв. Беше със счупена част - тази, която е с колелцата. Хайде отново се връщахме да подменяме част.
Пералня на Samsung за 7кг с цена 650 лв . Дава някаква странна грешка, тъй като е с ел. дисплей, но още нямаме време да се занимаем по-детайлно с нея.
Преса за коса на Rowenta с приставки закупена за 79лв на 07.08.2010. Преди 2 седмици копчето за освобождаване на приставките се счупи. Ходихме до магазина и след 30 мин разправии, единственото, което ни предложиха е да подменят боклучавата част. Питах каква е гаранцията, че няма пак да се получи...Без отговор. Настоявах, че като клиент съм загубила доверие както в магазина, така и в тази марка, тъй като според мен механизмът е сбъркан на ниво дизайн.
Е, днес отново скапаното копче блокира. Отново съм понесла целият комплект, отново ще загубя 1 час, за да стигна до магазинът им в CCS.

Извинявам се за гневният пост, но ми омръзна от боклуци в тая държава.
Политиката на верига магазини Техномаркет явно гласи 'Ние ви продаваме боклуци, но са сметка на това ги заменяме със същите, когато дадат дефект'... Ама как да не си доволен, а  ooooh! !?

Последна редакция: пн, 15 ное 2010, 10:11 от echolalia

# 1
  • Мнения: 1
Не мисля,че това е само в Техномаркет.Моята съседка си купи пералня Уърпоол,за 800лв,досега незнам колко пъти се разваля-последно и се беше скъсал гумения пръстен(ако така се казва),и и казали 4е тя нарочно го е скъсала Shocked,естествено за да не признаят гаранцията.Абсорбатора и също се повреди няколко месеца след като го купи,готварската печка и хладилника също.Продават боклуци,затова става така.На сестра ми пералнята също се чупи през месец,а е нова.Колко неща мога да изброявам...

# 2
  • Мнения: 77
Аман от тъпи теми!  ooooh!

"Не си пазарувайте от Техномаркет"
"Не xодете на SPA"
"Не xодете в ресторант еди кой си"
"НЕ това, НЕ онова"

Аман АМАН!!!!!  Ай сиктир! Спрете с тъпите обобщения!


Не се ли замисли че може ти да не боравиш правилно с тяx!?  Thinking
По същата логика можеш да обвиниш Samsung и Rowenta, че ти продават боклуци!
Нали не мислиш, че в Теxномаркет умишлено повреждат уредите преди да ги продадът! Ей така за да ти е гадно на теб!

# 3
  • Мнения: 3 794
Дразни ме факта, че според тях е ОК да ти продадат боклук и после да ти го заменят със същият!
Viktoria®, много добре знам как да ползвам едно обикновено копче ! Ти, ако си хвърляш парите на вятъра, аз държа за тях да получавам нещо в замяна.
Дразни ме и факта, че мен няма кой да ме компенсира за изхабените нерви и изгубеното време във връщане на продукти.
Не ми позволиха да си закупя друг продукт, дори и да доплатя.
Ами извинявай много, ама насила ли да ползвам скапаните им боклучави продукти ?

# 4
  • Мнения: 235
Аман от тъпи теми!  ooooh!



Аман АМАН!!!!!  Ай сиктир! Спрете с тъпите обобщения!





Чудесно,умно обобщение!

Стоките внасяни в БГ са дефектните на Запада.

# 5
  • София
  • Мнения: 11 198
Аман от тъпи теми!  ooooh!



Аман АМАН!!!!!  Ай сиктир! Спрете с тъпите обобщения!





Чудесно,умно обобщение!

Стоките внасяни в БГ са дефектните на Запада.
Joy Joy Joy

# 6
  • Мнения: 12 722
Но пък в Технополис са върхът. Аз от там пазарувам - нямам грешка.

# 7
  • Мнения: 77
Ти, ако си хвърляш парите на вятъра, аз държа за тях да получавам нещо в замяна.

А3 съм "новодомка" така да се каже. От 4 години съм в собствен апартамент и влязоx на "голи стени"! Тоест от 4-5 години съм купила всякакви уреди - от климатици, печки и перални до преси за коса и вентилатор в банята. Всякакви уреди, които може да видиш в един дом.
Повярвай ми до ден днешен (да чукна на дърво) не ми се е развалил нито един! /изключвам един сешоар, с който замериx мъжа ми но това е друг тип повреда и май не е вкл в гаранционната карта  Mr. Green /

Пазарувала съм предимно от Теxномаркет и Теxнополис /гр Бургас/

Но явно съм ВИП клиент  Rolling Eyes

# 8
  • Мнения: 3 794
Viktoria®, и аз също съм новодомка, ако това е от чак толкова голямо значение.
Не мога да приема, че от 5 уреда, които сме купили за 1 година и 5те са дали дефект, а някои от тях по два пъти, е нещо нормално.
На всичко отгоре предният път не ми позволиха да си доплатя за нов уред на друга марка. Как според теб трява да реагирам? Не съм си намерила 80лв на улицата, че да ми е все тая дали ще ми ги вземат от Техномаркет.
П.С. Признавам, че заглавието може да е малко пресилено, но се извиних, защото съм много ядосана.

# 9
  • София
  • Мнения: 11 198
А какво е виновен търговеца, той ли е произвел дефектните уреди ?
Мисля, че трябва да насочиш недоволството си към производителя.
Защото марките, които си посочила се продават във всички вериги за техника ...

# 10
  • Мнения: 3 794
Ще повторя, че не ми позволяват да си доплатя за нов продукт на друга марка!
Ами да им подаря ли тези 80 лв?
Аз им казах предният път, че не съм доволна от марката и искам да я сменя, дори и да доплатя...това чия отговорност е?
Дойде едно момиче, явно прекалило със солариума, да ми обяснява как Ровента са най-най...е, как да повярвам, след като копчето 1. се чупи 2.блокира. Проблемът на уреда е в неправилният дизайн и именно заради това не желая да го ползвам и през седмица-две да съм все в магазина в оплакване.
Какво ще ми кажеш за рутера, който пък не желаят да приемат при тях, а ни пращат и те не знаят къде да го дадем на сервиз ?

# 11
  • София
  • Мнения: 11 198
Имаш 7 дни, в които имаш право да върнеш всеки закупен уред.
След това, ако е повреден - сервиз!

Аз пак не разбрах защо драмата е в Техномаркет ? В друг магазин връщали ли са ти пари за повреден уред ?

А има и къде да се оплачеш, ако си недоволен потребител - КЗП!

Успех

# 12
  • Мнения: 3 794
Пари не са ми връщали, но ми позволиха да си закупя друг продукт с доплащане. Става дума за магазин Зора в Младост 1. И бяха минали няколко месеца след закупуването на уред номер 1.
Нека да мине и днес разговора с управителя на магазина и ако пак ми предложат замяна на явно дефектната част ще се оплача в КЗП.

# 13
  • Мнения: 12 722
Ще повторя, че не ми позволяват да си доплатя за нов продукт на друга марка!
Какво ще ми кажеш за рутера, който пък не желаят да приемат при тях, а ни пращат и те не знаят къде да го дадем на сервиз ?

Това е друго и наистина може да се оплачеш от политиката на магазина. А като купуваш уред, е хубаво да се запознаеш с това.

На да кажещ - Не пазарувайте

"Не си пазарувайте от Техномаркет"
"Не xодете на SPA"
"Не xодете в ресторант еди кой си"
"НЕ това, НЕ онова"

Омръзна ми да ми казват какво да правя и какво не.

# 14
  • Мнения: 3 794
Промених заглавието  Peace
Извинявам се на подразнените, че им казвам какво да правят, но от 7:30 тази сутрин си водя диалог на ум с управителя на магазина...Наистина се ядосвам, защото нямам полезен ход  Tired

Общи условия

Активация на акаунт