Проблем със стоки, купени от Техномаркет !

  • 10 966
  • 96
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 599
Май вярно е до късмет - наши приятели имат хлебопекарна Аляска на поне 5 г. - непрекъснато я ползват и не е мръднала.
Моята е на две, ама не е купена оттук, а от Ларедут-а (  тяхната куча марка Eureka - като при нас Нео, Аляска, Елит ....., т.е. китайски) и нямам грижи.
За Самсунг съм чула, че откакто е изнесено производството извън Ю.Корея, не струва и е абсолютен боклук.
Мулинекс нямам вкъщи и не знам, ама на Делонги имам неща и съм доволна.

# 91
  • Мнения: 5 165
Аз на Мулинекс имам кухненски робот  и фритюрник и нямам проблем с тях, но са купувани преди 5 години, а новите са все по-големи боклуци. С тази ако пак ме разиграват ще я върна и ще си купя Аляска, или ако има още по-евтина и опростена, като се развали хвърлям и взимам нова.

# 92
  • Мнения: 0
телевизор нео, от техномаркета на  люлин и после големи проблеми с гаранцията, ама накрая го оправиха и понеже ме разкарваха няколко пъти излишно до магазина се разправяхме с управителката и накрая ми го доставиха вкъщи, също и пералня индезит пак от там дефект още на 5 пране, ама я оправиха....

# 93
  • Мнения: 13
Реших да пиша защото служителите в Техномаркет МНОГО упорито се опитваха да ме убедят, че няма НИКАКЪВ начин да ми бъде възстановена сумата за повреден уред. Аз пък се бях подготвил - в законовия 30-дневен срок за удовлетворяване на рекламация купувачът има право да поиска по какъв начин да бъде удовлетворен, а продавачът има право да избере как да го направи. След като изтече 30-дневния срок, вече купувачът избира как да бъде удовлетворена рекламацията - замяна със същия уред, възстановяване на сумата ... на който му е интересно може да прочете ЗЗП. Там пише още, че повредите се отстраняват без никакви допълнителни разходи за купувача.
На 24.10 завеждам рекламация за CD плейър купен около месец по-рано. При първата среща в Техномаркет се опитаха да ме убедят, че трябва да го занеса в сервиза, което аз отказах. Няма как да предявявам каквито и да е искания към сервиза, нито за пари, нито за замяна, просто защото нямам никакви отношения с тях. Оставих плейъра в Техномаркет.
На 30.11 се обаждат да ми кажат, че няма да ремонтират уреда, а ще ми го заменят с нов и за целта трябва да занеса аксесоарите - кабели, дистанционно ... отново в сервиза. Аз пак обяснявам, че работа в сервиза нямам, съгласяват се да ги занеса в магазина. На следващия ден - 01.12.2010 - се появявам в магазина с исканите аксесоари, те обещават да ги изпратят в сервиза, да получат от там някакъв протокол и да ми се обадят за да отида ПАК за да ми сменят плейъра. Аз казавам, че това е последното ми идване в магазина заради този плейър и желая да ми бъде възстановена сумата, заплатена за него. Отказват ми категорично - било невъзможно. Щели да ми го заменят СЛЕД получаването на протокол от сервиза, а за пари и дума не можело да става. Аз излизам от стаята, говоря с КЗП на 070011122, казват ми, че щом е изтекъл 30-дневния срок, мога да искам да ми върнат пари и те не могат да ми откажат. Връщам се в стаята, дошла е друга какичка, която казва, че могат ВЕДНАГА да ми заменят уреда - каква изненада ... отивам до щанда и виждам, че същият плейър е с 30 кинта по-евтин и ми е по-изгодно да ми върнат пари, да си купя чисто нов плейър и да заведа жената и детето на кино. Връщам се отново в офиса с желанието да ми върнат кинтите, на което отново категорично ми се отказва. Не можело, защото съм платил с кредитна карта - аз им казвам, че нямам нищо против да ми ги преведат по сметката. Пак не можело. Писах в книгата за рекламации, че отказват. Помолиха ме да си взема аксесоарите, които съм донесъл и се разделихме.
През цялото време съм се държал извънредно учтиво, въпреки снизходителния и доста нагъл на моменти тон от служителите в Техномаркет. Осмелиха се да ми кажат, че съм гледал много телевизия, което пък изобщо не отговаря на истината. Mr. Green
Направих си копия от рекламацията, гаранционната карта и касовия бон, написах жалбата и утре съм в КЗП лично - по телефона обещаха да съдействат.

# 94
  • Мнения: 6 155
Стискам ти палци.  newsm10
Пиши какво е станало после.

# 95
  • Мнения: 599
.

Последна редакция: чт, 02 дек 2010, 11:34 от sunny day

# 96
  • Мнения: 13
Има развитие - на който му е интересно - можете да прочетете тук: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=67&t=235521&start=0

Общи условия

Активация на акаунт