25% намаление в Хиполенд

  • 75 306
  • 556
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 15

Важи правилото " ще го продадем "може би" но първо на по-скъпата цена"! Поздравления на мамите, които вече са си получили артикулите и пожелания на останалите нас също да си ги получим!
Давам за пример и "черния петък" в "emag"! Към 10:00 ч. направих 6-7 поръчки, като до момента 5 от тях са изпратени на куриер и ще ги поръча най-късно в понеделник! За какво говорим?
Поздрави на всички мами Wink

Последна редакция: пт, 25 ное 2016, 13:55 от Tatti

# 286
  • Мнения: 75 542


Важи правилото " ще го продадем "може би" но първо на по-скъпата цена"! Поздравления на мамите, които вече са си получили артикулите и пожелания на останалите нас също да си ги получим!
Давам за пример и "черния петък" в "emag"! Към 10:00 ч. направих 6-7 поръчки, като до момента 5 от тях са изпратени на куриер и ще ги поръча най-късно в понеделник! За какво говорим?
Поздрави на всички мами Wink

Отвратително!! Sick Нямам думи. За последен път ми е Stop

Последна редакция: пт, 25 ное 2016, 13:55 от Tatti

# 287
  • Мнения: 75 542
А защо само в хиполенд ги има тези проблеми. Цялата стока не е ли вкарана като наличност в компютър и при поръчване от страна на клиент, това да се отразява там?
Всъщност вие продавате наличности не от склад, а от реални магазини, които работят и има голяма вероятност стоката да се изчерпи и на 14-тия работен ден да ми звъннете с неприятната новина, че стоката не е налична?!

Не искам днес да ми се достави, може и на 20.12. да ми я доставите, стига да имам гаранция, че това ще стане. А гаранция нямаме, което ни поставя в много неизгодна позиция...

Ние сме отправили оферта с пускането на поръчката, а Вие в 14-дневен срок ще си помислите, дали да я приемете?! За какви търговски отношения става дума тук!

# 288
  • Мнения: 15
За това става въпрос!

# 289
  • Мнения: 75 542
Благодаря за отговора.

Доста неща обаче са оставени на късмета Thinking

Миналата година също поръчах от интернет една писта и дойде бързо и веднага. Но тази година се измъчих  и незнам какво ще излезе накрая Tired

А до кой номер поръчка са в момента, за да знаем...?

# 290
  • Пловдив
  • Мнения: 556
Много съм разочарована от Хиполенд.
Тази година реших да си спестя ходенето с детето до магазина и поръчах през сайта един скутер.Бях писала изрично,че искам розов цвят.Днес идва куриера ,аз бях решила да не го отваряме,защото съм заключила спящото дете в къщи,но човека каза да го отворим.Отваря кашона и вътре-син цвят.Е,побеснях направо.Ами като са нямали розов,защо не ми се обадиха да ме попитат,дали искам да ми изпратят син цвят!Върнахме го за тяхна сметка.
Една година така с е-маг.Поръчах външна памет 1ТБ,те ми пращат 500МБ. Тогава баща ми си я платил,тъй като  не знаел,че може да се върне за тяхна сметка .И после аз не можах да я върна един месец.На телефоните никой не отговаря,никаква комуникация с никой.Пиша и-мейли,отговор-няма.
За мен черните петъци се превръщат в кошмар,защото някой не си е свършил работата.
Добре,че поне малката още не разбира и не знае,че Дядо Коледа е объркал скутера и е изпратил син ,вместо розов.

# 291
  • София
  • Мнения: 25 904
Ако някой не е разбрал Комсед за пореден път са си удължили срока за доставка вече е 05.12...

# 292
  • Мнения: 194
Да ви попитам Хиполенд възстановяват ли сумата при върнат артикул или само заменят?

Исках да взема на малкия конче-люлка, но се оказа, че майка ми е купила същото..
Не съм отваряла даже кашона, имам и бележка..? newsm78

# 293
  • Мнения: 78
Ако няма дефект се заменя срещу друг артикул на същата стойност или по-висока таква. Пари в този случай не се връщат.

Друг вариант е да поискате да върнете стоката, т.е да я замените срещу ваучер за пазаруване. Например стойността на стоката да речем е 85, 25 ст., може да пожелаете ваучер на стойност 80 лева (един по 50+ 1х20+1х10, 8 по 10 или 4х20) и за другите 5, 25 трябва да си изберете някакъв артикул.

Срокът на ваучерите е 1 година, трябва да попитате, евентуално, ако се спрете на този вариант, защото няколко пъти се променяше този срок. За ваучерите важи условието да се пазарува с тях само във физически магазин, т.е ако решите да поръчвате онлайн, те няма да важат като начин на плащане.

Парична сума се възстановява само, ако стоката има дефект, т.е. т.нар. рекламация.

# 294
  • Мнения: 5 383
Здравейте!
Чета, че повечето сте си получили нещата, а моята поръчка я няма още. Вчера пробвах да се обадя и никой не ми вдигна около 14:00ч.
Миналара година бяха бързи, дори ми пратиха същата поръчка 2-ри път Simple Smile. Уведомих ги и се разбраха директно с куриера, не са ме занимавали.
Ще ги търся пак.

# 295
  • Пловдив
  • Мнения: 1 122
моята поръчка още си стои непотвърдена с №100125417

Да се оплача от Комсед-до днес поръчката стоеше непотвърдена,писах им,веднага я писаха-в обработка.Същевременно се обадиха че имам пратка.Значи е тръгнала от преди аз да им пиша.
Но аз поръчах 2 конструктора,с една доставна цена 3.50.Но дойде само 1 конструктор с Рапидо.
За другия им писах на Комсед  да ги питам,но сигурно ще го пратят с друг куриер и трябва да платя още една доставна цена.Така ли правят ???Не трябва ли всички поръчани неща с една доставка?

# 296
  • Мнения: 5 383
Моята е с още по-голям номер.

# 297
  • Мнения: 327
Моята е 10012375* ..... стои си "Нова" - никакво движение цяла седмица вече. Поръчката ми от Комсед - направена 3 дни по-късно ( 20.11.2016, след 22ч вечерта), се обработва в момента и ще пристигне сигурно понеделник/вторник.

# 298
  • Мнения: 75 542
Излязъл им е коледния каталог. За него срокът  за доставка е 7 работни дни Mr. Green

# 299
  • Мнения: 5 383
Мммм супер просто.

Общи условия

Активация на акаунт