25% намаление в Хиполенд

  • 75 301
  • 556
  •   1
Отговори
# 375
  • Мнения: 453
При мен - леко раздвижване, от Магенто опции - на обработване - Поръчка #10011835*.

# 376
  • Пловдив
  • Мнения: 2 145
Моята се раздвижи. В някакъв странен куриер е - Европът.

Иначе аз стигнах до извода, че с предимство са обработили поръчките платени директно с карта веднага. И са оставили тези с наложен платеж за последни. Защото първо не си получават така парите веднага и е по-безболезнен да откажем поръчка. Т.е. гледали са да доставят нещата на заплатените поръчки, а за тези с наложен платеж каквото е останало.

По-скоро е обратното, тъй като платените веднага поръчки са "вързана работа" и те като са платили ще си чакат. Наложения платеж обаче не е толкова сигурна работа и там трябва да се действа да не изтървеш клиента, защото тези с картата ще си чакат дори и след 14 дневния срок, понеже времето за връщане на парите при отказ е в някои случаи повече от 20 работни дни.

# 377
  • Мнения: 15
Колко поръчки си направила? Повече от една ли?

При мен - леко раздвижване, от Магенто опции - на обработване - Поръчка #10011835*.

# 378
  • Мнения: 75 500
Наложения платеж обаче не е толкова сигурна работа и там трябва да се действа да не изтървеш клиента...

 Joy Joy Joy ела гледай как само ме изтърваха за догодина и до веки веков Mr. Green
Да си ми доставят пратката и по живо, по здраво...всеки по пътя си. Търговия така не се прави, така се губят клиенти.

# 379
  • Мнения: X
Моята се раздвижи. В някакъв странен куриер е - Европът.

Иначе аз стигнах до извода, че с предимство са обработили поръчките платени директно с карта веднага. И са оставили тези с наложен платеж за последни. Защото първо не си получават така парите веднага и е по-безболезнен да откажем поръчка. Т.е. гледали са да доставят нещата на заплатените поръчки, а за тези с наложен платеж каквото е останало.

По-скоро е обратното, тъй като платените веднага поръчки са "вързана работа" и те като са платили ще си чакат. Наложения платеж обаче не е толкова сигурна работа и там трябва да се действа да не изтървеш клиента, защото тези с картата ще си чакат дори и след 14 дневния срок, понеже времето за връщане на парите при отказ е в някои случаи повече от 20 работни дни.

Всички познати с платени веднага поръчки си ги получиха за 2-3 дни. А бяха с номера след моя. И не е вързана работа, защото ако има липси ще трябва да връщат пари.

# 380
  • Мнения: 15
А някъде има ли написано, че поръчките ще се обработват подред? Аз лично не видях да пише някъде?

# 381
  • Мнения: 453
desislavadz   - не само една поръчка имам. Проблемът ми е за единият артикул, другите 2 и без това са намалени в Коледния каталог, а този третия е и с най-висока цена, пък и го няма в Комсед.
 

Последна редакция: ср, 30 ное 2016, 13:14 от Mishe333

# 382
  • Мнения: 15
Дано всичко да ти е наред! 

desislavadz  - не само една поръчка имам. Проблемът ми е за единият артикул, другите 2 и без това са намалени в Коледния каталог, а този третия е и с най-висока цена, пък и го няма в Комсед.
 













 

# 383
  • Варна
  • Мнения: 5 255
Моята поръчка бешу с наложун платеж. И това не е. Аз мисля, че изпращат първо, които имат наличност в един обект, за да нямат и вътрешни куриери. Тези поръчки с по едно, две неща чогат също да изпратят от няколко магазина, но да сглобят голяма поръчка е по-трудно. Моята на края остана с 6 неща, т.к. нямаше всичко, което исках.

# 384
  • Мнения: X
Моята поръчка бешу с наложун платеж. И това не е. Аз мисля, че изпращат първо, които имат наличност в един обект, за да нямат и вътрешни куриери. Тези поръчки с по едно, две неща чогат също да изпратят от няколко магазина, но да сглобят голяма поръчка е по-трудно. Моята на края остана с 6 неща, т.к. нямаше всичко, което исках.

Е моята е само от 4 неща, така че не е и твоята логика.

# 385
  • Мнения: 75 500
Моята само от едно нещо...

# 386
  • Мнения: 143
Категорично няма да се възползвам повече от подобни предложения от Хиполенд. Миналата година на т.нар. черен петък пазарувах от физически магазин, където в бързането да подменят етикетите , дори не бяха успели да налепят на всички стоки и имаше еднотипни такива с различни цени. Е, преглътнах го, казах си типични български практики. Тази година, за да си спестя навалицата, поръчах онлайн, но това чакане и липса на информация дали изобщо ще си получа поръчаното изобщо не ми харесва.  Sad

# 387
  • София
  • Мнения: 1 115
Нямам си и на идея как ги обработват.Имам две поръчки.Едната получи почти веднага.Нея поръчах в 5 суттинта.Др след обяд и още я няма

# 388
  • Мнения: 327
Изненадващо, вчера си получих цялата поръчка №10012375* (пусната около 11.30ч). За сравнение, поръчката от Комсед (пусната 3 дни по-късно - в неделя вечерта), пристигна от 3 различни града- 3 пакета, последния също вчера. И от двата магазина си получих всичко, което бях поръчала (3 броя артикули). Явно Хиполенд "окомплектоват/сглобяват" първо цялата поръчка и едва тогава я изпращат наведнъж, докато Комсед пращат на части (при тях е куриозно малко-  цялата поръчка беше с цена 90 лв, с безплатна за мен доставка, като 2 от нещата с намалението излизаха около 5лв - индивидуалната доставка на всяко едно от тях до мен е била по-скъпа от самата стока)
Съмнявам се, че ще си причиня подобно главоболие отново - изгубиха ме и мен като клиент Хипо-то

# 389
  • Мнения: 5 383
Божеее, успях да говоря с служител по телефона.
Имам направена поръчка - това го знам Simple Smile
Кога ще си получа поръчката не стана ясно, срокът е 14 дни. Отговорих им, че знам какъв е срока, но изтича идния четвъртък. Ми значи ще си получа поръчката около четвъртък. Обясних, че след четвъртък, което също е "около четвъртък" вече са в нарушение на срока и какво правим не можела сега да ми каже. До къде са стигнали с придвижванетото не сметна за нужно да ми отговори. Преди това изрично обясних, че не мога да си проследя поръчката и за това звъня да разбера движението, а не да питам защо още я няма. Налични ли са артикулите също не е ясно.
Защо не им работи телефона - ми постоянно говорели с клиенти  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт