Искам да обясня за пореден път какво провокира недоволството ми, защото явно повечето не са ме разбрали:
1. Липсата на подготовка на персонала на дрогериите по отношение на кампанията, изразяваща се в невъзможността им да обяснят компетентно и ясно защо им са личните данни на хоратаа. трябваше да се измисли "легенда', която да се казва на хората и да им звучи убедително и да им действа успокоително, че няма да се злоупетреби с данните им!( а не да се казва: само "ама то всичко се прави с адвокат")
2. При възникването на технически (или каквито и да е там проблеми, които ще забавят разпращането на картите), персоналът пак трябваше да знае за това, да може да обясни на клиентите и най- вече да може да посочи срок до който ще си получим картите (а не да се отговаря: "А! ама не сте ли ги получили?! Не знаем защо не са ви ги пратили, сигурно ще ви ги пратят...."
Мразя, когато някой продължава да си мисли, че българският народ е свикнал да понася лъжи и некоректно поведение, че винаги ще бъде така и няма да се появят хора, които знаят как трябва да се постъпва с потребителите и какви права имат!Мисля, че е време да се научим как да си търсим правата за да накараме и насрещната страна да си припомни или да се научи на коректност и пррофесионализъм!
Накрая искам да кажа, че съм огорчена от липсата на разбиране и типично българската реакция да се нахока измамения за доверието, което е оказал. Мислех си, че трябва да се подкрепяме, а не отношението ни да се изчерпва с поговорката "не е луд тоя дето яде баницата, а този дето му я дава"!
Все пак във форума и темата се намериха някои хора, които ме разбраха и които не ме оставиха да си мисля, че гласът ми е в пустиня
