Измамeни от Дрогерии Lilly

  • 11 375
  • 17
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 9
Вчера си получих картата за намалението, някои мои познати мами също. Явно са започнали да изпращат картите.

Искам да обясня за пореден път какво провокира недоволството ми, защото явно повечето не са ме разбрали:
1. Липсата на подготовка на персонала на дрогериите по отношение на кампанията, изразяваща се в невъзможността им да обяснят компетентно и ясно защо им са личните данни на хоратаа. трябваше да се измисли "легенда', която да се казва на хората и да им звучи убедително и да им действа успокоително, че няма да се злоупетреби с данните им!( а не да се казва: само "ама то всичко се прави с адвокат")

2. При възникването на технически (или каквито и да е там проблеми, които ще забавят разпращането на картите), персоналът пак трябваше да знае за това, да може да обясни на клиентите и най- вече да може да посочи срок до който ще си получим картите (а не да се отговаря: "А! ама не сте ли ги получили?! Не знаем защо не са ви ги пратили, сигурно ще ви ги пратят...."

Мразя, когато някой продължава да си мисли, че българският народ е свикнал да понася лъжи и некоректно поведение, че винаги ще бъде така и няма да се появят хора, които знаят как трябва да се постъпва с потребителите и какви права имат!Мисля, че е време да се научим как да си търсим правата за да накараме и насрещната страна да си припомни или да се научи на коректност и пррофесионализъм!

Накрая искам да кажа, че съм огорчена от липсата на разбиране и типично българската реакция да се нахока измамения за доверието, което е оказал. Мислех си, че трябва да се подкрепяме, а не отношението ни да се изчерпва с поговорката "не е луд тоя дето яде баницата, а този дето му я дава"!

Все пак във форума и темата се намериха някои хора, които ме разбраха и които не ме оставиха да си мисля, че гласът ми е в пустиня   bouquet

# 16
  • Мнения: 61
Аз си получих картата в обещания срок,както и подаръците!

# 17
  • Мнения: 0
Здравейте майки не съм представител на фирмата но близка приятелка работи във фирмата която упреквате   
1.Да имало е забавяне
2. И аз имам такава карта и гледам какво пише когато я попълвах
и сам решавах дали да дам данните си или не , никой не ме е карал на сила или вас нали така
3 Компанията е много коректна да вярно куцат нещата някъде ама не да правим истерии но прочетох от вас доста смешни изказвания извинявам се за което че го казвам
хората трябва да се научат да четат а не са прочели информацията която се дава за бланката и кой виновен персонала в магазина 

Общи условия

Активация на акаунт