Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се справя с отказана поръчка от Ягодка, която трябва да бъде очаквана?
Как мога да възстановя ДДС както от Ягодка, така и при получаване на пратка от Ягодка?
Как да се справя с пратка, която нямам информация след напускането й от Хонг Конг?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се справя с отказана поръчка от Ягодка, която трябва да бъде очаквана?
Ако сте отказали поръчка от Ягодка и тя трябва да бъде очаквана, не е необходимо да им пишете за това. Според опита на други потребители, Ягодка обикновено са коректни в този аспект и поръчките обикновено пристигат навреме. Ако има забавяне, можете да се свържете с тях за актуализации относно доставката.
-
Как мога да възстановя ДДС както от Ягодка, така и при получаване на пратка от Ягодка?
За да възстановите ДДС от Ягодка, попълнете формуляр за възстановяване на ДДС, наличен на техния уебсайт. Обикновено трябва да изпратите формуляр заедно с копие от митническата бележка. Възстановяването на ДДС обикновено е успешно, но може да отнеме време. За да възстановите ДДС при получаване на пратка от Ягодка, трябва да попълните формуляр за връщане на ДДС и да го изпратите заедно с копие от митническата бележка. Някои потребители съобщават, че са успели да възстановят ДДС, но процесът може да отнеме допълнително време.
-
Как да се справя с пратка, която нямам информация след напускането й от Хонг Конг?
-
Как мога да се справя с митническите такси и ДДС при получаване на пратка от Ягодка?
-
Как мога да проследя пратката си, ако не получавам известие?