Ягодка и Саса - нова година, нова тема

  • 54 483
  • 767
  •   1
Отговори
# 195
  • София
  • Мнения: 445
Проблема е,че излиза на 19 януари в сайта на бг пощи и на другия ден е върнат към подателя, това го потвърдиха и от БГ пощи. Жената беше супер учудена защо е върнат на другия ден. Аз също се питам защо е така. В сайта излизат Intb - това означава, че вече е в България; но имаше после и Othb - според служителката това означава, че е върнат и вече не е в България. Потърсих го на митница, но от там казаха че нямат при тях пратка за мен.

# 196
  • София
  • Мнения: 21 340
Проблема е,че излиза на 19 януари в сайта на бг пощи и на другия ден е върнат към подателя, това го потвърдиха и от БГ пощи. Жената беше супер учудена защо е върнат на другия ден. Аз също се питам защо е така. В сайта излизат Intb - това означава, че вече е в България; но имаше после и Othb - според служителката това означава, че е върнат и вече не е в България. Потърсих го на митница, но от там казаха че нямат при тях пратка за мен.


Пиши им пак, обясни им проблема, досега пратката би трябвало да се е върнала при тях. А дори и да не е, те имат възможност да я проследят. Предполагам като я получат обратно ще ти предложат да ти я пратят отново или да ти върнат парите.  Peace
Те, по принцип, са много коректни, но понякога се случва да попаднеш на някой служител, дето е станал с д-то нагоре. Аз наскоро получих един ФДТ на Живанши, проверих го в датакалкулатора и ми излезе, че е 10-годишен. Реших, че сигурно е някаква грешка, но като поразгледах в сайта на Живанши, видях, че изобщо не фигурира там. Затова изпратих запитване до сайта и ми отговориха, че продукта наистина бил толкова стар. Писах на Ягодка и ми отговориха, че нямало как да бъде с изтекъл срок, че те ги съхранявали при отлични условия и бла-бла. Е, изпратих им писмото от Живанши и проблема се реши набързо. Мисълта ми е, че никога досега като се е случвало продукт да е с изтекъл срок не са ми правили проблем, но този път се закучиха...
Така че внимавайте с козметиката - бяла и декоративна - явно наистина може да имат толкова залежала стока. Казвам го, защото доста често в темата се срещат мнения, че датакалкулаторът не е верен, когато показва някакъв много сериозен изтекъл срок. Не казвам, че не може да греши, а просто, че има и доста възрастни продукти.   Peace

Последна редакция: чт, 17 фев 2011, 17:27 от Reiny

# 197
  • София
  • Мнения: 445
Благодаря за отговорите Simple Smile

# 198
  • Мнения: 0
Здравейте момичета,може би не е тук мястото ,но да кажа само ако някой иска на Кanebo Sensai Quick Radiance 75ml/2.5oz  fluid ,продавам го .Исках лосиона да си поръчам,ама съм се объркала ...Sad...пишете на лични ,ако се интересувате.Извинявам се ,че  е извън темата!

# 199
  • София
  • Мнения: 2 094
Привет!

Поръчах едни парфюми за подарък от Ягодката, въпреки, че се бях заканила да не се занимавам повече с ходене по митници и пр. формалности, но....
Та проследявам си пратката - пристигнала е в София на 17.02, а на 18.02 е придобила следния статус:

Insert item into domestic bag

Това какво значи? Никога до сега не ми е излизало такова съобщение.

# 200
  • Пловдив
  • Мнения: 362
Здравейте,искам да попитам за поръчките от Саса как стои въпроса с ДДС-то? Плащаме ли си го и после връщат ли го?  newsm78

# 201
  • Мнения: 2 617
Здравейте,искам да попитам за поръчките от Саса как стои въпроса с ДДС-то? Плащаме ли си го и после връщат ли го?  newsm78
Минават  през Митницата. Никъде в сайта не е посочено, че ще възстановяват мита, такси и пр.

# 202
  • Мнения: 3 835
Малко след като си пуснах поръчка в Ягодката, са пуснали промоция за подарък - червило на СК.  Cry

# 203
  • Miami
  • Мнения: 453
Момичета, ако поръчката ми е до 30 лв къде се получава? Пак на митницата ли?
Може ли примерно, за да е до 30 лв да си направя няколко поръчки? Ако да, дали е по-добре да са направени в различни дни или няма значение?
Извинявам се за многото въпроси, които може би сте коментирали в темите, но просто нямам време да чета всичко.

# 204
  • Мнения: 33 638
Всичко идва на митницата без значение от стойността. Peace

# 205
  • Miami
  • Мнения: 453
Аха, значи пак на митницата, но без ДДС, ако е под 30 лв.
Благодаря,  densi   bouquet

# 206
  • Мнения: X
Сигурно сте го обсъждали някъде назад, ама нямам време да ровя. Спешно ще поръчвам. Ще ме извините   bouquet

Искам да направя поръчка по-голяма от 150 евро. Ясно, е че Ягодка връщат ДДС-то, но въпросът ми е връщат ли и митото?

Последна редакция: чт, 24 фев 2011, 17:50 от Анонимен

# 207
  • Мнения: 2 594
Reiny,при проверката в датакалкулатора кои цифри да пиша в полето Batch code?Гледам баркода е доста голям newsm78

# 208
  • София
  • Мнения: 21 340
Reiny,при проверката в датакалкулатора кои цифри да пиша в полето Batch code?Гледам баркода е доста голям newsm78


Пишеш всички цифри /и букви, ако има/ от Batch code. Баркодът е нещо съвсем различно, този код е с три до 6 символа - или само цифри, или цифри и букви. Търси го по опаковката и по дъното на продукта.  Peace

# 209
  • Мнения: 2 594
Reiny,мнооого мерси Hug Има 3 символа (цифри и букви) на дъното на бурканчето  Flutter

Общи условия

Активация на акаунт