Наглите мошеници JUMBO

  • 7 689
  • 46
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 3 323
Щом е 10лева може да се предполага, че ще изкара най-много докато изтече гаранцията. Не може да се очаква безотказна работа 5 или 10години. Но разбира се в дадения случай трябва да бъдат атакувани за това, че не спазват гаранцията и да се разчуе навсякъде какви търговци са. Другият вариант е да го продават без гаранция, като това се обяснява на клиентите. Не зная обаче дали по закон имат такова право.
Още от Т.Живковите години търговците в Бг са свикнали да не уважават клиентите и дори да ги командват! И сега не е по-различно. Дори смятат, че са в правото си да се държат арогантно и че правят някакво благодеяние с ниската цена. И това трябва да ги оневини за лошото качество.

Последна редакция: пн, 24 яну 2011, 16:52 от vl

# 16
  • Мнения: 4 589
Аз за това пазарувам основно от вън  Laughing.
За храните обаче пазарувам от няколко дребни производителя и съм повече от доволна.Поръчвам по телефона и ми ги карат нещата у дома.Не ме лъжат нито с количествата,нито с качеството.Аз съм спокойна за това ,което слагам на масата,а те са спокойни че имат пазар за продукцията и не се нуждаят от посредници.

Последна редакция: вт, 25 яну 2011, 11:28 от mamamari

# 17
  • Софиянка в Пазарджик :)
  • Мнения: 589
Sourcherry,не мога да се съглася с теб че евтиното е боклук а скъпото едва ли не супер качество.Като започнем от уж престижни марки прах за пране та приключим с едрата бяла техника.Все стоки предназначени специално за нашия пазар,защото тукашните потребители не си ценят парите.Защо същите стоки купени от чужбина са несравними по качество с тези продавани у нас?!!
Ами защото е пълно с комплексари дето си мислят,че ако  си потърсят правата ще си помислят че са бедни.Гледат от високо на левчето,а в същото време си правят дребни сметки.Никога не съм намирала логика в това но....такива са хората.
Що се отнася до въпросния магазин постоянно има оплаквания ,но отвориха втори магазин. ShockedТова потвърждава правилността на извода ми.Пълно е с клиенти на ''евтини стоки "дето нямат нищо напротив да ги третират като стадо,които обаче са твърде горди да си потърсят правата и да ценят парите си.
Между другото там въобще не е евтино,но това е друга тема...
Подкрепям авторката!Права е !
За протокола:Правя рекламация и за по-малко.Проблемът не е в парите.Трябва търво сами да уважаваме себе си за да накараме и другите да ни уважават.
  bouquet

# 18
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
Докато има шарани, ще има и рибари...

Аз в Джъмбо отказвам да влизам, дори и да ми се сърдят вкъщи. Просто към този магазин имам непоносимост.

# 19
  • Мнения: 15 376
Като започнем от уж престижни марки прах за пране та приключим с едрата бяла техника.Все стоки предназначени специално за нашия пазар,защото тукашните потребители не си ценят парите.Защо същите стоки купени от чужбина са несравними по качество с тези продавани у нас?!!

Мари, зависи какво и откъде купуваш.
Живеейки в България, пак можеш да имаш стоки, произведени не за нашия пазар.
Всъщност това и си написала в по-долния си пост.


Ами защото е пълно с комплексари дето си мислят,че ако  си потърсят правата ще си помислят че са бедни...

"Комплексари" е една често използвана по принцип дума, която много често е вписвана просто така.
Пропускам я в случая.
Защото няма да си търся правата за 10 лева, и не защото имам комплекси, а защото нервите и времето ми са много по-скъпи, или поне аз ги оценявам на много повече от 10 лева.

# 20
  • Мнения: 881
Съжалявам, че отново се намесвам, но по този начин ако продължаваме да я караме, няма да се оправят нещата. Личното ми мнение ( без да нападам или упреквам който и да било) е, че за всяко едно нещо трябва да клиента да си търси правата, за да има дори и минимален контрол на качеството на предлаганите стоки от страна на потребителя. Дори и за най-малкото, което си купувате, изисквайте фискален бон, за да може да се влия от страна на клиентите поне малко върху сивата икономика. Когато върнат от дадена партида стоки 70 % в сервиза за предяваване на гаранция, най-вероятно следващият път няма да я продават тази стока или ще следят за качеството й. Вся пак не забравяйте, че ако сами не си помогнем, няма кой да ни помогне....Пък който иска , нека си стои отстрани и чака наготово - това винаги е най-лесният , но и най - неефективния начин.

# 21
  • Мнения: 4 589
Мари, зависи какво и откъде купуваш.
Живеейки в България, пак можеш да имаш стоки, произведени не за нашия пазар.

Не за тези стоки става дума.Не става дума дори за липсата на каквото и да е качество.Това с което не мога да се примиря е който и да е да си позволява да не уважава мен ,времето ми или парите ми.
Защо според теб, Sourcherry стоки произведени специално за нашия пазар под логото на известни марки са с такова отвратително качество?Ами защото има кой да ги купува и да не мрънка.Добре де не са комплексари,а какво са?Стадо глупаци?Тези хора според мен не ценят нито себе си нито труда си ,нито времето си нито парите си.
Бях го написала ,но вероятно не си ме разбрала.Не става дума за това колко е струвала дадена некачествена стока,а за това че  търговеца съзнателно ви третира като човек ''второ качество'' ако мога така да се изразя.Ей това няма нищо общо с финансовите възможности,а с манталитета.Ако си свикнал да те мачкат не ти прави впечатление и го преглъщаш. Това съвсем не е нещо с което да се хвалиш по форумите според мен.
Преди известно време направих страхотен скандал за едно кисело мляко.Костваше ми средства и време  значително надхвърлящи стойността на млякото,но след всичко което сторих във въпросния магазин закупиха нужните хладилници за съхраняване на млякото в склада.Ако всички постъпваме така и производители и търговци ще започнат да ни уважават.

# 22
  • Софиянка в Пазарджик :)
  • Мнения: 589
 smile3501 mamamari отново все едно аз съм го писала.Нооо пак си мисля,че доста хора няма да разберат за какво става дума.
И за някои хора 10лв.са много някои работят по цял ден за 10лв.И не могат да си позволят утвърдени марки,пък дори и да знаят,че евтините няма да са толкова качествени.Но щом стоката е с даден период гаранция,значи тя трябва да издържи минимум толкова!

# 23
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
А бре колко джанам струва това прословуто котлонче?
Всяка вечер при пазар оставяш поне 20лв. в кварталния супер и всичко вътре в торбата е без гаранция...

# 24
  • Мнения: 4 589
А бре колко джанам струва това прословуто котлонче?
Всяка вечер при пазар оставяш поне 20лв. в кварталния супер и всичко вътре в торбата е без гаранция...
С цялото ми уважение четете преди да пишете.
Потребителката не се оплаква от цената(стойността) на продукта,нито от лошото качество,а от това че и отказват правото да направи рекламация в рамките на гаранцията.
За това нарича търговеца нагъл мошенник.И е права.
Интересно,защо заемате страната на непочтения в случая търговец?Що за солидарност е това?!!!

# 25
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
А бре колко джанам струва това прословуто котлонче?
Всяка вечер при пазар оставяш поне 20лв. в кварталния супер и всичко вътре в торбата е без гаранция...
С цялото ми уважение четете преди да пишете.
Потребителката не се оплаква от цената(стойността) на продукта,нито от лошото качество,а от това че и отказват правото да направи рекламация в рамките на гаранцията.
За това нарича търговеца нагъл мошенник.И е права.
Интересно,защо заемате страната на непочтения в случая търговец?Що за солидарност е това?!!!


Интересно, защо ли...

Може би защото в цената на всеки продукт се калкулират и разходите за евентуалната сервизна поддръжка, и заплатите на адекватни служители, които да обработват рекламациите...

А тя, жената няма нищо против цената, нали? Просто в този магазин точно тези разходи не са включени.

Ами, толкова ли е трудно да се сещате преди, а не след? У нас е най-силното оръжие - всеки ден гласуваме с парите си в различни магазини. И нашият избор има значение, а освен това е и най-точният сигнал за собствениците! Щом "и така може", какво да им попречи да продължават така? Да, трябва да си търсим правата, но когато доброволно сте се отказали от тях, влизайки в Джъмбо, е малко пресилено да плачете.

Ако искате да пазарувате евтини боклуци, защо не идете в кварталния "магазин за 1 лев"? Поне ще подкрепите семейството на някой, който живее и плаща данъци в България. Със сигурност в по-малките магазини бихте намерили по-човешко отношение.

# 26
  • Мнения: 4 589
.....Просто в този магазин точно тези разходи не са включени.
Ами, толкова ли е трудно да се сещате ....
Не е работа на потребителя да пресмята колко е включил търговеца за сервиз,за заплати и колко му е печалбата.Щом е написал,че стоката е с еди си каква гаранция трябва да си я спазва а не да се прави на ощипан.Ако не може да покрива разходи за гаранция не би трябвало да я обявява нали? newsm78 Е мошенници ли са в  JUMBO или не?!!!
 По тази логика като си купя развалено  кисело мляко ,на чиято опаковка пише че е в срок трябва да си трая понеже стува стотинки и търговеца не си бил калкулирал в надценката че е трябвало да го съхранява в хладилник?!Или може би аз е трябвало да го отгатна по някакъв начин?!
За късмет в Столична ХИ бяха на друго мнение . Peace

# 27
  • Мнения: 822
И за мен са смешни отговорите на някои. Аз платих 300 лв. за монтаж на климатик преди 4 години, но "майсторите" си оставиха ръцете, точно за да не си хабя нервите не потърсих никаква отговорност от тях и всичко си е за моя сметка. Но вече не правя така. Гоня всеки до дупка /независимо дали съм платила 0,89 или 890 лв/, защото нищо няма да се промени и не ми харесва да ме правят на маймуна. Не може да разсъждавате така, все едно вие самите не сте потребители. Ако за някой не са проблем 10 лв, за друг това е дневният семеен бюджет. А относно качеството на стоките предлагани в Джъмбо - за такава цена, такова качество, да ама не!!! Щом има гаранция дадена стока или услуга да не се правят на луди! Ей, нямат край нелоялните търговци, производители и доставчици! За това има и комисия и агенция за защита на потребителя! Но в България така са се самозабравили всички.... Whistling

# 28
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
... Е мошенници ли са в  JUMBO или не?!!!

Добро утро! Някои отдавна са го установили, вие чак сега...

# 29
  • Мнения: 4 589
Добро утро ,ама сте солидарни с тях (мошенниците) и на дълго и на широко ми обясняваш какво не били калкулирали в цената ....

П.П.Иначе съм съгласна за това,че трябва да подбираме на кого даваме парите си.Това е една от най-ефективните форми на протест. Peace

Последна редакция: вт, 25 яну 2011, 21:27 от mamamari

Общи условия

Активация на акаунт