® E-bay - тема 65

  • 32 728
  • 752
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 301
Доставката до e $36.00.....

Ако си платила $6.95 за пощенски ще трябва да доплатиш до $36 или да помолиш да развалите сделката ако се съгласи и да ти върне парите или и аз незнам.......

# 706
  • Мнения: 5 790
Имам следния казус:
поръчах преди 2 седмици една количка,която пристигна вчера чрез посредника при мен.Количката е в добро състояние от техническа гледна точка ,но е много мръсна.Писах на продавача,той ми казва,че я бил изчистил преди изпращането(Да бе ,да!)Сега ме пита аз какво искам да направя?Не мога да я върна,аз и не искам,но все пак вчера цял ден се занимавам с пране и търкане на плата на количката.Ако беше упоменато в описанието на търга,едва ли щях да участвам!Мога ли да направя нещо и дали мога да претендирам за частичен рефънд?

Въз основа на какво, ще претендираш за частичен рефънд?
Заради това, че си чистила ли?
Най-много да те накарат да вършен количката за собствена сметка до Англия, за да ти върнат всичките пари.

# 707
  • Мнения: 262
Доставката до e $36.00.....

Ако си платила $6.95 за пощенски ще трябва да доплатиш до $36 или да помолиш да развалите сделката ако се съгласи и да ти върне парите или и аз незнам.......

ЗАщо?/  Rolling Eyes
Не искам да арзвалям сделката, не искам и са доплащам
искам това, което съм сключила при покупка!
Не искам и по-бързо да пристигат. ще чакам   Grinning

Ако си платила $6.95 за пощенски ще трябва да доплатиш до $36 -защо да доплащам. Това е за експерсна поръчка, нали така?

# 708
  • Мнения: 301
Не $6.95 е за доставка до САЩ до Кипър е $36.00
Виж на детайлите на доставката!
Продавача си е сложил цени и това че ти не си довидяла, в случая той няма вина и почти съм сигурна ча няма да ти прати обувките!

# 709
  • Мнения: 262
Не $6.95 е за доставка до САЩ до Кипър е $36.00
Виж на детайлите на доставката!
Продавача си е сложил цени и това че ти не си довидяла, в случая той няма вина и почти съм сигурна ча няма да ти прати обувките!

охххххххххххх Боже ама съм за бесене  Mr. Green Laughing
Сега погледнах фактурата  Grinning
36 Доалара платих, ДАаа
 Embarassed
извинявай  Hug
Това значи ли че тези дни ще пристигне  Laughing

# 710
  • Мнения: 301
ЕЕЕ тук вече никой незнае! Аз до бг съм получавала от САщ от 10 до 33 дни.

# 711
  • Мнения: 262
ЕЕЕ тук вече никой незнае! Аз до бг съм получавала от САщ от 10 до 33 дни.
ще чакам  Grinning
благодаря ти  Hug
а във случай има объркане на номеа, примерно или модела
връщането на стоката как става?
на някой случвало ли му се е?
за чия сметка е?  Rolling Eyes

# 712
  • Мнения: 1 033
Имам следния казус:
поръчах преди 2 седмици една количка,която пристигна вчера чрез посредника при мен.Количката е в добро състояние от техническа гледна точка ,но е много мръсна.Писах на продавача,той ми казва,че я бил изчистил преди изпращането(Да бе ,да!)Сега ме пита аз какво искам да направя?Не мога да я върна,аз и не искам,но все пак вчера цял ден се занимавам с пране и търкане на плата на количката.Ако беше упоменато в описанието на търга,едва ли щях да участвам!Мога ли да направя нещо и дали мога да претендирам за частичен рефънд?

Въз основа на какво, ще претендираш за частичен рефънд?
Заради това, че си чистила ли?
Най-много да те накарат да вършен количката за собствена сметка до Англия, за да ти върнат всичките пари.

Както англичаните си калкулират разходите за билет до пощата или гориво в цената на пощенските, така и тя може да претендира - за разходи за специални препарати за почистване, за професионално почистване / пране/...Не виждам защо да няма основание

# 713
  • Бургас
  • Мнения: 10 686
Поръчах си две от така обсъжданите лампи костенурки от един китаец, но ги няма повече от месец.Писах му вчера и той ми е отговорил, че ако не ги получа до 5 март щял да ми прати нови.Да ама на мен ми трябваха за подарък и новите докато пристигнат няма да ми трябват вече (аз също си имам в къщи).Мога ли да му пиша да ми върне парите вместо да ми праща нови костенурки или да си трая? Rolling Eyes

# 714
  • Мнения: 863
Имам следния казус:
поръчах преди 2 седмици една количка,която пристигна вчера чрез посредника при мен.Количката е в добро състояние от техническа гледна точка ,но е много мръсна.Писах на продавача,той ми казва,че я бил изчистил преди изпращането(Да бе ,да!)Сега ме пита аз какво искам да направя?Не мога да я върна,аз и не искам,но все пак вчера цял ден се занимавам с пране и търкане на плата на количката.Ако беше упоменато в описанието на търга,едва ли щях да участвам!Мога ли да направя нещо и дали мога да претендирам за частичен рефънд?

Въз основа на какво, ще претендираш за частичен рефънд?
Заради това, че си чистила ли?
Най-много да те накарат да вършен количката за собствена сметка до Англия, за да ти върнат всичките пари.

Ами въз основа на това,че получавам нещо с петна,които не са описани  при търга.Ако продавачът беше написал,че количката има петна по плата,аз нямаше да участвам newsm78

# 715
  • Мнения: 750
Имам едно въпросче - Получих едни мъжки дънки от Ибей,които бяха описани като нови без етикет,освен че се оказа че са доста носени и номера им е по-малък от този в обявата.Както и да е отворих вчера кейс в Пейпал и след около час имах вече рефънд на цялата сума.Обаче днес гледам в Ибей ми показва че има рефънд на плащането,но ми дава отгоре,че трябва да платя едно нещо-въпросните дънки Rolling Eyes Какво трябва да направя сега при положение че аз няма да плащам нещо за което вече са ми върнати парите.В смисъл ще ми изчезне ли след известно време това че имам да плащам нещо.

# 716
  • София
  • Мнения: 712
Имам едно въпросче - Получих едни мъжки дънки от Ибей,които бяха описани като нови без етикет,освен че се оказа че са доста носени и номера им е по-малък от този в обявата.Както и да е отворих вчера кейс в Пейпал и след около час имах вече рефънд на цялата сума.Обаче днес гледам в Ибей ми показва че има рефънд на плащането,но ми дава отгоре,че трябва да платя едно нещо-въпросните дънки Rolling Eyes Какво трябва да направя сега при положение че аз няма да плащам нещо за което вече са ми върнати парите.В смисъл ще ми изчезне ли след известно време това че имам да плащам нещо.
Не се налага да го плащаш, ще изчезне след известно време! Peace

# 717
  • Мнения: 5 790
Имам следния казус:
поръчах преди 2 седмици една количка,която пристигна вчера чрез посредника при мен.Количката е в добро състояние от техническа гледна точка ,но е много мръсна.Писах на продавача,той ми казва,че я бил изчистил преди изпращането(Да бе ,да!)Сега ме пита аз какво искам да направя?Не мога да я върна,аз и не искам,но все пак вчера цял ден се занимавам с пране и търкане на плата на количката.Ако беше упоменато в описанието на търга,едва ли щях да участвам!Мога ли да направя нещо и дали мога да претендирам за частичен рефънд?

Въз основа на какво, ще претендираш за частичен рефънд?
Заради това, че си чистила ли?
Най-много да те накарат да вършен количката за собствена сметка до Англия, за да ти върнат всичките пари.

Ами въз основа на това,че получавам нещо с петна,които не са описани  при търга.Ако продавачът беше написал,че количката има петна по плата,аз нямаше да участвам newsm78

Ами давай тогава, пиши му на продавача, че искаш да ти върне част от парите. Ако е по-оправен, ще те докладва на Ибей и ще те разследват за изнудване. Просто в Ибей не се прави така - ако имате оплакване, пишете на продавача с проблема. Ако той предложи да ви върне част от парите - ок. Ако вие настоявате - водят го за изнудване. Ако не се договорите - комуникацията трябва да се води през Ибей или Пейпал, по официален път.
В тази връзка, можеш да пуснеш и диспут за неотговаряща на описанието стока.
А пуснеш ли го, ще те накарат да върнеш количката за твоя сметка - такива са правилата.
Аз само цитирам правилата - не ги определям.
Решенията как да постъпите си взимате вие.

# 718
  • Мнения: 225
Здравейте, имам проблем с продавач, не е точно проблем, но все пак ми се иска да ви питам за вашето мнение.  Flutter Поръчах този филтър за фотоапарат:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=300528403981

Както се вижда, написано е, че доставката е безплатна, но след като беше поръчан при мен пристигна следният и-мейл:
"Thank you for your recently purchase.
As the Bulgaria customs and post office will always lost the parcel during the delivery and inspection, in order to guarantee your benefits, the registered Airmail upgrade is required for all the shipping to Bulgaria (With tracking and insurance for this upgrade service), because they will take care with the parcel by parcel with tracking.
For the shipping upgrade, please kindly to pay for the outstanding balance 2GBP or 4USD to our PayPal account directly by Send Money function.

Our paypal account: payment@greenlife-style.com

If you have any question, please feel free to contact us.

Your sincerely,
GreenLife Co."

Въпросът ми е, имат ли право да изискват допълнителни пари, при това са използвали думата required, която аз разбирам като "задължително", при все, че са написали безплатна доставка?  newsm78 И какви са вариантите ако не ги платя, мога ли да изисквам да ми прати филтъра с тракинг номер, изобщо на някоя от вас това случвало ли й се е преди?  Rolling Eyes

# 719
  • София
  • Мнения: 2 188
lsweety, няма как да искаш да ти го пратят с тракинг номер, освен ако не си доплатиш както иска продавача. Друг въпрос е, че аз никъде не виждам да пише, че задължително за БГ трябва с тракинг номер.

Общи условия

Активация на акаунт