Проблеми с "България еър"

  • 28 385
  • 148
  •   1
Отговори
# 135
  • Мнения: 508
Имате твърде големи очаквания ми се струва. В този си вид тази компания може да съществува само в България, защото хората са свикнали и нямат избор.

Не разбирам какво искате да кажете с това, че тази компания може да съществува само в България. Компанията си за пределите на Балканите си е много добра и може би в световен мащаб държи едно средно ниво. Иначе избор има много, който иска може да си избира и други авиокомпании, въпросът е, че с националния превозвач, поне, когато съм пътувала, е било в пъти по-добре от нискотарифните, например, но в същото време долу-горе на същите цени. Може би е въпрос на избор и манталитет на човека, но аз предпочитам да доплатя малко повече към билета си, но да ми е по-спокойно.

Колкото до сайта им, съм резервирала няколко пъти за различни дестинации и съм нямала никакъв проблем. Езиците си се сменят, както при всеки един сайт, а и честно казано няма какво толкова да объркаш, при самата резервация.

# 136
  • Мнения: 4 936
Не е точно 'проблем', но е резил - при последното ни пътуване - Мадрид Сф демонстрацията на безопасността беше с една ужасно мръсна жилетка - 90 % от пътниците бяха възмутени и реагираха - дори извикаха старшия стюард, който най-нагло обясни, че с една такава трябвало да направят N на брой демонстрации и чак тогава щели да им дадат друга!!! Mr. Green
Нищо не можел да направим не зависело от него т.н.т в типично бг стил - а да си попочистят сами не се и бяха замислили даже!

# 137
  • Мнения: 313

Нищо не можел да направим не зависело от него т.н.т в типично бг стил - а да си попочистят сами не се и бяха замислили даже!


Във всяка професия си има правила, може и да не зависи от тях наистина.

Колкото до липсата на избор, не се сещам да има дестинация, по която само те да летят и да са единствените възможни. Според мен качеството си отговаря на цената. Пък ако за някой е твърде висока, има автомобили, автобуси и т.н. Wink

# 138
  • Мнения: 4 936

Във всяка професия си има правила, може и да не зависи от тях наистина.


Е хайде холан! Ако на работа ти дадат разръфана престилка ще си я носиш така и ще чакаш да ти я смени шефа или ще си я оправиш сама?
Същото е - могат да си я почистят и сами.

# 139
  • Мнения: 1 289
Да! Толкова ли е трудно страницата им за резервация да бъде преведена( ?!!?) на български?

# 140
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 802
Да! Толкова ли е трудно страницата им за резервация да бъде преведена( ?!!?) на български?

Да, трудно е.

# 141
  • HH
  • Мнения: 3 263
Да раздвижа темата с един въпрос.

Купих си билет миналата седмица, получих си всички мейли и т.н. , но нямам фактура. И ми стана интересно, че платих в левове, а не в евро примерно. В смисъл, страницата ми се отвори автоматично на английски, предполагам защото не съм в БГ, но не обърна валутата.
Нужен ми е документ, с цената на билета в € , защото е служебно пътуване и  на базата на фактурата, ще ми възстановят сумата за полета. Въпросът ми е имам ли право да си изискам такъв документ ? От Луфтханза и други подпбни винаги са ми пращали фактури, просто останах изненадана че и БГ Еър не процедират така.

# 142
  • Мнения: 4 462
Фактура си поискай (телефон, имейл...).
Аз лично мисля, че самото потвърждение за билета, в което пише цената служи за фактура, но може би зависи от държавата. Освен Уиз други фактури не са ми издавали.
А цената винаги е в лева, не може да се обърне по никакъв начин, ако купуваш от сайта им. За други валути купувайте от други сайтове, оподо примерно...

# 143
  • HH
  • Мнения: 3 263
Ще им пиша за фактурата на мейла.
А имаш ли престава , след онлайн чек-ин дали дават възможност да си запазиш бордната карта в телефона в iWallet примерно? Не съм летяла с тях от близо две-три години и тогава бях фенка на принтираните бордни карти, но вече не ми се занимава да ходя да търся принтери. В краен случай, ще се наложи да ми издадът на гишето, като ида да си чекирам багажа.

# 144
  • Мнения: 4 462
не съм обръщал внимание, аз ги отпечатах
предполагам винаги може да си запазиш бордната карта като ПДФ файл на телефона и да я покажеш, би трябвало да е същото, но е малко по-сложно отколкото с wallet
Те не взимат пари за чекин, така че ако не стане винаги може да минеш през гишето

# 145
  • I want it all and I want it now.
  • Мнения: 4 699
В краен случай, ще се наложи да ми издадът на гишето, като ида да си чекирам багажа.
На гишето ти издават.

# 146
  • Мнения: 14 507
Ще им пиша за фактурата на мейла.
А имаш ли престава , след онлайн чек-ин дали дават възможност да си запазиш бордната карта в телефона в iWallet примерно? Не съм летяла с тях от близо две-три години и тогава бях фенка на принтираните бордни карти, но вече не ми се занимава да ходя да търся принтери. В краен случай, ще се наложи да ми издадът на гишето, като ида да си чекирам багажа.

Мисля, че това е възможност само ако имаш приложение на авиокомпанията на телефона си и се чекираш през него - тогава дава възможност да запамети бордните карти в съответното приложение в телефона.

# 147
  • Мнения: 4 462
Не, имал съм бордни карти в уолет без да имам приложение на компанията. Пращат се на мейла от сайта, и после уолета сам си позна, че са бордни карти и ги прибра. Но дори да имаш ПДФ файл и да го покажеш на екрана, трябва да свърши същата работа.
България Еър много силно се съмнявам да имат приложение.

# 148
  • Мнения: 14 507
България еър нямат приложение.

Моят уолет например не разпознава така.

Общи условия

Активация на акаунт