Проблеми с "България еър"

  • 28 349
  • 148
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4 916
Пускам тема за въпроси и оплаквания от "България еър", тъй като не върви да пиша в темата за Уизз.

Та въпросът ми е - някой успявал ли е да се свърже с колцентъра им скоро? Аз се опитвам от три дни, оставя ме на изчакване и след това ме изхвърля. Явно имат много недоволни клиенти, които звънят,  и са много заети, но все пак и аз имам проблем, който се опитвам да разреша.
Приемам всякакви съвети за това как да се свържа с тях - по телефон не става, по мейл не става, как?

# 1
  • Мнения: 2 401
Скоро им писах на: callfb@air.bg . Отговориха ми след около двайсетина минути.

# 2
  • Мнения: 327
по някога в сайта ил има хора ,който отговарят.Аз съм писала и веднага са ми отговаряли.
Даже и в момента има.Там където пише чат с оператора.

# 3
  • Мнения: 4 916
Благодаря за тези отговори. На мейл не ми отговарят, а за чата не знаех.
В края на краищата се свързах по телефон, но след като мобилният оператор забогатя от мен - за три дни имам сигурно тридесет-четиридесет минути чакане на телефона им  Crossing Arms
Като цяло никак не съм доволна от Бг еър - давали са ми билети за места на несъществуващи редове в самолета, оставяли са ме по чужбините без никаква информация дали ще има полет, след като е бил отменен и т.н. Знам, че това са неща, които се случват с всяка авиокомпания, но по някаква прничина аз най-много съм патила от българския превозвач.

# 4
  • Мнения: 2 175
Pod всякаква критика са.. #2gunfire
тежко ги недолюбвам и само по изключение летя с тях..

# 5
  • Мнения: 169
argun , бъди настоятелна с тях  Peace. Ще откликнат на проблема ти.
 Преди време подадох оплакване от тяхна служителка.След няколко дни ме потърсиха по телефона за уточнение-Да се вземат мерки  Peace
Много са скапани като компания- и крайно нелюбезни/ една част от тимовете им/, но пък съм попадала на доста любезни момичета.
 Летя с тях-защото не искам да стоя на летището 7 часа с дребно  човече.Принудена съм.

# 6
  • Мнения: 2 401
Аргунче, реши ли си проблема?
Аз пак трябва да им пиша, не, че имам проблеми към настоящия момент.

# 7
  • Мнения: 4 916
Хм, не успях да го реша в моя полза. На третия ден вече се свързах с тях и започнахме да уточняваме как точно да си сменя датите на билета, така поне половин час... и  накрая операторката ми казва "И глобата ви е 60 евро". Такава им била политиката. А моят билет беше 56 лв. Като прежаля неизползвания билет и сама си букна нов, пак съм доста под тези 60 евро, които са ми ги сложили за глоба. Обаче защо не ми каза, че е толкова голяма сумата още в началото, вместо да се мъчим и двете половин час...

И още нещо - ако сте купили билети по-рано, проверявайте дали полетът не е отменен. Уж са длъжни да съобщават един месец предварително на всеки пътник, ако полетът му е отменен, но миналата година за малко да отида на летището и на място да разбера, че полет за Барселона няма да има. И всичко това е свързано с отдавна пуснати отпуски, резервирани хотели, кола, уговорки с познати на място...

# 8
  • Мнения: 255
И аз сега звънях да питам за промяна на полета. Очевидно политиката им е такава, да те накарат да си купиш нови билети, защото глобата излиза по- скъпо от нови билети.  #2gunfire

# 9
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 764
Не искам да ги защитавам, но обикновено при резервация в сайт има един бутон условия на тарифата, където са описани глоби, срокове и т.н. 50 евро си е стандартната глоба за смяна на дати при повечето авиокомпании и отгоре слагат такса за преиздаване. Обикновено икономичните тарифи са така. За бизнес класите в повечето случаи тове е напълно безплатно.

# 10
  • Мнения: 255
В моя случай билета ми струва 265 лв, за смяна на полета ми поискаха 330 лв. След което любезно ми препоръчаха да проверя цените и да си купя нов билет, че било по-евтино. И аз очаквах към 100лв, ама не. И наистина цената за нов билет се оказа 287лв. Що за политика е това смяната да излиза по-скъпо, ами това напълно обезсмисля тази услуга.

Последна редакция: вт, 22 фев 2011, 20:02 от AvrorA

# 11
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 764
Възможно е при много евтини икономични тарифи да е така -пример София -Бургас -София -28 евро, промяна 50 евро. Ясно е, че няма да платя глобата. По дестинации обаче, които са по-натоварени и по-скъпи например София -Триполи - София на Алиталия - 342 евро, глоба 50 евро, е ще си платя глобата и ще си сменя датите.
Въпросът е да ви обърнат внимание, кое е по-изгодно като вариант.

# 12
  • Мнения: 119
Възможно е при много евтини икономични тарифи да е така -пример София -Бургас -София -28 евро, промяна 50 евро. Ясно е, че няма да платя глобата. По дестинации обаче, които са по-натоварени и по-скъпи например София -Триполи - София на Алиталия - 342 евро, глоба 50 евро, е ще си платя глобата и ще си сменя датите.
Въпросът е да ви обърнат внимание, кое е по-изгодно като вариант.

A oсвен глобата от 50 евро не се ли доплаща и евентуалната разлика в цената на билета към новите дати ?

Последна редакция: вт, 22 фев 2011, 21:19 от mallkata

# 13
  • Мнения: 255
При мен се вижда, че разликата в цената е 20лв + 50 евро =120лв, за какво са останалите 210лв, въобще не ми е ясно.

# 14
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 764
Възможно е при много евтини икономични тарифи да е така -пример София -Бургас -София -28 евро, промяна 50 евро. Ясно е, че няма да платя глобата. По дестинации обаче, които са по-натоварени и по-скъпи например София -Триполи - София на Алиталия - 342 евро, глоба 50 евро, е ще си платя глобата и ще си сменя датите.
Въпросът е да ви обърнат внимание, кое е по-изгодно като вариант.

A oсвен глобата от 50 евро не се ли доплаща и евентуланата разлика в цената на билета към новите дати ?
Точно - ако тарифата, по която сте резервирали/ купили билет вече я няма налична -т.е. няма места в тази класа, доплащате до следващата по-висока налична и такса за преиздаване  на билета.  Peace

Общи условия

Активация на акаунт