САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 47 405
  • 749
  •   1
Отговори
# 375
  • Мнения: 10
Май трябва да се смени заглавието на темата!!! newsm78

# 376
  • Мнения: X
Ми пристрастени сме...ми...защо ми е така криво...гледам др. сайтове, то е ясно, че няма да пазаря вече тук, обаче си беше тръпка, по др. сайтове докато разуча сега, пък няма така кодчета за намаления, за подаръци...Ама ще се излекуваме, няма страшно... Laughing
И аз съм ЗА да им скъсаме нервичките...да видят 'убу ли'и?
То май вече може да остане само едната тема... newsm78  която едва ли ще е пак по същество, поне за момента...

# 377
  • Мнения: 181
Момичета да споделя едно притеснение.Имам поръчка от 14.03-тогава мина 4-та стъпка.Няма промяна в цената.Дали е възможно след тази стъпка да ми начислят по-високата такса Thinking?Има ли и други с поръчки от тази дата?? Thinking
И аз имам от 14.03...следя за промени, засега няма...Още няма изтеглени пари, така че...чакаме...
Чакаме,Да!Моля те ако разбереш нещо да ми пишеш,че аз няма как да следя дали са ми блокирани парите.Имам онлайн-банкиране,но доста късно отбелязват транзакциите.лагодаря ти предварително Peace
Сега си проверих сметката и видях,че сутринта в 9,45 часа са ми изтеглени парите за поръчката ми от 14-ти.Няма промяна в таксата.Отдъхнах си.То след тяхната некоректност и нелоялност и това вече очаквах-да са ми цапнали тези 20%и доставка.Дано и при теб е така. Peace

# 378
  • Мнения: 1
Момичета да споделя едно притеснение.Имам поръчка от 14.03-тогава мина 4-та стъпка.Няма промяна в цената.Дали е възможно след тази стъпка да ми начислят по-високата такса Thinking?Има ли и други с поръчки от тази дата?? Thinking
И аз имам от 14.03...следя за промени, засега няма...Още няма изтеглени пари, така че...чакаме... То и при мен ги виждам, чак като ги изтеглят, а би трябвало да са блокирани вече. Може днес да мина през клона да попитам...за всеки случай...Ще пиша  Peace
Здравейте, аз направих две поръчки на 12.03, който ми обработиха на 14.03 в понеделник - блокираната ми сума е по старите условия и от вчера имам мейл за проследяване и на двете. Преди малко проверих пак-няма разлика в блокираната сума - така да се каже май сме хванали последния влак  Mr. Green Мисля ... или поне се надявам, че няма да ни изработят и за това.  #Cussing out

# 379
  • Мнения: 470
Ето отговорът на въпроса, който им зададох вчера  за 20%

Bonjour Mme Dimitrova IRINA,

Vous désirez connaître la date à laquelle les frais d'acheminement ont été augmentés?
Ceci a démarré en début de semaine.
Je fais part de vos remarques au service concerné.         
     Cordialement.
Patricia,

# 380
  • Мнения: 33
ina  а в превод какво значи?

# 381
  • Мнения: 24
Най-странното е, че ако доставят до Турция ти връщат и ДДС. Има ли информация колко струва от Турция до нас Simple Smile)) и аз вече се побърках да гледам, но ако е така .... по-добре от там посредник Simple Smile

# 382
  • Мнения: 181
Ето отговорът на въпроса, който им зададох вчера  за 20%

Bonjour Mme Dimitrova IRINA,

Vous désirez connaître la date à laquelle les frais d'acheminement ont été augmentés?
Ceci a démarré en début de semaine.
Je fais part de vos remarques au service concerné.         
     Cordialement.
Patricia,
Доколкото разбирам от отговора тази такса е от седмица по-рано,така ли!Пак въртят,сучат #2gunfire #2gunfire

# 383
  • Мнения: 928
Ето отговорът на въпроса, който им зададох вчера  за 20%

Bonjour Mme Dimitrova IRINA,

Vous désirez connaître la date à laquelle les frais d'acheminement ont été augmentés?
Ceci a démarré en début de semaine.
Je fais part de vos remarques au service concerné.         
     Cordialement.
Patricia,
Не спират да ни мотаят и да говорят глурости. Правят се на ударени и бягат по тъча...Егати наглостта, егати лицемерието #2gunfire Кво ни пука от кога се е променила таксата, ние много добре знаем, но защо, кога ни информираха и т.н.???

# 384
  • Мнения: 324
Hrissy, добра е идеята ти, те са длъжни да обяснят новите условия на всеки клиент. Така че им писах мейл с молба за обяснение за тези 20% и от трите акаунта, нищо, че единия е отпреди 4-5 дена и няма поръчки. Може и те копи-пейст да правят, ама пак ще им отнеме време и нерви. Нека им!
Категорично няма да поръчвам вече от там. Дори и да върнат старите условия и да се извинят. Непростима е наглостта им да правят големи промени без предупреждение към клиента. Вярно, че във Франция сме известни с циганите си, но това отношение е крайно обидно. По дузина супер изгодни кодове на човек трябва да пратят, за да ни върнат - това мисля. Не са незаменими.
Даже бих им приготвила картичка, че Mytoys, Next и т.н. им благодарят за хилядите нови клиенти  Mr. Green

# 385
  • Мнения: 470
Ето отговорът на въпроса, който им зададох вчера  за 20%

Bonjour Mme Dimitrova IRINA,

Vous désirez connaître la date à laquelle les frais d'acheminement ont été augmentés?
Ceci a démarré en début de semaine.
Je fais part de vos remarques au service concerné.         
     Cordialement.
Patricia,
Не спират да ни мотаят и да говорят глурости. Правят се на ударени и бягат по тъча...Егати наглостта, егати лицемерието #2gunfire Кво ни пука от кога се е променила таксата, ние много добре знаем, но защо, кога ни информираха и т.н.???
Точно така - аз конкретно ги питах защо таксата еувеличена на 20% - ето писмото, което им написах:
  Здравейте!
От кога такса обработка , която беше 10% за България, е увеличена? Защо не ни уведомихте? Разочарована съм!
Вие бяхте най-добрият ни партньор за пазаруване, но жалко, загубвате българските клиенти, които и последните спестявания харчеха в Ла редут!
Много жалко, харесвах този сайт!
А вижте какво отговарят! Пак ще им пиша!

# 386
  • Мнения: 0
Здравейте на всички -отскоро се регистрирах в този сайт/за което съжалявам че не е по-отдавна/,също така тъкмо се научих да поръчвам от редута,но сега за съжаление разбирам,че и там вече не е както преди.Моля Ви да ми кажете някой друг сайт от който някой е пазарувал и е доволен.Благодаря на всички Ви. Rolling Eyes

# 387
  • Мнения: 86
Какво да пиша за да се присъединя?Моля някой да ми пусне примерно писмо!
Пазарувам по-усилено от около 1 година и никога не съм злоупотребявала с условията, че и доставка съм плащала някога.
Трудно ще ми е да се преориентирам, тъкмо свикнах с размери, цветове и т.н.
Нека им пишем и да не ни пращат оферти повече

# 388
  • Мнения: 1 350
Нека им пишем и да не ни пращат оферти повече
Те не ни пращат оферти насила. Ние сме поискали при регистрацията си да ни изпращат такива. Затова си редактирайте профила,просто отметнете, че не желаете да ги получавате.Не е необходимо за целта да им се пише.

# 389
  • Мнения: 27
само да отбележа, че кодовете си намалят все още.

Общи условия

Активация на акаунт