САМО ЗА КОДОВЕ ОТ ЛАРЕДУТ - 64

  • 46 825
  • 749
  •   1
Отговори
# 660
  • Мнения: 1 675
Й излиза на мястото на é

# 661
  • Мнения: 928
На места има българско "й" и "и", което е добре да се махне (едва ли го има във френския).
Хриси, а кой е оригиналът? Щото и в пуснатото от Ева има "й", аз там първо го мернах.
Аз само съвсем леко редактирах текста на Ева..С гуугъл преводача илизат с ударения, предполагам че тук излиза така защото е копиран от там и постнат в бг мама...

# 662
  • София
  • Мнения: 708
вече имаме над 400 подписа...

аз мисля като станат 500 - да го пускам - какво ще кажете...

  bouquet  bouquet

не разбирам френски - този вариант ле да пусна?
 и да сменя Й с  é така ли?


Chers LaRedoute!

Le changement des conditions pour la livraison а notre pays est trиs surprisant pour vos clients en Bulgarie!
Ce changement dйfinitivement bouleversй des milliers de vos clients fidиles bulgares.
Nous n'avons pas seulement vendre des LaRedoute, nous avons ouvert le site avec vous...
Nous avons attendu avec impatience vos articles favorables!
Nous avons profite de votre cadeaux!
Vous n'avez probablement pas imagine que, en modifiant les conditions
vous changer la vie quotidienne de nombreuses femmes bulgares et les mиres qui shopping en passe-temps e Laredoute et une bonne dose d'йmotion.
 Nous allons certainement trouver d'autres boutiques en ligne oщ faire du vendre ... Mais aucun autre site ne peut remplacer la joie et l'excitation du vendre dans LaRedoute!
Nous serons trиs heureux si vous rйpondez а la comprйhension de la prйsente lettre.
Nous sommes conscients que la livraison gratuite а la Bulgarie n'est pas йconomiquement viable pour vous. Ne ne voulons а vous demander des frais d'envoi gratuits. Ce que vous pourriez faire pour nous est de rйtablir des frais de transport de 10% que tous vos autres clients en Europe.
Ainsi il n'y aura pas plus d'ordres pour des montants faibles!
  Nous pensons que cela est raisonnable et bйnйfique aux deux parties un moyen de rйsoudre le problиme.

En attente de votre rйponse positive


Vos clients fidиles de la Bulgarie:

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 16:00 от vanina_nina

# 663
  • Мнения: 367
да изчакаме до утре уж хилядите ви клиенти, а само 500 клиентски номера. нека се приберат и работещите за да могат и те да реагират

# 664
  • Мнения: 324
Аз съм за това писмото да има и български, и (преведен) френски текст. Смятам, че това е коректното - като при подписване на договори между разноезични страни Simple Smile
Ето мой вариант на писмото:

Скъпи Ларедут,

Промяната на условията ви за доставка до България, направена без предупреждение, много ни изненада. Тя определено разтрои хилядите ви лоялни български клиенти. Ние не просто пазарувахме от вас, но и отваряхме и затваряхме магазина с вас, дебнехме най-добрите ви оферти, радвахме се на вашите подаръци. И ви се отплащахме за тях с клиентско постоянство в продължение на години. Вероятно не си давате сметка, че с промяната на условията вие променяте ежедневието на много български жени и майки, за които пазаруването в Ларедут беше и хоби, и добра доза емоция. Защото в условията на икономическа криза в България плащането на таксата от 20% от стойността на поръчката ни е неразумно и трудно приложимо. И ни отказва от пазаруване в любимия сайт. Ние сигурно ще намерим други онлайн магазини, откъдето да пазаруваме. Но дали те ще бъдат повече от обикновен магазин за нас?
Молим да възстановите предишната стойност на таксата за обработка 10%. Молим за равнопоставеност с останалите ваши клиенти от Европейския съюз. Вярваме, че разумен и изгоден за всички ще е вариантът таксата да бъде 5,95 + 10% от стойността на поръчката. Така разходът ви за доставка ще бъде със сигурност покрит от нас и с удоволствие ще продължим бъдем активни и обичащи ви ваши клиенти.

Ще бъдем истински доволни, ако вие откликнете с разбиране на това писмо.
В очакване на вашия положителен отговор,


Вашите лоялни клиенти от България:

Последна редакция: пт, 18 мар 2011, 16:37 от Слънчогледка

# 665
  • Мнения: 0
да аз също мисля ,че така ще е най-добре

# 666
  • Мнения: 6
Скъпи Ларедут,


Промяната на условията ви за доставка до България много ни изненадаха. Това определено разтрои хилядите ви лоялни български клиенти. Ние не само пазарувахме от вас, но и също отваряхме магазина с вас, дебнехме изгодните ви стоки, радвахме се на вашите подаръци. Вероятно не си давате сметка, че с промяната на условията вие променяте ежедневието на много български жени и майки, за които пазаруването в ларедут беше хоби и добра доза емоция. Ние сигурно ще намерим други онлайн магазини където да пазаруваме. Но едва ли те ще бъдат повече от обикновен магазин за нас.

Ще бъдем истински доволни, ако вие откликнете  на това писмо.
Приемаме с разбиране вашето решение, за промяна в условията на пазаруване, но това, което бихте могли да направите, е да възстановите таксата за обработка на 10%, както е за всички останали ваши клиенти. Така варианта с  поръчки на по големи стойности и количества , ще стане икономически по изгоден за нас  Смятаме, че това е разумен и изгоден и за двете страни начин за разрешаване на проблема.

В очакване на вашия положителен отговор,


Вашите лоялни клиенти от България:


Ето моето предложение, ако не е  късно   bouquet

Ама никой не ме отрази, вярно че не е на Френски, не знам и не искам да знам...  Crossing Arms   
Искате клиентски номера, а не реагирате на предложения за корекция, А да , имаше само една реакция че било критика... не е, нека повече хора коментират текста, за да се получи накрая най доброто решение  Peace

# 667
  • София
  • Мнения: 1 225
Мелфин, помня  онзи ти пост, може да се опитам и да го изровя. беше нещо от типа на : "Имам сто дебитни ноти и съм ги пускала съзнателно. Щом Лр го допускат , нека да се възползваме."

Момичета,извинявам се предварително за това,което ще напиша:

Мелфин,явно не само аз помня твоите ДН .

Намерих темата,но интерсно защо твоят пост липсва?Съжалявам много ,че някой не те е цитирал.
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=532027.450

Подкрепям писмото и оставих на ЛС кл.номера ! Благодаря на всички !    bouquet  bouquet  bouquet

# 668
  • Бургас
  • Мнения: 382
от солидарност ще го подпиша и аз. ама си пуснах и оплакването  Mr. Green

в събота и неделя ще има ли кой да го прочете въобще  newsm78

# 669
  • Мнения: 0
не е ли по добре да се изчака няколко дни и тогава да се пуска писмото ,защото относно този казус всеки включил се е ценен

# 670
  • насън...
  • Мнения: 234
да изчакаме до утре уж хилядите ви клиенти, а само 500 клиентски номера. нека се приберат и работещите за да могат и те да реагират

подкрепям...закъде бързате толкова?!...трябва си известно време за събирането на подписка...
а писмото, според мен, трябва да е по-делово и по-дипломатично....прекалено е емоционално...и това, което казвате, че няма по-приятен и с достъпни стоки магазин е вярно, но по-хитро е да се премълчи, не мислите ли?!...как ще ги накараме да размислят така, напротив - давате им повод да си мислят колко са ценни за нас и може и още да ни нахендрят Wink Peace изречението за безплатната доставка също не отговаря на истината, защото те нямат БД, тя се маха с код...искането ни трябва да е кратко и ясно - да се върнат старите условия - без заяждане и без много подлизурстване....с конкретно предложение - щом им е пряко сили да работят с DHL (нали уж това им е основния довод), да върнат доставките с БГ пощи Peace

# 671
  • София
  • Мнения: 2 296
Редактирах си поста, понеже не бях забелязала грешните букви!
Писмото е редактирано от професионален преводач - Гаргамела, наша съфорумка!   bouquet   bouquet   bouquet

ето го:

Chers LaRedoute!

Changer les conditions de livraison por notre pays a été une énorme et mauvaise surprise pour vos clients en Bulgarie!
Ce changement a boulversé des miliers de vos clients fideles ici!
Nous n`avons pas seulement acheté par La Redoute, nous avons ouvert le site avec vousq nous avons attendu avec impatience nos articles favoris, profité de vos conditions favorables et de vos cadeaux.
Vous ne pouvez probablement par vous imaginer a quel point, en modifiant les conditions, vous changez le quotidien de nombreuses femmes et meres bulgares, pour lesquelles le shopping chez La Redoute est un passe-temps favoris, ainsi qu`une bonne dose d`émotion.
Nous allons certainement trouver d`autres boutiques en ligne ou faire notre shopping... Mais aucun site ne pourra remplacer la joie et l`excitation du shopping dans La Redoute!
Nous serons  très heureuses si vous alles considérer cette lettre comme une proposition constructive pour transformer les conditions de facon favorable pour vous et pour nous.
Nous sommes conscients que la livraison gratuite n`est pas économiquement profitable por vous, surtout dans la situation présente. Mais pourquoi ne pas laisser les frais de participation 10%, ainsi que c`est pour tous vos autres clients de l`EU? Ainsi les montants des commandes augmenteront aussi, sans pourtant augmenter les prix des articles achetés. Sinon, il y aura vite des sociétés francaises ou bulgares qui assureront le transport grouppé des commandes, faites en conditions valables pour la France, vers la Bulgarie a des prix raisonnables.

En attente d`une reponse (positive, esperons-le) de votre part,

Vos clientes fidèles de la Bulgarie:



Това е най-добрия превод, който мога да предложа!
Сега пращам на мейла още 15-ина  номера!

# 672
  • Мнения: 1 141
Аз предлагам в писмото да се включи едно такова предложение - да се повиши малко цената на доставката - например от 5.95 на 8 евро или на колкото изчислят, че е необходимо, но да си остане таксата за опаковка такава, каквато е за всички граждани на европейския съюз - 7%. Те така или иначе ни казаха, че трябва да компенсират, вместо да ги молим, не е ли по-добре да им предложим конструктивен вариант за компенсация.

И да... закъде бързате? Не можете ли да изтърпите седмица - две без да пазарувате? Това са бизнес - преговори - по-нетърпеливата страна губи. По-добре да спрем пазаруването и спокойно да обсъдим нещата, отколкото да бързаме да се "надупваме" .... с извинение.

# 673
  • Карлово
  • Мнения: 5 278
не е ли по добре да се изчака няколко дни и тогава да се пуска писмото ,защото относно този казус всеки включил се е ценен
Peace
Поне до понеделник да се изчака. Аз чак сега видях писмото и се включих.

# 674
  • Мнения: 286
Мелфин, помня  онзи ти пост, може да се опитам и да го изровя. беше нещо от типа на : "Имам сто дебитни ноти и съм ги пускала съзнателно. Щом Лр го допускат , нека да се възползваме."

Момичета,извинявам се предварително за това,което ще напиша:

Мелфин,явно не само аз помня твоите ДН .
Намерих темата,но интерсно защо твоят пост липсва?Съжалявам много ,че някой не те е цитирал.
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=532027.450
Подкрепям писмото и оставих на ЛС кл.номера ! Благодаря на всички !    bouquet  bouquet  bouquet
Възмутена съм от такива потребителки.
ЛР могат да си потърсят парите от нея, защо не го направят, имат личните ни данни.

Общи условия

Активация на акаунт