Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво представляват кодовете за отстъпка и как мога да ги използвам?
Как мога да намеря чехли на този уебсайт и има ли налични промоционални кодове?
Какви са намаленията в уебсайта и къде мога да намеря информация за сандалите?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво представляват кодовете за отстъпка и как мога да ги използвам?
Кодовете за отстъпка са специални кодове, които могат да бъдат използвани при извършване на покупка, за да получите отстъпка. Обикновено се въвеждат в съответното поле за промоционален код по време на процеса на плащане. Те могат да бъдат предоставени от уебсайта, от други потребители или намерени в различни онлайн източници.
-
Как мога да намеря чехли на този уебсайт и има ли налични промоционални кодове?
-
Какви са намаленията в уебсайта и къде мога да намеря информация за сандалите?
-
Как мога да проследя пратката си и какво означава, ако не ми даде номер на UPU-код на Deutsche Post?
-
Как мога да върна артикул и как да изпратя известие за връщане с пощенски услуги?

А идеята е да става за момче т.е. розово - цикламено ще е неприятно. Не знам дали да рискувам, за да спестя 50 евро или да си взема сив и да ми е мирна главата
в линка на точно това столче пише "червено", няма как да е цикламено или розово
Лично не съм го виждала, щот не тършувам из единично опакованите артикули, но преди месеци го поръчвахме точно за момче и не са се оплакали, от цвета. Беше с -41%, но и сега е на добра цена
А не е кой знае колко голяма...
Да ви е жива и здрава принцесата 

нали
Дано имаш добра развръзка и за поръчката, в най-скоро време 
ама че история и приключение, ако прецениш, че има какво да се помага в случая с тойса, на среща съм, с удоволствие
Няма да те утеша, но имам много подобен на твоя случай с блокировките, но се оправи за 3-4 дни, със съдействието на тойса и банката. Блокиране на сума също имах (без да съм правила поръчка), но си знам отлично защо е и нея я оправих много бързо. Ето накратко, ако ще ти помогна (или на някой друг в подобно положение ... сегашно или бъдещо) ... И на мен, както и на
Върнаха ми ги, разбира се ... но цялата "процедура" по плащане/връщане/плащане/връщане ... отне две седмици