Да, нещо такова и правят - до обяд Монтесори, следобяд Моливко примерно. Интересното в случая е, че децата покриват едни и същи знания и умения (при Монтесори дори повече), просто чрез различен подход и методология. Основната разлика е, че при Монтесори няма нищо абстрактно - за всяко едно знание/умение просто си има съответен интерактивен материал.
Все едно ли е да обясняваш на децата цифри, числа и количества, вместо да им ги покажеш нагледно - единиците са отделни перлички, десетиците са 10 свързани перлички, стотиците плочка перлички, хилядарките - куб от перлички. Т.е. те могат да видят/пипнат хиляди и да съставят четирицифрени числа без проблем и без да се шашкат от големината на числото. Докато по МОН това с големите числа се случва абстрактно и теоритично - нещо, което мозъкът на децата не може да приеме.
Olive, доколкото знам има вече изработена програма, представена в мионистерството. Какво ще се случи с нея не е ясно... без съответното лоби.