www.tinydeal.com - Безплатна доставка и ниска цена - 3

  • 56 197
  • 743
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 361
И аз да ви следя   bouquet

# 16
  • София
  • Мнения: 4 585
След поредната неосъществена поръчка от тук...не знам дали ще поръчам скоро...трябваше да чакам седмици, за да разбера, че няма да ми пуснат поръчката!

Ама да ви следя  Whistling

Моля те, кажи повече, защо ти отказаха?

# 17
  • Варна
  • Мнения: 67
След поредната неосъществена поръчка от тук...не знам дали ще поръчам скоро...трябваше да чакам седмици, за да разбера, че няма да ми пуснат поръчката!

Ама да ви следя  Whistling

Моля те, кажи повече, защо ти отказаха?
Нямам представа. Направих си нормална поръчка (както всеки път), няколко седмици не я изпращаха, след всекидневни разговори с тях накрая ми върнаха парите. Това ми се случва за 2ри път с тях и никакво обяснение не дават.  ooooh! ooooh! ooooh!

# 18
  • Мнения: 43
Направих поръчка, която е изпратена на 2ри Май, не трябваше ли вече да е пристигнала?

# 19
  • Мнения: 36
здравейте, искам да попитам колко време след като са ви натоварени поръчките ги виждате в сайта на китайската поща

# 20
  • Мнения: 0
След поредната неосъществена поръчка от тук...не знам дали ще поръчам скоро...трябваше да чакам седмици, за да разбера, че няма да ми пуснат поръчката!

Ама да ви следя  Whistling

Моля те, кажи повече, защо ти отказаха?
Нямам представа. Направих си нормална поръчка (както всеки път), няколко седмици не я изпращаха, след всекидневни разговори с тях накрая ми върнаха парите. Това ми се случва за 2ри път с тях и никакво обяснение не дават.  ooooh! ooooh! ooooh!

Извинете ме, нали поръчка от TinyDeal?  newsm78

Excuse me, did you order from TinyDeal?

# 21
  • Мнения: 10
Значи като натисна на Check out with Paypal влизам си в акаунта.Там ми е изписан адреса и други неща.Кликвам на Continue и ми се отваря друга страница в tinydeal промяна на профила и пак да си попълвам адреса.Трябва ли да го попълвам и после да продължа?

# 22
  • Варна
  • Мнения: 67
След поредната неосъществена поръчка от тук...не знам дали ще поръчам скоро...трябваше да чакам седмици, за да разбера, че няма да ми пуснат поръчката!

Ама да ви следя  Whistling

Моля те, кажи повече, защо ти отказаха?
Нямам представа. Направих си нормална поръчка (както всеки път), няколко седмици не я изпращаха, след всекидневни разговори с тях накрая ми върнаха парите. Това ми се случва за 2ри път с тях и никакво обяснение не дават.  ooooh! ooooh! ooooh!

Извинете ме, нали поръчка от TinyDeal?  newsm78

Excuse me, did you order from TinyDeal?
Естествено.

# 23
  • Мнения: 0
След поредната неосъществена поръчка от тук...не знам дали ще поръчам скоро...трябваше да чакам седмици, за да разбера, че няма да ми пуснат поръчката!

Ама да ви следя  Whistling

Моля те, кажи повече, защо ти отказаха?
Нямам представа. Направих си нормална поръчка (както всеки път), няколко седмици не я изпращаха, след всекидневни разговори с тях накрая ми върнаха парите. Това ми се случва за 2ри път с тях и никакво обяснение не дават.  ooooh! ooooh! ooooh!

Извинете ме, нали поръчка от TinyDeal?  newsm78

Excuse me, did you order from TinyDeal?
Естествено.

Смятаме, толкова съжалявам за неприятностите сме ви изведе.
Понякога възникват проблеми във връзка с нашите продукти, или продукти не са в наличност, но ние не доведоха до промяна в състоянието на запасите по време на нашия сайт, така че да не може да изпрати своите поръчки във времето, ние чувстваме, толкова съжалявам за това.
Ако нямате нищо против, може ли да ми кажете кои ви е разпоредила преди? Мога да Ви информирам веднага, ако те са предоставени отново. hug
Искрено се извиняваме



We feel so sorry for the troubles we have brought you.
Sometimes there are some problems with our products,  or the products are out of stock but we didn't change the stock status in time on our site, so that we couldn't send your orders in time, we feel so sorry about that.
If you don't mind, could you please tell me which items did you order before? I could inform you at once if they are available again. hug
Sincerely apologize

# 24
  • Мнения: 12
Здравейте, момичета! Направих поръчка на два часовника в понеделник, но ги пуснах с обикновена пратка без проследяващ номер (нали това е безплатната), сега гледам, че статуса на поръчката е Processing. Има ли за какво да се притеснявам или така ще си стои докато пристигне?  Simple Smile

# 25
  • Ямбол
  • Мнения: 1 610
faschion_girl,покойно,няма нищо притеснително,статута ще се промени,сега се обработва и все още не е изпратено.След изпращане ще получиш известие на имейла си.

# 26
  • Мнения: 12
faschion_girl,покойно,няма нищо притеснително,статута ще се промени,сега се обработва и все още не е изпратено.След изпращане ще получиш известие на имейла си.

Благодаря, никид!   bouquet

# 27
  • Мнения: 43
Направих поръчка, която е изпратена на 2ри Май, не трябваше ли вече да е пристигнала?
Понеже никой явно няма представа, но пак да питам...вече минаха 18 работни дни, каква е процедурата, да сигнализирам ли, че нищо не е получено?

# 28
  • Мнения: 137
kittie, имаме представа, ама то си го пише и на сайта :
Generally the item will reach you in 15-20 business days (2-4 weeks) for delivery depends on your location. Most of the items will be delivered in 2 weeks, while some may take up to 4 weeks.
Имат 4 седмици период, в който ще ти изпратят и ще си получиш пратката. Преди това и да им пишеш надали ще ти отговорят. Peace

# 29
  • Мнения: 43
Видях го това, но тъй като след 2 дни ще минат тези максимални 20 работни дни, се чудя какво трябва да предприема, ако не си получа поръчката..дано да пристигне все пак, не знам защо толкова се бави, мой приятел направи поръчка седмица след мен и днес си получи пратката...

Общи условия

Активация на акаунт