Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 12

  • 46 843
  • 759
  •   1
Отговори
# 285
  • София
  • Мнения: 802
.....
Като гледам и колектива отиват по стъпките на bueno, само да не изгорим с вече платените ваучери, че после ходи ги търси в Хърватска. Само веднъж да пуснат сайта да си разпечатам ваучерите и повече няма да ги посетя НИКОГА.

Сандалка, защо мислиш, че подобно нещо въобще ще се случи? Мигрираме, защото нашите потребители се увеличиха, увеличиха се и поръчките от нашия сайт, и затова ни трябва по-голяма платформа, която да позволява по-бърз достъп, повече приложения и възможности, за които всички питаха, искаха и предлагаха.

Колектива, аз не мисля така. Чрез този пост зададох един друг въпрос на сузи.

Напротив. Вярвам във вашата фирма и навремето започнах да пазарувам точно през вашия сайт именно защото проучих в нета компанията ви. За мен това беше фактор, че няма да се 'подхлъзна' с някакви невероятно високи отстъпки  Laughing

И все пак се надявам, че вашите грешки ще се изглаждат все по-успешно. Не крия, но и няма да издребнявам - имала съм доста често проблеми с вашата система и с ваучерите ви. Склонна съм да прощавам на партньорите си грешки именно защото те съдействат бързо и адекватно за отстраняването им. Това правите вие и смятам, че така трябва да е!
Иначе харесвам сделките ви - доста са изгодни, а партньорите ви са явно проверени. Това за мен е по-важният критерий.

Желая ви успех и една значително по-удобна нова система за ползване!   bouquet

# 286
  • Мнения: 82
Извинявам се , ако съм засегнала повече хора, има една дама, която пищи и след извинението. Естествено, че трябва да дадете гласност на нередности, но е редно да приемете усилията, които прави фирмата за поправяне на грешката.

# 287
  • Мнения: 0
.....
Като гледам и колектива отиват по стъпките на bueno, само да не изгорим с вече платените ваучери, че после ходи ги търси в Хърватска. Само веднъж да пуснат сайта да си разпечатам ваучерите и повече няма да ги посетя НИКОГА.

Сандалка, защо мислиш, че подобно нещо въобще ще се случи? Мигрираме, защото нашите потребители се увеличиха, увеличиха се и поръчките от нашия сайт, и затова ни трябва по-голяма платформа, която да позволява по-бърз достъп, повече приложения и възможности, за които всички питаха, искаха и предлагаха.
Ако е така - Супер. С удоволствие ще видя новостите. Просто много случайности на едно място са подозрителни Simple Smile

# 288
  • софия
  • Мнения: 30 346
Аз продължавам да не мога да си принтирам ваучерите от Колектива и да ми хаби хартия. Печата ми празни листа с маймуници в горния/долния край на листа. Thinking

# 289
# 290
  • Мнения: 685
Аз продължавам да не мога да си принтирам ваучерите от Колектива и да ми хаби хартия. Печата ми празни листа с маймуници в горния/долния край на листа. Thinking

А на Print Preview излиза ли както трябва?

# 291
  • софия
  • Мнения: 30 346
Аз продължавам да не мога да си принтирам ваучерите от Колектива и да ми хаби хартия. Печата ми празни листа с маймуници в горния/долния край на листа. Thinking

А на Print Preview излиза ли както трябва?
Да. ОК си е. Остави Hug
Ще го принтскрийн-а и така, но след това доста ще се замисля за Колектива. Преди нямаха Изи Пей, сега това. Нещо не ми се занимава да мисля как да преодолявам подобни проблеми.

# 292
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
Момичета, моля ви, да запазим добрия тон във форума!  Hug

Относно Колектива - аз лично съм имала проблеми с техен партньор, бях супер бясна, дори и тук се оплаках тогава... Наложи ми се да говоря лично с Александрина Александрова, която днес публично се извини за грешката, която са допуснали....
Ами искам да ви кажа, че много адекватно реагираха, обясниха ми всичко, компенсираха ме - изключително доволна бях от отношението, за всички нас това е много важноPeace

После имаше следващ гаф, с нови 2 ваучера, които така и не успяхме да използваме, отново бях много ядосана на партньора им.... Написах им мейл дори, обадих им се - нищо... Говорих с едно момче тогава... Понеже и двата ваучера бяха за подарък на мои близки приятелки, те ме разубедиха да си търся правата, пък и бяха останали с лоши впечатления от мястото, тъй като по телефона 3 пъти им беше отказано да си запишат час, а после - изтекъл срока на ваучерите, сори....  Sad Та те ми казаха: "Не се хаби излишно, и да успееш да си издействаш ползването на тези ваучери, ние и без това няма да се възползваме след такова абсурдно отношение...." И затова спрях...
Направих нови подаръци на приятелките си.... Огорчението остана! Sad

Известно време бях много разочарована от Колектива, дори се изкушавах от някои оферти, но не купувах, все ми се виждаше странно всичко.... До преди няколко дни.

По повод офертата за Копривщица си комуникирах отново с Александрина Александрова - останах очарована от разбирането и, макар че пак бях подозрителна... И след днешния случай - мисля, че заслужават отново нашето доверие!  Peace
Дано не съм досадна - просто лично мнение!  Rolling Eyes


И да похвала Lapni.bg  по този повод - днес си закупи ваучер от тях, на който е объркан срока на валидност. Обадиха ми се, извиниха се и предложиха ако новия срок не ме устройва да ми върнат парите. Аз обаче ще си ползвам ваучера, само заради факта, че са коректни да ми се обадят, а не после да се изненадам неприятно!  Peace

Пожелавам ви спорен "ваучерски" ден!  Mr. Green

# 293
  • Мнения: 0
Аз продължавам да не мога да си принтирам ваучерите от Колектива и да ми хаби хартия. Печата ми празни листа с маймуници в горния/долния край на листа. Thinking

А на Print Preview излиза ли както трябва?
Да. ОК си е. Остави Hug
Ще го принтскрийн-а и така, но след това доста ще се замисля за Колектива. Преди нямаха Изи Пей, сега това. Нещо не ми се занимава да мисля как да преодолявам подобни проблеми.
звънче,
моля те, изчакай днес до края на деня - идеята да мигрираме на нова платформа е именно за това да отстраним съществуващи неудобни опции и да въведем нови, които да позволяват по-лесното и удобно използване на сайта. колегите работят за отстраняването на дребни проблеми. моля те, прати ми на лично съобщение как изглежда ваучерът ти, когато се опиташ да го принтираш. не като превю. колегите ще се опитат да отстранят причината възможно най-бързо.

# 294
  • Мнения: 4 731
Кажете нещо за басейна на Църна Маца
http://selecto.bg/sofia/oferta-za-basein-kompleks-cherna-kotka-za-5-lv/43

Поръчвам си на сайтовете за колективно пазаруване сделки с комплекс Корали, Панчарево и басейна на Горублянско ханче, било то и само за делничните дни,  че тези цени от 15 лева за вход, нещо не ми харесват. 

# 295
  • софия
  • Мнения: 30 346
звънче,
моля те, изчакай днес до края на деня - идеята да мигрираме на нова платформа е именно за това да отстраним съществуващи неудобни опции и да въведем нови, които да позволяват по-лесното и удобно използване на сайта. колегите работят за отстраняването на дребни проблеми.
моля те, прати ми на лично съобщение как изглежда ваучерът ти, когато се опиташ да го принтираш. не като превю. колегите ще се опитат да отстранят причината възможно най-бързо.
Изглежда си ОК. И на привю, и на екран. Но след това става мазало. Пробвах през 2 браузър-а да принтирам. Едно и също. Не става. Прийнтскрийнах го и така го отпечатах. Утре, за спорт-а, може да пробвам пак през сайт-а.

# 296
  • Мнения: 911

 Hug
http://www.lapni.bg/offer/347

отзиви за това студио и самата процедура имате ли?

# 297
  • Мнения: 928
Момичета, някой ползвал ли е ваучер за педикюр тук - http://napolovina.com/offer.php?id=196, какви са отзивите? Благодаря предварително!  bouquet

# 298
  • София
  • Мнения: 608

 Hug
http://www.lapni.bg/offer/347

отзиви за това студио и самата процедура имате ли?

В предишните теми имаше лоши отзиви за салона, доколкото помня Peace

# 299
  • Мнения: 911
Благодаря!

Общи условия

Активация на акаунт