НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 471
  • 960
  •   1
Отговори
# 525
  • Мнения: 7 201
И единствения оператор на света да остане няма да се върна отново при Близу!
Абсолютно!Никога вече!  Naughty
10 г. им бяхме лоялни клиенти и за какво?!Заплащане за всеки допълнителен приемник(това никъде го няма, само в близУто), набутване с телефонни разговори да си оправят неизправностите, хиляди нерви ....
Хайде, моля. Stop

# 526
  • Мнения: 11
 И на мен не ми харесват някои работи при blizoo, въпреки че за сега сме при тях. Тези обвързващи договори са много неприятни, човек трябва да има правото да си ги прекрати - всичко се случва. Така те показват голяма несигурноств себе си. Или поне човек да може да преминава към друг абонаментен план. Казаха ми, че не мога да премина от по-скъп на по-евтин. Промоциите и бонусите са само за зарибяване на нови клиенти, а няма нищо за лоялните, които им плащат многото пари.  newsm78 Къде е логиката? То всеки иска да бере пари от дърветата, ама не става.

# 527
  • Мнения: 18 850
Заплащане за всеки допълнителен приемник(това никъде го няма, само в близУто)

Аз също ненавиждам Близуу, след само година като техни клиенти, но в Булсатком се плаща допълнително за всеки приемник  Peace

# 528
  • Мнения: 5 790
В Нет 1 не се плаща нищо за допълнителен приемник. Имаме 3 броя. Simple Smile

# 529
  • София
  • Мнения: 1 352
В Нет 1 не се плаща нищо за допълнителен приемник. Имаме 3 броя. Simple Smile

Така е Simple Smile Съседите са с три също

И ИМАТ ДИСКАВЪРИ!!!! Twisted Evil

# 530
  • Мнения: 5 790
В Нет 1 не се плаща нищо за допълнителен приемник. Имаме 3 броя. Simple Smile

Така е Simple Smile Съседите са с три също

И ИМАТ ДИСКАВЪРИ!!!! Twisted Evil

И имам Travel HD също Mr. Green

# 531
  • пак там
  • Мнения: 2 892
... Промоциите и бонусите са само за зарибяване на нови клиенти, а няма нищо за лоялните, които им плащат многото пари.  newsm78 Къде е логиката? То всеки иска да бере пари от дърветата, ама не става.

Напротив, има. Преди няколко месеца, когато ми изтече договора за един от скъпите пакети, по телефона ми сглобиха оферта, която да отговаря на всичките ми тогавашни изисквания за телевизия и интернет, и беше по-евтина с десетина лева, ако не и повече.

И да, аз съм от тези, които са доволни от Близу. Коректни са, при нас реагират бързо при аварии (то досега и аварии за последната година е имало само две, оправени в рамките на 2 часа), търпеливо изслушват идиотските ми въпроси и също толкова търпеливо ми отговарят. Обаждат ми се за промоции, не ме товарят допълнително с измислени "услуги"...

Не зная дали лесно ще се отърва от тях, ако реша да се махам, но поне за момента не виждам нито една причина да го правя.

# 532
  • Мнения: X
... Промоциите и бонусите са само за зарибяване на нови клиенти, а няма нищо за лоялните, които им плащат многото пари.  newsm78 Къде е логиката? То всеки иска да бере пари от дърветата, ама не става.

Напротив, има. Преди няколко месеца, когато ми изтече договора за един от скъпите пакети, по телефона ми сглобиха оферта, която да отговаря на всичките ми тогавашни изисквания за телевизия и интернет, и беше по-евтина с десетина лева, ако не и повече.

И да, аз съм от тези, които са доволни от Близу. Коректни са, при нас реагират бързо при аварии (то досега и аварии за последната година е имало само две, оправени в рамките на 2 часа), търпеливо изслушват идиотските ми въпроси и също толкова търпеливо ми отговарят. Обаждат ми се за промоции, не ме товарят допълнително с измислени "услуги"...

Не зная дали лесно ще се отърва от тях, ако реша да се махам, но поне за момента не виждам нито една причина да го правя.

Слава Богу, вече си мислех, че аз съм единствената, доволна от тях.   Simple Smile
През март месец решихме да сменяме доставчика и на интернет , и на тв.Пуснахме си едномесечното предизвестие, като в него има въпрос защо се отказваме от услугите им.Отговорът ни беше "високи цени".На следващия ден още,  на мъжа ми се обади някаква дама от централния им офис в Сф, с въпрос каква точно оферта очакваме и да ни предложи варианти, които да ни устройват.Е, разбрахме се.
Ползваме услугите им (първо на Евроком, сега на Близу) от 1996 г.
Винаги, когато е спирала кабелна, цифрова или интернет, реагират адекватно и бързо.
След като оправят проблема, се обаждат да питат дали всичко е наред, какво е качеството и т.н.
Не знам занапред, но засега съм повече от доволна.

Последна редакция: чт, 18 окт 2012, 10:02 от Анонимен

# 533
  • Мнения: 1 050
Другият месец ми изтича най-накрая договора с тези идиоти. Доколкото знам трябва 1 мес. по-рано да заявиш, че се отказваш, та значи в края на този месец се отказваме. Предполагам, че ще имаме големи разправии с тези мошеници, но аз съм се подготвила. #2gunfire Гледам много хора казват, че като се откажат и минат няколко месеца започват да им се обаждат, че дължат още една такса. Същото стана и със сестра ми. Обадиха им се почти година след като се отказаха, че дължат една сметка. Разправяха се, но след като не бяха запазили бележката за платена такса, платиха отново.
Дано нямаме проблем и лесно се отървем! baby_neutral

# 534
  • Мнения: 403
Нито веднАж не съм чул оплакване на абонати от Плевен от прекрасното Blizoo Naughty Naughty Naughty Naughty Naughty Naughty
Тук са номер 1 Naughty Naughty Naughty
Интернета става все по-професионален,за каналите и преди съм казвал,че като брой и качество са номер 1 Naughty Naughty Naughty
Служителите-изключително компетентни,спокойни,уравновесени и усмихнати хора,които винаги реагират на секундата ефективно Naughty
Малко са свестните фирми като Blizoo  в България,за съжаление Naughty

# 535
  • Мнения: 18 850
Малко са свестните фирми като Blizoo  в България,за съжаление Naughty

Говори си за Плевен, не си компетентен за цяла България  Mr. Green

# 536
  • Somewhere...over the rainbow - where troubles melt like lemon drops
  • Мнения: 3 068

Слава Богу, вече си мислех, че аз съм единствената, доволна от тях.   Simple Smile


Нещо си ме попропуснала, аз през 4-5 страници повтарям като развален грамофон почти същото като Рися. Особено докато офиса, в който плащахме и подписвахме договорите беше в Драгалевци - сега в Бояна имам отвреме-навреме някакви доуточнявания, но проблеми не съм имала.

# 537
  • Мнения: X

Слава Богу, вече си мислех, че аз съм единствената, доволна от тях.   Simple Smile


Нещо си ме попропуснала...................
Извинявай!      Hug
И още нещо, което е малко странично, но все пак е предимство:
последните месеци у дома идва техник за бойлера, техници за климатика, и техниците на Близу. Само последните бяха с тия еднократните , найлонови терлички.Всички други си маАха из къщи с обувките.Не знам кой трябва да ги светне останалите от разните му обслужващи фирми и организации, че не е приемливо да обикалят цялата къща с кални обувки.

# 538
  • Somewhere...over the rainbow - where troubles melt like lemon drops
  • Мнения: 3 068
Ти пък, чак извинявай  Hug
Даа, това с терличките е точно така.
Даже навремето една чистофйница от Рейнбоу ми се намъкна в стаята на бебето с ботушите в разрез с това, което проповядваше  Grinning

# 539
  • София
  • Мнения: 1 352
Да попитам "доволните" : всички програми ли по пакета, за който сте се подписали в договора имате? Що ли се съмнявам?

Общи условия

Активация на акаунт