
Ама нееее-как ще се минеш така с по-висока такса?Искаш хем по-тънко да минеш,хем със
срочен договор


Я да ви питам аз един екзистенциален въпрос, не че чакам отговор де

Коя фирма ще работи ей така за слава и ще "трепери" всеки ден дали нейните
"клиенти" няма да решат днес се изживяват като псевдо борци за свобода,като си прекратяват срочните договори ей така на поразия, когато им скимне да се правят на значими пред самите себе си?
И то при положение,че за тази опция ИМА БЕЗСРОЧНИ ДОГОВОРИ



Как ли пък няма да пиша на комисията за защита на потребителите?пфф НИКОГА!
Естествено,че като подпишеш договор за определен срок СИ ПОВЕЧЕ ОТ ДЛЪЖЕН!!! да си заплатиш всичките месеци!!!Какви са тия да не казвам какви номерца-днес подписвам,утре почвам да търся кусури и да гледам под лупа за да открия нещо/като драпаш все ще намериш нещо,по простата причина,че никой не е съвършен!!!/и хоп-ще прекратявам?Моля??На вас думата договор да ви говори нещо?
Аз пък искам да запитам на коя комисия да се оплача от такива подстрекатели като вас?
Да, ще треперят ако трябва, защото нарушават закона - "неравноправна клауза в договор, сключен с потребител, е всяка уговорка в негова вреда, която не отговаря на изискването за добросъвестност и води до значително неравновесие между правата и задълженията на търговеца или доставчика и потребителя". И това не са приумици на потребителите. Според закона те (потребителите) не са длъжни с нищо! Ето заради това виж какво се е случило с Виваком:
Vivacom свалят неустойката при предсрочно прекратяване на договора под натиска на КЗП
Vivacom (БТК) намаляват размера на неустойката при предсрочно прекратяване на договор по искане на клиента след преговори с Комисията за защита на потребителите, съобщиха от КЗП. Заради неравноправната клауза в общите условия на всички мобилни оператори от КЗП заведоха и колективен иск срещу тях.
Още през август 2014 г. КЗП предупреди всички телекоми, че нарушават закона с налаганите от тях неустойки при предсрочно прекратяване. В резултат от БТК са предложили промени в общите си условия и размерът на неустойката няма да надвишава 6 месечни такси при стандартен абонамент. Практиката досега е налагане на неустойка, равна на месечната такса до изтичане на договора (той може да бъде 12- и 24-месечен).
Ако абонатът обаче е купил мобилен телефон или друго устройство с отстъпка заради сключването на договор по съответния план, той ще трябва да доплати разликата между стандартната цена и платената от него.
Промените могат да влязат в сила от 1 май 2015 г.
Отложеният срок е заради необходима съществена промяна на счетоводната политика и софтуерни програми на телекома за администриране на услугите, пишат от КЗП.
От тази дата "Виваком" ще промени и общите условия и индивидуалните договори.
КЗП продължава колективните искове относно намаляване размера на неустойките в договорите на останалите оператори.