НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 317
  • 960
  •   1
Отговори
# 825
  • Мнения: 33
Току-що разговарях с Комисията за защита на потребителите.
Като не ти изнася срочния договор, "драга",ами елементарно е- ИЗБЕРИ БЕЗСРОЧЕН #2gunfire
Ама нееее-как ще се минеш така с по-висока такса?Искаш хем по-тънко да минеш,хем със
срочен договор #Crazy Аман от селски тарикатлъци.Няма да се оправи тая държава Stop

Я да ви          питам аз един екзистенциален въпрос, не че чакам отговор де ooooh!
Коя фирма ще работи ей така за слава и ще "трепери" всеки ден дали нейните
"клиенти" няма да решат днес се изживяват като псевдо борци за свобода,като си прекратяват срочните договори ей така на поразия, когато им скимне да се правят на значими пред самите себе си?
И то при положение,че за тази опция ИМА БЕЗСРОЧНИ ДОГОВОРИ Naughty Naughty Naughty
Как ли пък няма да пиша на комисията за защита на потребителите?пфф НИКОГА!

Естествено,че като подпишеш договор за определен срок СИ ПОВЕЧЕ ОТ ДЛЪЖЕН!!! да си заплатиш всичките месеци!!!Какви са тия да не казвам какви номерца-днес подписвам,утре почвам да търся кусури и да гледам под лупа за да открия нещо/като драпаш все ще намериш нещо,по простата причина,че никой не е съвършен!!!/и хоп-ще прекратявам?Моля??На вас думата договор да ви говори нещо?

Аз пък искам да запитам на коя комисия да се оплача от такива подстрекатели като вас?


Изглежда не си чел моите 2 предишни мнения, първо прочети - тогава говори! Никога не съм искала този договор, исках именно безсрочен! Прочети, за да разбереш какво преживях с тях, преди да говориш празни приказки!
Да, ще треперят ако трябва, защото нарушават закона - "неравноправна клауза в договор, сключен с потребител, е всяка уговорка в негова вреда, която не отговаря на изискването за добросъвестност и води до значително неравновесие между правата и задълженията на търговеца или доставчика и потребителя". И това не са приумици на потребителите. Според закона те (потребителите) не са длъжни с нищо! Ето заради това виж какво се е случило с Виваком:
Vivacom свалят неустойката при предсрочно прекратяване на договора под натиска на КЗП
Vivacom (БТК) намаляват размера на неустойката при предсрочно прекратяване на договор по искане на клиента след преговори с Комисията за защита на потребителите, съобщиха от КЗП. Заради неравноправната клауза в общите условия на всички мобилни оператори от КЗП заведоха и колективен иск срещу тях.
Още през август 2014 г. КЗП предупреди всички телекоми, че нарушават закона с налаганите от тях неустойки при предсрочно прекратяване. В резултат от БТК са предложили промени в общите си условия и размерът на неустойката няма да надвишава 6 месечни такси при стандартен абонамент. Практиката досега е налагане на неустойка, равна на месечната такса до изтичане на договора (той може да бъде 12- и 24-месечен).
Ако абонатът обаче е купил мобилен телефон или друго устройство с отстъпка заради сключването на договор по съответния план, той ще трябва да доплати разликата между стандартната цена и платената от него.
Промените могат да влязат в сила от 1 май 2015 г.
Отложеният срок е заради необходима съществена промяна на счетоводната политика и софтуерни програми на телекома за администриране на услугите, пишат от КЗП.
От тази дата "Виваком" ще промени и общите условия и индивидуалните договори.
КЗП продължава колективните искове относно намаляване размера на неустойките в договорите на останалите оператори.

Последна редакция: чт, 15 яну 2015, 13:03 от Nadezhda1989

# 826
  • Мнения: 33
Форестър69, селски са тарикатлъците на операторите, не на народа!
И според закона не само, че народът не е повече от длъжен да плаща, а изобщо не е длъжен! Хайде цитирай ми ти закон, за да ме обориш!
И "псевдо борци" се пише слято "псевдоборци"! Научи правописа и законите преди да даваш мнение!
А и още нещо:"Като не ти изнася срочния договор, "драга", тук също имаш грешка - "срочният договор", пълен член

Последна редакция: чт, 15 яну 2015, 13:07 от Nadezhda1989

# 827
  • Мнения: X
Или другото малоумие е, да подпишеш договор за доставка на услуга и след една седмица чАКАНЕ, да ти кажат, че нямат техническа възможност да предоставят услугата на този адрес, обаче видиш ли вече си вързан с договор и трябва да плащаш до края на срока му. И това, ако не е измама- здраве му кажи.
Това няма как да стане.
Ако не ти предоставят услугата, за която е договора, на адреса, описан в договора, той същия се прекратява то твое желание и по тяхна вина.Т.е., те не предоставят услугата, следователно няма за какво да плащаш.И договора се прекратява.

# 828
  • Мнения: 181
Форестър69,как да не искам да прекратя срочен договор,след като цял месец нямам интернет.За какво да плащам-за нямането ли.Давай ми по 32лв ТИ до м.септември 2016,пък аз ще ти доставям НИЩО и ще развявам претенциите по сайтовете като селски тарикатлъци.Писах до КЗК и ще продължавам да пиша и ще призовавам всички да пишат.Така трябва с монополите-твърдо и до края.

# 829
  • Мнения: 33
Форестър69,как да не искам да прекратя срочен договор,след като цял месец нямам интернет.За какво да плащам-за нямането ли.Давай ми по 32лв ТИ до м.септември 2016,пък аз ще ти доставям НИЩО и ще развявам претенциите по сайтовете като селски тарикатлъци.Писах до КЗК и ще продължавам да пиша и ще призовавам всички да пишат.Така трябва с монополите-твърдо и до края.
Само така! Трябва да се изпращат повече жалби до КЗС, за да може да се заведе колективно дело срещу Близу!

Последна редакция: чт, 15 яну 2015, 13:35 от Nadezhda1989

# 830
  • Мнения: 33
Форестър69,как да не искам да прекратя срочен договор,след като цял месец нямам интернет.За какво да плащам-за нямането ли.Давай ми по 32лв ТИ до м.септември 2016,пък аз ще ти доставям НИЩО и ще развявам претенциите по сайтовете като селски тарикатлъци.Писах до КЗК и ще продължавам да пиша и ще призовавам всички да пишат.Така трябва с монополите-твърдо и до края.

Само така! Трябва да се изпращат повече жалби до КЗП, за да може да се заведе колективно дело срещу Близу!

# 831
  • Мнения: X
Винаги са ми съдействали при проблеми и даже е идвал техен служител на място да оправи връзката ми с интернет. Ако търсите висока скорост-не разчитайте само на интернета, а и на възможностите на PC-тата...Да не мислите, че другите са по-добри?


 Joy
Такава глупост не бях чела от 1996г, от когато използвам интернет.
Разбира се, че са по-добри, а горното дори няма да го коментирам.

# 832
  • Мнения: X
Forrester69, от 12 години използвам неограничен интернет на местен кабелен оператор, с който имам 20Mbps При данлоад и 20Mbps при ъплоад, т.е интернетът ми хвърчи. За 12 години да сме имали не повече от 3-4 пъти проблеми, които в рамките на 30 мин. до час са се решавали. Месечната такса е 20 лв, ако предплатиш за 5 месеца, получаваш един безплатно, т. е таксата ми пада на 16,66 лв. с ДДС. Понякога има и допълнителни промоции. Договор- НЯМАМ, т. е спирам да плащам-спират ми нета, плащам- имам.

Кабелна телевизи- след драмите с Близу, също използваме местен кабелен оператор, цифрова и аналогова телевизия. Аналоговата я използваме на втория телевизор. Неограничен брой канали, вкл. спортни, образователни, всички канали от рода на Нешънъл Джеографикс, музикални и т.н. Не влизат само филмовите- HBO, Cinemax и някакви еротични. Месечна такса- 20 лв, При предплащане за 6 месеца, получавам един бонус + платените канали за 3 месеца, т.е и там таксата ми пада на 16,66 лв с ДДС. Договор- безсрочен. Ядове- никакви за 6 години откакто сме клиенти. Вторият телевизор с аналоговата ми е безплатен.

Така, че тия глупости на някой друг ги разправяйте  Stop

Последна редакция: чт, 15 яну 2015, 16:07 от Анонимен

# 833
  • Мнения: 61 660
Ако обичате не пишете общо. Naughty
Има и много доволни от Близу!
В нашия град проблеми няма.

# 834
  • Мнения: X
Ако обичате не пишете общо. Naughty
Има и много доволни от Близу!
В нашия град проблеми няма.


Аз не виждам някой да пиеше "общо". Напротив в темата се пишат конкретни проблеми. Не съм прочела някой просто ей, така да плюе без да се аргументира. Само вие, които хвалите нямате доводи и си личи, че сте поставени лица. Като нямате проблеми направете си тема "доволни от близу" и там се хвалете. Тази тема е за недоволните или по-точно за взаимна помощ в борбата с измамите на близу (дори не заслужават да ги пиша с главна буква).

# 835
  • Мнения: 33
Ако обичате не пишете общо. Naughty
Има и много доволни от Близу!
В нашия град проблеми няма.

Близу нарушават законите на РБ и това е потвърдено от КЗП. Така че трябва да се пише по въпроса. А за свободата на словото какво ще кажете? По-скоро на вас препоръчвам да не пишете в тази тема - тя за недоволните абонати на Близу, които са в пъти повече от доволните! А и аз като техен абонат от 8 години имам право на глас!

# 836
  • Мнения: 61 660
Темата е да се агитират хората да не стават клиенти на Близу.
Това не е коректно, защото има много доволни от тях. Peace

# 837
  • Мнения: 33
Темата е да се агитират хората да не стават клиенти на Близу.
Това не е коректно, защото има много доволни от тях. Peace
Не е коректно, че договорите на Близу са незаконни. Peace

# 838
  • Мнения: X
По отношение на срочните договори всички доставчици са един дол дренки.
Ама нали все пак някой трябва да ти доставя услугата....

# 839
  • Мнения: 33
По отношение на срочните договори всички доставчици са един дол дренки.
Ама нали все пак някой трябва да ти доставя услугата....

Това не е вярно.  Wink Но няма да правя реклама на никой оператор тук.

Общи условия

Активация на акаунт