НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 324
  • 960
  •   1
Отговори
# 810
  • Мнения: 61 665
20 годишен договор??? Shocked

# 811
  • Мнения: 5 790
Май е 2-годишен, натиснала е по грешка вместо тирето, нулата. Simple Smile
Да си плюем в пазвите, сакън 20-годишни договори с Близу! Mr. Green

# 812
# 813
  • Мнения: X
При мен дойдоха и казаха ,че имам вирус и затова е ниска скоростта Grinning
 

# 814
  • Мнения: 5 790
При мен дойдоха и казаха ,че имам вирус и затова е ниска скоростта Grinning
 

Явно са станали доста изобретателни!

# 815
  • Мнения: 181
Грешно съм изписала,Става въпрос за 2-годишен договор,до 2016г.
Пази боже от 20-годишни....
Ама днес от писане на писане на писма,жалби и емейли станах #Crazy
Системата е задействана,ще пиша за резултати...

# 816
  • Мнения: 33
От януари 2007 г. ползвам интернет на оператора Близу (тогава все още се казваше Гигабит). Договорът с оператора беше безсрочен. През месец април 2013 г. подписах нов договор за 18 месеца с Близу за интернет на по-ниска такса и с по-висока скорост. По-високата скорост така и не я усетих, за съжаление. През месец октомври 2014 г. този договор изтичаше и аз бях убедена или по-скоро подмамена от служителителите на Близу да подпиша нов договор за 18 месеца с оператора. Това се случи на 14 октомври 2014 г. По-късно вечерта обаче видях, че имам две неприети повиквания от телефона на Близу. Звънях, за да видя за какво става въпрос, но никой не ми вдигна. На другия ден (на 15.10.2014 г) отново се звъннах на телефона на Близу и ми беше обяснено, че съм преминала на безсрочен договор. Този факт ме зарадва изключително много, но споделих на жената, с която разговарях, че вчера съм подписала срочен договор. Тогава тя ме посъветва да отида в офис на Близу и да прекратя срочния договор, който бях подписала, тъй като мога да направя това в 7-дневен срок. Когато отидох в офиса на Близу обаче това ми бе отказано от една служителка, тъй като аз се водих на безсрочен договор. Аз настоях да подпиша някаква декларация, че се отказвам от срочния договор, но това отново ми бе отказано. Тогава платих таксата за моя безсрочен договор. Служителката в офиса се обажда на свои колеги от Близу, за да разбере какво всъщност е станало със срочния ми договор и защо е изтрит от системата, но така и не се намери отговор на този въпрос. Оставих телефон за връзка в офиса. Не е нужно да споменавам, че никой не ми се обади. По-късно срещах същата служителка от офиса на Близу, тъй като той се намира близо до мястото, където живея, но тя пак ми спомена, че не знае нищо за този срочен договор. На 26.11.2014 г. при плащане на месечната ми такса за интернет разбрах, че отново се водя на срочен договор. Пуснах жалба до отдела на “Жалби и оплаквания” на Близу със срок за отговор от тяхна страна в рамките на 30 дни. След 15 дена получих отговор, че договорът ми с тях е коректен и няма причина за прекратяването му. На този ден пуснах още две писмени жалби до Близу, заедно с ксерокопие на договора ми от 14.10.2014 г. и касова бележка с платена такса за безсрочен договор от 15.10.2014 г, а на другия ден пуснах още една жалба по електронната поща със сканиран договора ми от 14.10.2014 г. и сканирана касова бележка с платена такса за безсрочен договор от 15.10.2014 г. Срокът за отговор на първите две жалби бе 30 дни, а на втората жалба - 14 дни. Но аз така и не получих отговор на нито една от тези жалби. На 12.01.2015 г. се обадих да разбера какво става и отговорът беше, че от отдела на “Жалби и оплаквания”на Близу отново са решили, че договорът ми с тях е коректен и няма причини за прекратяването му, а също така и че отговорът и за трите ми жалби е бил получен в срок. Първо - аз никога не съм твърдяла, че договорът ми е некоректен и оплакването ми никога не е било, свързано с това. Явно от отдела не разбират за какво всъщност се отнася оплакването ми. Второ – това, че съм получила отговор на жалбите от тях съвсем не е вярно. Това, което искам е отново да премина на безсрочен договор. Днес най-после получих отговор на моята жалба - казват, че нямам основателни причини за прекратяване на договора. Само за миналия месец съм изхарчила 21,98 за изходящи разговори към Близу.

# 817
  • Мнения: 181
Аз да се похваля с благоприятния за мен изход от сагата ми с Близу.След като на първата ми жалба ми отговориха,че няма основание да прекратя договора без да дължа такси и глоби,оспорвах това решение.Същевременно сезирах-Комисията за защита на потребителите,Комисията за регулиране на съобщенията,Агенцията за защита правата на човека,Омбудсмана на РБългария.След подаването на тези жалби си взех входящите им номера и удобно ги цитирах във втората жалба-възражение до Близу.Още на 3-ия ден ми се обадиха,че са прегледали възражението и са решили,че имам право да прекратя договора веднага.Попитаха ме дали искам да остана абонат за ТВпакет.Поисках пълен пакет от ТВпрограми+HDканалите на цена-15.60лв за 18м.,като обезщетение за нанесени вреди или им казах че чрез дело ще поискам парично обезщетение.Съгласиха се за ТВпакета.Като поисках в договора да са написани всички програми,които ми предлагат и ако изчезнат някои,пак да мога да прекратя договора,без такси и глоби.И на това се съгласиха.
На всички с проблеми с Близу искам да кажа да не се отказват,а да търсят правата си.Трябва да сме нахални с тях,както те с нас.

# 818
  • Мнения: 360
Винаги са ми съдействали при проблеми и даже е идвал техен служител на място да оправи връзката ми с интернет. Ако търсите висока скорост-не разчитайте само на интернета, а и на възможностите на PC-тата...Да не мислите, че другите са по-добри?

# 819
  • Мнения: 11
Аз също имах проблеми с Близууу. Скъсаха ми нервичките,но съм благодарна,че навреме се отървах от тях  #Cussing out

# 820
  • при късмета
  • Мнения: 25 465
Винаги са ми съдействали при проблеми и даже е идвал техен служител на място да оправи връзката ми с интернет. Ако търсите висока скорост-не разчитайте само на интернета, а и на възможностите на PC-тата...Да не мислите, че другите са по-добри?
Ами са.
Аз с един и същи компютър като се преместих при сегашния ми доставчик скоростта чувствително ми се подобри. И на двете места плащам за едно и също, а едните просто не доставят това за което плащаш. За това съм се отказала от тях
Всеки си знае възможностите на компютъра.

# 821
  • Пловдив
  • Мнения: 14 750
Да не мислите, че другите са по-добри?

Да, мисля. Преди Близу бях клиент на ДСС. За съжаление двамата собственика се скараха, разделиха се, разделиха и клиентите, обявиха си война и почнаха да си режат кабелите. След престой без нет и телевизия минахем към Близу, които много добре се възползваха от ситуацията. Обикаляха блоковете, гледаха къде има абонати на ДСС, звъняха по вратите и предлагаха договори. И ние като наркомани без доза веднага лапнахме въдиците.
След като се разделих след два договора с Близу съм на друг оператор и съм също доволна. Така че да, има по-добри, и то не само едни.

# 822
  • Мнения: 33
Към всички абонати на Близу, които искат срочните им договори да бъдат прекратени!
Раздел VII на един 18-месечен срочен договор с Близу гласи следното:
"При предсрочно прекратяване на договора по вина или по желание на ПОТРЕБИТЕЛЯ, той дължи неустойка в размер на броя оставащи месеци до края на срока на договора умножени по месечната такса по раздел IV".
Според Комисията за защита на потребителите тази клауза е в разрез с чл. 143 т. 5 и т.14 от 33П, които гласят:
Чл. 143. Неравноправна клауза в договор, сключен с потребител, е всяка уговорка в негова вреда, която не отговаря на изискването за добросъвестност и води до значително неравновесие между правата и задълженията на търговеца или доставчика и потребителя, като:
5. задължава потребителя при неизпълнение на неговите задължения да заплати необосновано високо обезщетение или неустойка;
14. налага на потребителя да изпълни своите задължения, дори и ако търговецът или доставчикът не изпълни своите;
Току-що разговарях с Комисията за защита на потребителите. Според тях такива клаузи в договорите на Близу действително ощетяват потребителите и от Комисията ще направят всичко възможно да променят това. Вече са го направили с един друг оператор. Но за да направят това и с Близу подканят абонатите им, които не искат такива срочни договори да изпращат жалби срещу тях (Близу) към Комисията за защита на потребителите. По този начин ще може да се заведе колективно дело срещу Близу!

# 823
  • Мнения: 403
Току-що разговарях с Комисията за защита на потребителите.
Като не ти изнася срочния договор, "драга",ами елементарно е- ИЗБЕРИ БЕЗСРОЧЕН #2gunfire
Ама нееее-как ще се минеш така с по-висока такса?Искаш хем по-тънко да минеш,хем със
срочен договор #Crazy Аман от селски тарикатлъци.Няма да се оправи тая държава Stop

Я да ви          питам аз един екзистенциален въпрос, не че чакам отговор де ooooh!
Коя фирма ще работи ей така за слава и ще "трепери" всеки ден дали нейните
"клиенти" няма да решат днес се изживяват като псевдо борци за свобода,като си прекратяват срочните договори ей така на поразия, когато им скимне да се правят на значими пред самите себе си?
И то при положение,че за тази опция ИМА БЕЗСРОЧНИ ДОГОВОРИ Naughty Naughty Naughty
Как ли пък няма да пиша на комисията за защита на потребителите?пфф НИКОГА!

Естествено,че като подпишеш договор за определен срок СИ ПОВЕЧЕ ОТ ДЛЪЖЕН!!! да си заплатиш всичките месеци!!!Какви са тия да не казвам какви номерца-днес подписвам,утре почвам да търся кусури и да гледам под лупа за да открия нещо/като драпаш все ще намериш нещо,по простата причина,че никой не е съвършен!!!/и хоп-ще прекратявам?Моля??На вас думата договор да ви говори нещо?

Аз пък искам да запитам на коя комисия да се оплача от такива подстрекатели като вас?

# 824
  • Мнения: 61 665
Защо пък безсрочните договори да са на по-висока такса?
Аз съм на безсрочен, останах си на същата такса.

Общи условия

Активация на акаунт