НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 329
  • 960
  •   1
Отговори
# 795
  • Мнения: 6 417
Аз пък нямам технически проблеми с тях. Винаги са били бързи и отзивчиви, но ми е супер досадно всеки път, когато плащам телевизията, да ме зарибяват да си увелича каналите или да им ползам нета или др.услуги.

# 796
  • Мнения: 61 674
На мен ми е досадно всеки път да чакам някой да подписва договор и да ме бави 100 часа. Crazy
Искам да има каса само за такси. Peace

# 797
  • Мнения: X
Не са само технически проблемите с тях, а пълна некоректност. Ако отворите линка ще разберете за какво са глобени. Точно за това, че си платил за пакет с определени канали, а те на втория месец решават да ги изрежат половината и да те накарат да плащаш още веднъж, за да ти пуснат останалите. Или другото малоумие е, да подпишеш договор за доставка на услуга и след една седмица чАКАНЕ, да ти кажат, че нямат техническа възможност да предоставят услугата на този адрес, обаче видиш ли вече си вързан с договор и трябва да плащаш до края на срока му. И това, ако не е измама- здраве му кажи. Тия Близу, където и да ги пипнат са в издънка. Трябва даже лиценза им да отнемат, защото нарушенията им са системни и за някои от тях са глобявани за пореден път. Но в България за съжаление регулативните органи не работят.

# 798
  • Мнения: X
Имах проблем преди две години след 23ч нета изчезваше ,питах дали е възможна да го краде някой -не не било. Дойдоха и смениха мак адреса ,но паролата техника се обади на свой шеф и той му я даде. Не трябва ли да имам моя си лична парола и само аз да я знам. Не съм наясно.
 Нямах проблеми до тази зима. Нямало ме в къщи и идвали нещо и аз не знам какво оправяли /не сме имали проблем/ .Преди като вкл компа и нета си беше свързан ,сега има икона на близо /не знам какво точно е там / та има две двойки компютърчета долу /извинете ме за невежестното/ .От тук насетне скоростта стана странна и променлива  -в последно време хич я няма.
 А телефона който дават си е почти импулсен и докато те мотат и шикалкавят съм имала по 5 лв. за разговор и в повечето случай съм убедена ,че всичко ми е наред и даже веднъж ,че съм имала по-висока скорост отколкото плащам Grinning
  Преди време имах такъв парадокс в деня като си платя таксата имам нет 2 ч и го спират . Това беше няколко месеца подред
2012г. Обаждам се веднъж  и следният безумен разговор :1-во имат си репертоар - Г-жо рестартирайте устройството .Вижте си рутера /за милионен път обяснявам ,че нямам такъв. Даже вече като започнат да пеят старата песен ги прекъсвам и обяснявам ,че всичко това е проверено и след това съм се обадила. Та веднъж един оператор /жена / ме пита : Ама госпожо вие сигурна ли сте че сте наш клиент ? И аз Grinning : Та нали днес бях в офиса и си платих !?,тя : Ама я вземете фактурата и проверете Grinning -уникум просто-
 Затварям й и звъня пак ,нейна колежка вдига и аз я питам : Спирането на услугата в деня на плащането някакъв специален бонус ли е за мен и трябва ли да ви благодаря ? И как се оказа ,че не съм ваш клиент /ние сме от 2009г ,когато още не беше Близу/  ?Казах й ,че нейна колежка 20мин му убеждава че не съм техен клиент . И тя : Колежката не е виновна ,имало е срив с системата.
 Аз : Странно как тез сривове все на мен се случват ,трябва да се чувствам специална сигурно Grinning От този ден като се обадя за повреда техника е цъфнал на вратата за има няма 15мин. /Аз не съм от Сф /първо се обаждам на оператор там / Като се появи техника ме гледа плахо-плахо и е страшно учтив.
 Друг случай.Миналата зима. Също комичен. 
  Седя на компа и изведнъж -шат няма нет -пише изключен мрежов кабел ,няма как да съм го изключила аз или друг ,ама проверявам аз. Звъня аз и оператора /жена / ми обяснява мило ,че имало профилактика и до вечерта ще имам нет. Да ама няма.
 На другия ден звъня пак. Пращат техник. Оказва се ,че някакъв човек от съседния вход си правил ремонт и случайно отрязал кабела.
Та или ти пеят няква заучена песен да стоиш определено време на телефона ,преди това чакаш там на тананикащия сигнал и ти обясняват ,колко обаждането ти е важно за тях Grinning
 От скоро нета ми е изключително зле ,скоро пак ще звъня.
 Скоро имах проблем с домашния телефон /не го ползваме вкл е към услугата ,аз го ползвам като си потуля някъде телефона Grinning / Като си плащах сметката в офис дадох заявка за техник на следващия ден към обяд ,изрично им обясних ,че в момента няма никой в къщи и до вечерта няма да има и да не ходят. Вървя си аз щастливо блеейки из улиците . Телефона ми съотвено натикан на дъното на бездънната ми чанта .Като се прибирам го чувам да звъни ,обади ли се на мъжа ми и му казали ,че няма никой в къщи Grinning / той си беше на село / и нямало как да оправят телефона . Уникално просто. Три пъти поясних ,че трябва да е на обяд на другият ден.
 Първите години при повреда се звънеше на техника директно и той си изключваше телефона /ама аз съм опасен човек ,беше ни познат и звъня на личния му и познайте вдига гаджето му и ми казва ,че го нямало Grinning / Като въведоха този национален телефон това му е плюса ,че поръчката идва от Сф и няма как да се скатят.
  Сега пък тази скорост ,преди си беше добре и затова стоя на тоз доставчик. Ама аз не се предавам и пак ще ги сплаша малко.
 
 

# 799
  • Мнения: 37 261
Моля, не побутвайте непрекъснато темата. Ако е интересна на някого, той сам ще я намери.

# 800
  • Мнения: X
Моля, не побутвайте непрекъснато темата. Ако е интересна на някого, той сам ще я намери.
Какво ще рече това !?

# 801
  • Мнения: 37 261
Това, което съм написала. Не става дума за Вас или за тези, които искат да пишат смислени неща в темата, а за поредица от безсмислени цитати, които трих на два пъти.

# 802
  • Мнения: X
Пропуснала съм ги явно. Помислих ,че моят пост /като последен /е провокирал нещо.

# 803
  • Мнения: 2 592
Абе има и по-зле от Близу. Почти 10 години бяхме на Интербилд /Варна/, само защото в началото в нашия район нямаше никоя друга фирма с покритие и плащахме скъпо и прескъпо /30 лева години наред, след като другите фирми искаха по 15-19 лв/. нета беше много лош - толкова, че се наложи да плащам и за нет от Глобул, за "спешни" случаи. Изчетох толкова ужаси за Близу, че не ми минаваше и през ум да питам при тях, но след като Интербилд си направаиха една рекламно-мангалска врътка, тръгнах да си търся нов оператор и се оказа, че само Близу имат мрежа - не е за вярване, но факт... Наистина ми смениха тарифата със същите условия за 3 лв повече и са досадни да предлагат още да си увеличиш тарифата. Последния път като плащах и отказах на момичето предсрочно да преподписвам на по-скъпо, тя направи една такава съжалително пренебрежителна физиономия... След като ми изтече и втория договор обаче, ако пак ми увеличат цената при същите условия, просто ще мина на по-малък пакет. Иначе засега са добре в нашия район, нета е добър.

# 804
  • Мнения: X
Днес звънах и на 15мин. долетяха ,аз затова си стоя още на тях. Факт  е ,че след сигнала ми за слаб нет ,идва техник обяснява ми ,че нета си е добре и наистина се засилва скоростта.Но странно беше как преди да се обадя на оператор скоростта ми беше 8-9мб ,като му звъннах и при втори тест след дълго бърборене по телефона /май пак ще имам около 5лв . за разговора / тя скочи на 11мб.
 Като дойде техника вече беше 13 ,а според неговият лаптоп -като го тества /не знам точно как се нарича / си беше нормална скоростта - имало вирус в компа ми и затова била ниска скоростта. Ама странното е как се увеличи след обаждането ми.

# 805
  • Мнения: X
Днес звънах и на 15мин. долетяха ,аз затова си стоя още на тях. Факт  е ,че след сигнала ми за слаб нет ,идва техник обяснява ми ,че нета си е добре и наистина се засилва скоростта.Но странно беше как преди да се обадя на оператор скоростта ми беше 8-9мб ,като му звъннах и при втори тест след дълго бърборене по телефона /май пак ще имам около 5лв . за разговора / тя скочи на 11мб.
 Като дойде техника вече беше 13 ,а според неговият лаптоп -като го тества /не знам точно как се нарича / си беше нормална скоростта - имало вирус в компа ми и затова била ниска скоростта. Ама странното е как се увеличи след обаждането ми.


Всеки път ще е така. Скоростта е тенденциозно ограничена. Това за вируса са глупости на такалета.

# 806
  • Шумен
  • Мнения: 5 276
За скоростта нямам думи и аз, стига си скорост за която реално плащаме 13 МБ, само късно вечер и нощем  Close Явно си е някаква тенденция при този доставчик  ooooh!

# 807
  • Мнения: X
След като писах тук получих това писмо на лични 
Цитат

   
проблем с Интернет
« Изпратено до: yulmana : пт, 14 ное 2014, 12:02 »

Здравейте,

аз съм Катя Панева и съм Експерт онлайн комуникации в blizoo.
Пиша Ви по повод Вашето съобщение във форума, в което сте споделили, че имате проблем със скоростта на Интернет услугата.

За да локализираме повредата и да Ви изпратим точна информация за причините на възникването й, прогнозно време за отстраняване и съвети за допълнителни проверки от Ваша страна, е необходимо да ни изпратите тук или на info@blizoo.bg точен адрес, на който ползвате услугите ни (или клиентски номер) и телефон за връзка.

Оставаме в очакване да получим допълнителните данни, необходими за идентифицирането Ви като клиент на Blizoo.

Като наш клиент,Вие  заслужавате най –доброто обслужване и ние ще погрижим за това!

С уважение:

Катя Панева

# 808
  • Мнения: 37 261
Да ми напише и мен, защото съм бясна от отношението в кол-центъра.  Twisted Evil

# 809
  • Мнения: 181
И аз вече съм от недоволните от Близу.
Клиент съм им от както съществуват и до сега нямах проблем.Но в началото на декември интернета изчезна..След гимнастиките,които ме караха да направя0изключване на рутера,деинсталиране на антивирусната(с Аваст съм и тя пречела на връзката #Crazy) и други такива,поисках да дойдат техници на място.Те видяха проблема и почнаха да работят по трасето.И така от 03.12 до днес нито отговор,нито интернет,нито нищичко..Звъняла съм всеки божи ден.Отговарят ми,че ще предвижат искането ми.Даже единия оператор ми каза,че имам право да прекратя договора,ако до 72 часа не отстранят повредата.Същото го има и в договора.Пуснах жалба да се откажа от договора(че той пък е 20годишен и изтича н2016г).Днес ми отговарят,че не считали че имам право да искам това.Ако искам да прекратя договора да си платя до края месечните вноски.
Ами няма как да се получи това-те не ми доставят интернет,пък аз да плащам.След разговори с комисията за защита на потребителите и Комисията за регулиране на съобщенията съм депозирала съответните жалби.Ако трябва и до съда ще стигна,ама няма да им се дам този път.

Общи условия

Активация на акаунт