НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 470
  • 960
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: X
Може би зависи и за кой град иде реч-аз говоря за Пловдив, Южен.

От мн неща зависи. Следя темата от началото й и са писали хора от един и същи град- едните доволни, другите бесни. Според мен зависи най-първоначално вие към коя кабеларка сте били, защото Близу купиха от Кейбълтел и Евроком, те пък сами по себе си от предишни оператори  и т.н. Някъде е запазена организацията, дори техниците са си най- предишните и си познават региона и окабеляването, другаде където всичко е сменено или е нов център е тотален хаос. Сега Близу се опитват да направят единна организация и система на работа, но все още не могат да овладеят положението. Това разбира се не ги оправдава, че са некоректни и лъжат за промоции, канали, скорост.

# 616
  • Варна
  • Мнения: 2 175
Здравейте!
 Семейството на сестра  ми са клиенти на Blizoo,преди 2 седмици се преместиха  в София(бяха във Варна).От фирмата обещаха в 7- дневен срок да стане преместването,обаче досега нищо не се направи,нямат нито интернет нито телевизия.Всеки ден се обаждат в офиса да питат,карат се  ,и всеки ден слушат само обещания.Въпроса ми е- с кого да се свържат,на кого   да се оплачат ,с някой по-отгоре или в офиса ,управител ,директор... Thinking newsm78...?

# 617
  • Мнения: X
Здравейте!
 Семейството на сестра  ми са клиенти на Blizoo,преди 2 седмици се преместиха  в София(бяха във Варна).От фирмата обещаха в 7- дневен срок да стане преместването,обаче досега нищо не се направи,нямат нито интернет нито телевизия.Всеки ден се обаждат в офиса да питат,карат се  ,и всеки ден слушат само обещания.Въпроса ми е- с кого да се свържат,на кого   да се оплачат ,с някой по-отгоре или в офиса ,управител ,директор... Thinking newsm78...?

Няма начин. Никой, при никакви условия не дава достъп до отговорен мениджър в тази фирма. Да пуснат една жалба, но по техните правила право на отговор имат е едномесечен сорк  Joy
Успех!

# 618
  • Мнения: 1 519
Близу са едни от най-големите обирджии, а откакто ги купиха - още по вече. Качеството им е под всякаква критика. Услугата им е днеска има, утре няма, но таксата си я взимат.
Да не говорим за подвеждащите им реклами за домашен телефон, които също са си вид рекет, или рекламите за безплатните им минути...
Пладнешки разбойници са тия Близу, като има други кабелни оператори, хич не ги търпете да издевателстват на ваш гръб.

# 619
  • Мнения: 15 376
Близу са едни от най-големите обирджии, а откакто ги купиха - още по вече. Качеството им е под всякаква критика. Услугата им е днеска има, утре няма, но таксата си я взимат.
Да не говорим за подвеждащите им реклами за домашен телефон, които също са си вид рекет, или рекламите за безплатните им минути...
Пладнешки разбойници са тия Близу, като има други кабелни оператори, хич не ги търпете да издевателстват на ваш гръб.

  202uu.

# 620
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 559
Няма начин. Никой, при никакви условия не дава достъп до отговорен мениджър в тази фирма. Да пуснат една жалба, но по техните правила право на отговор имат е едномесечен срок  Joy
Успех!
И накрая най-нагло ти се обаждат и те питат дали още имаш проблем. Все едно някой ще ги търпи един месец без услуга. Иначе таксата няма да пропуснат да си я вземат.

# 621
  • Мнения: 0
Ползвам услугите на Близу от около 5 години, винаги сме били с договор, чийто клаузи са спазвани редовно. В средата на месец ноември получих безумната сметка от 540 лева от тяхна страна.  ShockedСвързах се с кол центъра за да ми обяснят какво става, при което се оправдаха, че е станала техническа и грешка и щели да оправят нещата. Успяха да ме успокоят, дори ми се обадиха специално да ме уведомят, че нещата са коригирани в системата. Всичко беше добре до вчера, когато получих писмо от фирма за събиране на вземания, че ако в три дневен срок не платя, ще ми бъде запорирана банкова сметка, ще бъде заведено дело срещу мен и пр. Shocked Отново звънях в Близу, отново ми казаха, че в системата грешката е коригирана и не знаели защо се било получило така..По никакъв начин не искаха да ме свържат с някои от техните мениджъри, за да са наясно с този доста сериозен проблем. И защо получавам писмо от фирма за събиране на вземания на 13.12.12, което е с дата 11.12.2012 и срок от 3 дни за плащане ? Къде са моите права в този случай и то при условие, че аз на Близу нищо не дължа освен всеки месец таксата си по договор, която е в размер на 32 лева. Защо след като стават технически грешки те подават моите данни от фирма за събиране на вземания и ми дават абсурдни срокове за плащания, плащане на 540 лева в срок от 3 дни ? Това е абсолютен рекет от тяхна страна.  #Cussing outСега продължават да ме уверяват, че проблеми нямало да има, но ако продължават по този начин, може скоро да се озова с призовка или съдебен изпълнител да звънне на вратата и да си вземе каквото си хареса вкъщи... Иска ми се хората да разберат как Близу процедира с лоялните си клиенти, които си плащат сметките всеки месец, дори ми се е случвало да предплащам по 2-3 месеца напред....Очевидно зад предоставянето на телеком услуги се крие и един друг..бизнес..а който още не е пострадал с тях да внимава, защото поднасят всякакви изненади ..

# 622
  • Мнения: 21 686
Това е недопустимо поведение, разбира се, обаче как ще докажат тази дължима сума от 540 лв, че да я събират  newsm78 И ако вземането е продадено "цедирано" на друга фирма и трябва на нея да се плати, задължително се уведомява длъжника, че вече е такъв на друг субект. Тук ако не е направено и това - съвсем са в нарушение явно. Но пък и такива неща съм чела за Глобул че правят, дори и с хора, които никога не са им били клиенти, та явно много фирми си позволяват такива практики.

# 623
  • Мнения: 2 931
     bgrolexbg, правата са ти да отговориш на фирмата за събиране на вземания, че нямаш кредитори, съответно никой не те е уведомявал за цесия. Ако имат претенции, да се обърнат към съда. Но само ако започнат да те тероризират по телефона. Иначе просто си мълчиш.
      А колкото до Близу - най-сигурният начин да се справиш с тях е като ги уведомиш, че прекратяваш договора в месечен срок, ако е безсрочен или с изтичането на срока му, защото заради техни грешки  си подложен на рекет.  Можеш да го направиш по телефона, разговорите се записват.  Mr. Green

Не че някой от ръководството ги слуша, де. Контакти с управата са невъзможни, съветът да директорите се състои от швед, британка и българин. Ако искате, пишете на българския директор на личния му адрес. Публично оповестен е.  

# 624
  • Мнения: 3 428
Повече от 10 г сме супер доволни от Кейбъл тел, сега от Близу, ама и ние не минахме без екшън. Края на ноември си преподписахме договора с по-висока скорост на интернета, без от фирмата да ме предупредят, че ще се наложи да си купуваме и нов рутер. Абе не ми се пише, аяма 2 дни седях без безжична връзка докато тия некадърници от кол центъра ме карат хиляда пъти да рестартирам рутер,модем, компютър. Да не говорим колко телефонни разговора и загубено време. Накрая ги заплаших че ще се обадя в комисията за защита на потребителя ако не ми изпратят техник. Даже се опитаха да ми продадат техен рутер, щото ставал за високата скорост и то при условие че моя рутер си е наред. Е разгеле днес дойде техника и оправи настройките и се оказа че няма нужда от нов рутер.

# 625
  • Мнения: 105
Аз бях доволна от близоо докато не преподписах последния договор уж с 50 мб скорост,  но в момента е нета е много бавен и  връзката прекъсва, но  има и по-лоши неща Simple Smile моята приятелка  си  беше пуснала молба за прекъсване на договора временно, в момента искат да я съдят , защото  от  близоо твърдят че такава молба не е подавана и че има натрупани неплатени сметки , а тя няма с какво да докаже понеже беше дълго време в чужбина и е изгубила молбата.... хич не си вършат работата

# 626
  • София
  • Мнения: 15 343
...защото  от  близоо твърдят че такава молба не е подавана и че има натрупани неплатени сметки , а тя няма с какво да докаже понеже беше дълго време в чужбина и е изгубила молбата.... хич не си вършат работата

Същото стана и с мен, с тази разлика, че пазех молбата и се оправих навреме (само с 2 разкарвания и претенции за 3 месечни вноски). След 2 години пък беше сагата с протокола за (не)върнат цифров приемник, но за тяхно учудване пазех и него.  Wink 

Съвет - пазете всякакви "бракоразводни" документи, че не знаете след колко години ще ви ги потърсят и то със заплахи.  Mr. Green

# 627
  • Мнения: 3 180
О, аз си пазя всички документи, дори депозит ми върнаха.
Имах си 2-3 седмици разправии с тях, имам чувството че операторите им са малоумни.
На договор сме от доста години при тях.
Оказа се, че рутера ни, който е от 2г. не е за скорост 60, за каквато сме подписали договор , а макс 25, писах жалба, сега чакам отговор.
Да не казвам колко разговора проведох и как ми скъсаха нервите.
Преди години така имах ме пак проблем и за компенсация ни пуснаха няколко програми по ТВ бонус, чакам да видя сега как ще ни компенсират.

# 628
  • Мнения: 2 172
Здравейте!
Февруари ми изтича договора с Близу.Знам,че трябва да подам едномесечно предизвестие,за да не преподпишат автоматично без мен  ooooh! .Готова съм да се карам лошо,ако започнат да увъртат и да ме бавят  Twisted Evil

Въпросът ми е...мога ли след това да ползвам тяхна телевизия и интернет без да съм обвързана със срочен договор?Трябва ми за 3-4 месеца,защото след това се изнасяме от тук на място,където няма близу  Whistling А и да имаше нямаше да ги избера естествено.
Има ли възможност за безсрочен договр?Прекратявам го веднага ,когато поискам като си плащам за последния съответно месец каквото там се полага.

# 629
  • Мнения: X
Здравейте!
Февруари ми изтича договора с Близу.Знам,че трябва да подам едномесечно предизвестие,за да не преподпишат автоматично без мен  ooooh! .Готова съм да се карам лошо,ако започнат да увъртат и да ме бавят  Twisted Evil

Въпросът ми е...мога ли след това да ползвам тяхна телевизия и интернет без да съм обвързана със срочен договор?Трябва ми за 3-4 месеца,защото след това се изнасяме от тук на място,където няма близу  Whistling А и да имаше нямаше да ги избера естествено.
Има ли възможност за безсрочен договр?Прекратявам го веднага ,когато поискам като си плащам за последния съответно месец каквото там се полага.

По-добре избери местна кабеларка за тези няколко месеца, защото с Близу ще имаш проблеми.
А, и повечето тв вече ги има и в интернет.

Общи условия

Активация на акаунт