Пейпал - помощ! - 4-та тема

  • 53 526
  • 743
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 190
Моля за съвет. Как да настроя ПП така, че като ми върнат пари да останат в ПП, а да не се превеждат по карта, че ми начислява дебели комисионни и разлики в курса. Искам да си стоят в ПП, често пазаря и ще си ги ползвам от там. Благодаря предварително.

# 706
  • Мнения: 5 790
Няма как. Ако парите са дошли от картата, се връщат в нея.
Ако са дошли от баланса - остават в него.
Някои банки не взимат комисионни при връщане на пари, други взимат дебели, за съжаление.

# 707
  • В света на мечтите
  • Мнения: 542
Спечелих търг в ибей. Сега следва плащането - за първи път ми е през пей пал. Като натиста плащане и избера, че искам да плащам през пей пал и ме праща в акаунта ми на страница където иска да вкарам нова дебитна, а не директно на извърши плащането. Нямам чакащи фактури за плащане. Търговеца ми е пратил инвойс през ибей. Как аджеба да му платя сега! Какво да правя в пей пал за да ми мине плащането с картата, която вече съм регистрирала там?

# 708
  • Sofia
  • Мнения: 102
Здравейте, имам следния казус и моля за малко помощ за разрешаването му.На 15.09.поръчах от focalprice, платих с пейпал  и още същият ден беше изпратена поръчката, но до този момент още не съм я получила.Писах много пъти на китайчетата и се разбрахме, че ще ми върнат парите.Казха ми че от 3 до 5 работни дни ще ми ги върнат(това беше на 26.10)Междувременно им отворих и disput  в peypal.Днес им писах пак , че все още не съм получила парите , а те ми отговарят да затворя диспута и тогава щели ми съдействат.Ако го затворя дали въобще ще видя някакви пари?Нали и при отворен диспут могат да връщат пари?.Моля, за съвет, защото за пръв път ми се случва подобно нещо.

Благодаря предварително!

# 709
  • Мнения: 5 790
Ако затвориш диспута, после не можеш да го отвориш повече. В този случай и да не ти върнат парите, нищо не можеш да направиш. Можеш да им обясниш, че ако ти върнат парите, диспутът ще се затвори автоматично.

Имаш възможност да ескалираш диспута до клейм - т.е да поискаш Пейпал да се намеси и да реши диспута в полза на една от страните.
Ти решаваш как да постъпиш.

# 710
  • Sofia
  • Мнения: 102
Ако затвориш диспута, после не можеш да го отвориш повече. В този случай и да не ти върнат парите, нищо не можеш да направиш. Можеш да им обясниш, че ако ти върнат парите, диспутът ще се затвори автоматично.

Имаш възможност да ескалираш диспута до клейм - т.е да поискаш Пейпал да се намеси и да реши диспута в полза на една от страните.
Ти решаваш как да постъпиш.

Благодаря за бързия отоговор.Simple Smile
И аз така си и  помислих, че искат да ме излъжат да затворя диспута.
Да попитам за да ескалирам диспута какво трябва да напиша.Нещо не ми е много ясно.Да пиша ли  ,че продавача ми е казал, че ще ми върне парите и след като не го е направил така да се каже ме изнудвал да затворя диспута за да ми съдейства.?Или нещо друго се пише?

# 711
  • Мнения: 5 790
Пишеш истината, описваш ситуацията. Няма какво да криеш, те могат да видят кореспонденцията между вас.

# 712
  • Sofia
  • Мнения: 102
Пишеш истината, описваш ситуацията. Няма какво да криеш, те могат да видят кореспонденцията между вас.

Кореспонденцията я водим в сайта на focalprice.Там ми написаха да затворя диспута.И там ли могат да видят какво си пишем?

# 713
  • Мнения: 5 790
Диспутът нали е отворен в Пейпал?
Кореспонденцията трябва в този случай да се води в Пейпал.
Не знам за сайта как е, аз лично не пазарувам от китайци именно поради тези причини, че продават боклуци и се опитват да шмекеруват.

# 714
  • Sofia
  • Мнения: 102
Диспутът нали е отворен в Пейпал?
Кореспонденцията трябва в този случай да се води в Пейпал.
Не знам за сайта как е, аз лично не пазарувам от китайци именно поради тези причини, че продават боклуци и се опитват да шмекеруват.

Благодаря за помощта, утре ще измисля какво да им напиша в пейпал и ще ескалирам диспута.Дано всичко се оправи и ми върнат парите.Повече от тях няма да си купя нищо.

# 715
  • Мнения: 4 387
Здравейте! Много спешно питане имам!
Има ли комисионна за трансфер на валута от ПП акаунта. В акаунта имам долари, коити исках да обърна в лири, но сгреших и ги обърнах в евро. Сега ако ги обърна в лири , ще ме чарджат ли и колко?

Последна редакция: пт, 04 ное 2011, 15:59 от sasi6

# 716
  • Мнения: 348
Пишеш истината, описваш ситуацията. Няма какво да криеш, те могат да видят кореспонденцията между вас.

Кореспонденцията я водим в сайта на focalprice.Там ми написаха да затворя диспута.И там ли могат да видят какво си пишем?

Копирай цялата ви кореспонденция от сайта на Focalprice (като я пооформиш малко, да има вид, че да е лесно да се чете, да се виждат дати и кой какво е писал) в диспута в ПейПал и тогава ескалирай Wink

# 717
  • sofia
  • Мнения: 97
и аз с въпрос - кредитната ми картата е в евро, направих 2 поръчки от 2 различни сайта /френски/ в евро, в потвърдителните мейли от сайтовете си имам точните суми, за които пазарувах, в потвърдителните мейли от Пейпал са си точните суми, а в извлечението от картата гледам, че плащанията ми са минавали през лева и от някакви курсови разлики ли, комисионни ли, накрая са ми смъкнати повече евро от колкото ми беше сметката. Не знам дали ясно обясних, но примерно при покупка за 10е, в картата ми пишат 22лв, и съответно после ми смъкват 11е. Дали съм объркала някаква настройка в Пейпал, че минава през лева или проблема е в банката? Защо еврова карта, с която купувам в еврови цени минава през лева? 

# 718
  • Мнения: 5 790
Като плащаш избираш опция Bill me in the currency listed in the seller's invoice.

# 719
  • sofia
  • Мнения: 97
Благодаря Алекс!   bouquet Мислех, че това е заложено по подразбиране, но вече ще гледам в опциите

Общи условия

Активация на акаунт