Пейпал - помощ! - 4-та тема

  • 53 526
  • 743
  •   1
Отговори
# 690
  • Мнения: 5 833
Момичета,на мен при верификация на картата ми удържа ок 3 лв.в нач. на месеца -връщат ли се паричките автоматично,или е някаква такса.ПОлзвала съм си картата чрез ПП неколкократно после.Благодаря Simple Smile

# 691
  • Sofia
  • Мнения: 32
да-вече  е с новия код. Статуса на картата е verified.

# 692
  • Бургас
  • Мнения: 5 800
Момичета,на мен при верификация на картата ми удържа ок 3 лв.в нач. на месеца -връщат ли се паричките автоматично,или е някаква такса.ПОлзвала съм си картата чрез ПП неколкократно после.Благодаря Simple Smile
Как да верифицирате картата си:

За да верифицирате картата си и да можете да плащате суми над 100 евро, трябва да имате код.
Кодът се получава, след като наредите това.
Като си влезете в акаунта, от страни, вдясно пише:
To Do List - Verify my Account.
Системата ще ви изтегли 1.50 евро.
Кодът се полава в месечното ви извлечение от банката-издател на картата ви. Може също да си поискате разпечатка на транзакциите си, или да го видите в електронното банкиране, ако имате такова.
Кодът не се получава веднага, а след 3-4 работни дни, когато се осчетоводи транзакцията.
Срещу него пише - PAYPAL EXPUISE XXXX, където ХХХХ са четирите цифри, които е кодът.
Когато въведете правилния код, системата ще ви върне 1.50 евро и те ще останат в акаунта ви, като може да плащате с тях.

# 693
  • Мнения: 5 833
в смисъл,че няма да се върнат в картата,а само в акаунта?-ей това ми е мъгляво малко...Благодаря Simple Smile

# 694
  • Мнения: 191
Здравейте, Може ли чрез PayPal да се плаща през сайта на адидас. Като отивам на плащане и дам PeyPal нищо не се случва, екрана не помръдва. Моля за помощ Sad

# 695
  • Бургас
  • Мнения: 5 800
в смисъл,че няма да се върнат в картата,а само в акаунта?-ей това ми е мъгляво малко...Благодаря Simple Smile
Да, ще останат в баланса, но при следващо плащане в същата валута, първо ще се дръпнат те, а после от картата ще се изтеглят останалите пари Peace

# 696
  • Мнения: 5 833
Брадичке,благодаря ти много.Проясни ми се  Hug

# 697
  • Бургас
  • Мнения: 377
Алекс, ако може пак да ми помогнеш  Blush , че одисеята с моята поръчка няма край  Crazy Пак ще напиша по накратко историята.На 12.09 направих поръка от един китайски сайт. Разделиха ми поръчката на 2 и ми пратиха 2 тракинг номера, но дълго време не получавах нищо и пуснах диспут, преди няколко дни. На 29.09 обаче, получих 1-та пратка, другата още я няма. Обаче, нещата, които са ми пратила са ужасни. Криви шевове, абе болкуци е малко да се каже. Какво да правя? Имам ли право да си искам парите и да им върна болкуците, а втората пратка изобщо да не я взема от пощата? И изобщо как да процедирам? Да променям ли причината в диспута? Аз съм посочила неполучена стока, а сега е получена наполовина... но не я искам. Май много здраво се набутах  Rolling Eyes Моля те, ако имаш време да ме посъветваш какво да правя   bouquet

# 698
  • Мнения: 5
На 24.10 отворих диспут за неполучена стока от китайски сайт,отговора на продавача е,че със въздушна поща по някой път се бавят нещата над 50 дена,което не ме устройва,а и те минаха толкова вече,поръчката е от 11.09.11.На 29.10 писах,че искам да ми върне парите,но няма отговор.Какво ще ме посъветвате,да ескалирам ли вече в claim?

# 699
  • Мнения: 5 790
Алекс, ако може пак да ми помогнеш  Blush , че одисеята с моята поръчка няма край  Crazy Пак ще напиша по накратко историята.На 12.09 направих поръка от един китайски сайт. Разделиха ми поръчката на 2 и ми пратиха 2 тракинг номера, но дълго време не получавах нищо и пуснах диспут, преди няколко дни. На 29.09 обаче, получих 1-та пратка, другата още я няма. Обаче, нещата, които са ми пратила са ужасни. Криви шевове, абе болкуци е малко да се каже. Какво да правя? Имам ли право да си искам парите и да им върна болкуците, а втората пратка изобщо да не я взема от пощата? И изобщо как да процедирам? Да променям ли причината в диспута? Аз съм посочила неполучена стока, а сега е получена наполовина... но не я искам. Май много здраво се набутах  Rolling Eyes Моля те, ако имаш време да ме посъветваш какво да правя   bouquet

Пратката има ли тракинг номер? Т.е може ли да се проследи?

# 700
  • Бургас
  • Мнения: 377
Да, може. Едната я получих, но другата я няма още. Въпроса е, какво да правя? Какви права имам, мога ли я си искам парите? Това, което получих е под всякаква критика, направо е боклук. Мога да снимам за ПП ако е нужно да им покажа, че нито модела е както трябва, нито шевовете, абе нищо. Днес китаеца ми е писал в диспута, че вече имам 1 част от пратката и да затворя диспута, а аз не знам какво да провя...  Cry
п.п. съветвам, който иска да си спести главоболия и разправий да не пазарува от китайски сайтове!

# 701
  • Мнения: 5 833
я кажи направо сайта,да внимаваме . Успех при връщане на паричките Simple Smile

# 702
  • Бургас
  • Мнения: 377
wholesale-dress.net/  Hug

# 703
  • Мнения: 5 790
Не затваряй диспута, докато не си получиш цялата пратка. Китаецът може и да поиска да му застанеш на челна стойка.
Ако искаш да ти върне парите, трябва да му върнеш пратката за твоя сметка. Кофти е, но такива са правилата, за съжаление.
Питах, дали има тракинг номер, защото ако няма, можеш да кажеш, че не си получила нищо и ще ти върнат директно парите. Знам, че не е честно, но пък и другото е гадно.

# 704
  • Бургас
  • Мнения: 377
До кога съм длъжна да чакам втората част от пратката? Съгласна съм да я пратя за моя сметка първата част, която дойде, но парите кога ще ми ги върнат? Когато отиде в Китай и те я получат ли?  Втората пратка, ако изобщо дойде мисля, да не я взимам от пощата. Дали имам такова право?

Общи условия

Активация на акаунт