Пейпал - помощ! - 4-та тема

  • 53 529
  • 743
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 5 790
Няма значение какво ще избереш. Аз бих избрала: не мисля, че ще се разберем с продавача. Той очевидно не иска да ти връща парите, така че това е ок като вариант за причина.

# 676
  • Sofia
  • Мнения: 32
Помощ и за моя проблем?
Имам ВЕ от ДСК-изтича и взех новата.
Номера е същия-само срока на валидност и кода е нов.
Когато ги въведа и дам save излиза това:

Error MessageThis credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.

Какъв може да е проблема?
Картата е валидна до 10/11. Новата до 10/14. Може би трябва да изчакам до изтече месеца?? И да пробвам през ноември?
Статуса е verified.

Благодаря предварително,

# 677
  • Мнения: 5 790
Обади се в банката и питай дали картата вече е активна.
Някои карти пък искат първата трансакция да е на банкомат - дори и само да провериш наличността.
И задължително трябва да има поне 3-4-5 лв в картата, за да могат да блокират 1 долар, за да видят дали наистина съществува въпросната карта, независимо, че е със същия номер като старата.

# 678
  • София
  • Мнения: 2 296
Помощ и за моя проблем?
Имам ВЕ от ДСК-изтича и взех новата.
Номера е същия-само срока на валидност и кода е нов.
Когато ги въведа и дам save излиза това:

Error MessageThis credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.

Какъв може да е проблема?
Картата е валидна до 10/11. Новата до 10/14. Може би трябва да изчакам до изтече месеца?? И да пробвам през ноември?
Статуса е verified.

Благодаря предварително,
Аз наскоро смених точно такава карта.
Но я взех в първия ден от новия месец. Все пак старата карта е валидна до определена дата, въпреки, че новата е издадена по-рано. При мен също номерът е същия, само датата на валидност и секюрити кода са различни. Не ми я разпозна в ПП като същата карта и се наложи отново да я регна.
За всеки случай и твое успокоение се обади в колцентъра, там ще ти отговорят комепетентно.  Peace

Последна редакция: пт, 28 окт 2011, 18:40 от Evа

# 679
  • Мнения: 5 790
Да де, ама като си върне в банката старата карта и вземе новата, блокират старата и активират новата. Т.е старата карта става невалидна, още повече, че я и перфорират.
И няма как да има две активни карти, освен ако не го е заявила.
А новата се активира 2-3 часа след като я получи.

# 680
  • София
  • Мнения: 2 296
Да де, ама като си върне в банката старата карта и вземе новата, блокират старата и активират новата. Т.е старата карта става невалидна, още повече, че я и перфорират.
И няма как да има две активни карти, освен ако не го е заявила.
А новата се активира 2-3 часа след като я получи.
В частния случай не знам, дано се включи дамата да каже как се е оказала с 2 карти и дали и двете  са активни...
Но в ПП ще и поиска да регистрира новата карта като нова, с нов код, който се чака ...
Само това исках да кажа.

# 681
  • Мнения: 5 790
Няма как да се окаже с две карти, едната с изтичащ срок, но и двете активни. Има за банките закони, които те са длъжни да спазват.
Новата пластика не се регистрира в Пейпал като нова карта. Сметката е същата, номерът на картата - също. Само датата на валидност и секюрити кода отзад са различни. /Може да провери дамата дали въвежда и него правилно/. И в този случай не е необходимо да се верифицира картата отново и няма нужда от код пак. 

# 682
  • София
  • Мнения: 2 296
Новата пластика не се регистрира в Пейпал като нова карта. Сметката е същата, номерът на картата - също. Само датата на валидност и секюрити кода отзад са различни. /Може да провери дамата дали въвежда и него правилно/. И в този случай не е необходимо да се верифицира картата отново и няма нужда от код пак. 
Напротив, има нужда, аз точно това правих.
Чаках код наново, надявам се, че не е необходимо да прилагам доказателства за това.

# 683
  • Мнения: 5 790
Приложи.
За същата пластика не се иска код за верификация, освен ако номерът не е различен.

# 684
  • София
  • Мнения: 2 296


Това е само снимка на връщането на блокираната сума, другите подробности ги няма вече, за съжаление.
Номерът е абсолютно същият, помня го наизуст.
И аз си мислех, че не трябва код за верификация и се бях засилила да плащам в Ларедут като въведа само новата дата на валидност, но нъцки.... Не ме пусна.
Съвсем не съм си го изсмукала от пръстите.

# 685
  • Мнения: 5 790
Не казвам, че си го изсмукала.
Имам 4 регистрирани карти в Пейпал. 2 - Виза и 2 - Мастъркард. На 3 различни банки. През последните 2 месеца изтекоха и четирите. И на нито една от тях не ме е карало да верифицирам.

Ето тук пише как става тази работа. И никъде не пише, че трябва отново да се верифицира картата.

# 686
  • София
  • Мнения: 2 296
Алекс, всичко, което написах е от личен опит!
И аз имам 4 карти в PayPal  и 4-те са на ДСК.
Дамата, на която отговорих пише за карта на същата банка.
Споделих какъв беше случаят при мен преди няма и 2 месеца.

Явно не е здравословно да пиша в тази тема и затова за в бъдеще ще се въздържам, за да не те дразня...

# 687
  • Мнения: 5 790
Освен това, дори и да иска верификация нейната карта, поне ще й позволи системата да я регистрира, а няма да й я отхвърля директно.

Не виждам какво нездравословно видя. Обменяме опит, обсъждаме, спорим. Нищо лошо не правим. Аз не се дразня, дори ми е приятно,  че мога да науча нещо ново. Не знам за теб и защо го приемаш по този начин. Това, че обсъждаме някакви казуси тук, са нормалните неща, но изборът е твой. Peace

# 688
  • Sofia
  • Мнения: 32
Благодаря на всички за помощта и отговорите.
Накратко-намам 2 карти. Когато получих новата карта, старата я взеха от банката. Никой от ДСК не може да обясни къде е бил проблема, но са възможни 2 варианта:1. не е била активна; 2. недостатъчно салдо. След като преведох малко пари в нея опитах да я подновя отново-променям срока на валидност и новия код и този път от PP я прие. Така всичко приключи благополучно за мен.
Благодаря още веднъж на всички за помощта.

# 689
  • София
  • Мнения: 2 296
Благодаря на всички за помощта и отговорите.
Накратко-намам 2 карти. Когато получих новата карта, старата я взеха от банката. Никой от ДСК не може да обясни къде е бил проблема, но са възможни 2 варианта:1. не е била активна; 2. недостатъчно салдо. След като преведох малко пари в нея опитах да я подновя отново-променям срока на валидност и новия код и този път от PP я прие. Така всичко приключи благополучно за мен.
Благодаря още веднъж на всички за помощта.
Новата карта с нов код ли е в ПП вече?

Общи условия

Активация на акаунт