От Франция до България - превоз на покупките ни (3)

  • 45 782
  • 759
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 686
 tedichka07, Мимита, от кои дати са ви поръчките? И изобщо има ли шанс поръчка от 06.07. да пътува с този курс към България?

# 556
  • София
  • Мнения: 6 104
Аз също получх @ от Смарта,но се учудих защо са ми изпратили колисимо № и № на клиент ,а не № на поръчките.
Трудно ми беше да разбера точно кои пратки са,защото имам 10 акаунта.Мисля,че  е ще е по-удобно ,ако се изписваше № на поръчка. Peace

Имам поръчка ,която в ЛР е на 4 стъпка ,а същевременно тя пътува към БГ.
Е верно няма угодия! Мисля,че вече се прекалява с защо,не е това,защо не е онова.

Аз също получих писмо. Браво на тях за този начин на информиране.Доволна съм.

tedichka07, Мимита, от кои дати са ви поръчките? И изобщо има ли шанс поръчка от 06.07. да пътува с този курс към България?

Моята от 06/07 е в камиона.

Последна редакция: нд, 17 юли 2011, 15:25 от misleto

# 557
  • Мнения: 0
Извинете, че питам, може и да е писано някъде, но нормално ли е да не ми пратят този номер за проследяване? newsm78

От Ларедут както виждаш може всичко да очакваш, имаше и други момичета, които споделиха че не са получили номер за проследяване... Остава да чакаш...

Аз имам 2 поръчки - едната от 06.07, другата от 07.07. За тази от 06.07 получих номер за проследяване, за другата не. Днес получих мейл от Смарт Деливъри, че и двете пратки пътуват с курса от 15.07. Peace

# 558
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
tedichka07, Мимита, от кои дати са ви поръчките? И изобщо има ли шанс поръчка от 06.07. да пътува с този курс към България?

3 поръчки, последната е от 6.07.  Peace

# 559
  • София
  • Мнения: 1 225
Аз също получх @ от Смарта,но се учудих защо са ми изпратили колисимо № и № на клиент ,а не № на поръчките.
Трудно ми беше да разбера точно кои пратки са,защото имам 10 акаунта.Мисля,че  е ще е по-удобно ,ако се изписваше № на поръчка. Peace

Имам поръчка ,която в ЛР е на 4 стъпка ,а същевременно тя пътува към БГ.
Е верно няма угодия! Мисля,че вече се прекалява с защо,не е това,защо не е онова.


ОООО,я стига ! #Cussing out
Веднъж и аз да имам претенции.
Ако ти имаш 2,4 или 6 акаунта ,аз имам 10.За мен е по-лесно да се логна автоматично във всеки и да проверя по № на поръчка,а не да търся № на клиент .
Имам поръчки от един и същи акаунт с 1 ден разлика .Как да разбера коя поръчка очаквам ?Нямам колисимо №.Тези две поръчки  в сайта е на 4 стъпка.Не ми казвай само да се ориентирам по датата ,защото при ЛР тези правила не важат. Peace

tedichka07, Мимита, от кои дати са ви поръчките? И изобщо има ли шанс поръчка от 06.07. да пътува с този курс към България?

sunlight,поръчките са ми от 30.06,05.07 и евентуално от 06.07.

Последна редакция: нд, 17 юли 2011, 17:11 от tedichka07

# 560
  • Мнения: 633
Тедичка, според мен може да се ориентираш по колис номера

Поне при мен е в графа експедиция в мейла от Смарт.
 Peace

# 561
  • Мнения: 187
Такааа, да споделя и аз: едната ми поръчка е от 2.07( за около 100евро е) е още на 4 стъпка, нямам мейл с номер за проследяване. До колкото разбирам не съм само аз Tired, няма я и на адреса на превозвача, ползвам Франсето. Какво мога да направя, има ли смисъл да им пиша?

# 562
  • Пловдив
  • Мнения: 3 856
Това което ,аз мога да споделя ,че с тези хиляди бланки които пращаме и превозвачите се объркват.
Сега са ми пратили мейл за пратка от 1,527 кг-с номерата на ютия която тежи 7 кг.Явно е грешка.
И друг мейл за 7 кг/ в която са дрешки 3 бр за дете/,а те са при мен с предният им курс.
Явно и това е грешка ,ама батака е пълен.Мисля ,че в стремежа си да задоволят капризите ни ,те ще правят все повече грешки

# 563
  • София
  • Мнения: 2 996
Момичета четох назад, но не виждам отговор на въпроса ми ...моля някой търпелив да отговори, защото това са ми първите 2 поръчки  с превозвач  Rolling Eyes

Променила съм адреса на френки, колисимо и т.н. , поръчката е на 4-та стъпка, попълнила съм електронна бланка и ми написа, че е изпратена успешно. Сега от тук нататък не ми е ясно как се разбира къде е пратката и дали всичко е ОК  Rolling Eyes Писах на мейл за проблеми, че нямам потвърдителен мейл от тях но и отговор нямам  Sad

За Спарт Диливъри става въпрос.
 Hug

# 564
  • Варна
  • Мнения: 7 081
ketito, имаш ли имейл в отговор на изпратената бланка? - автоматичен е от SmartDelivery - System Mailer . Ако нямаш - провери дали си написала правилно имейла си..., не се сещам за друга причина. Ако си получила, до тук всичко е ок.
От тук насетне може и да не получиш имейл докато не получат и/или натоварят пратката ти за България.За Пратка от 7ми на колежка получи имейл, че е натоварена с курса на 15ти. Поръчката стои на 4та стъпка с pdf. Нямаше имейл когато е получена, не успяват да го правят.

# 565
  • София
  • Мнения: 1 225
Тедичка, според мен може да се ориентираш по колис номера

Поне при мен е в графа експедиция в мейла от Смарт.
 Peace

Принципно - да,но при мен липсва и това .

http://prikachi.com/images/591/3581591j.png

# 566
  • София
  • Мнения: 413
ОООО,я стига ! #Cussing out
Веднъж и аз да имам претенции.
Ако ти имаш 2,4 или 6 акаунта ,аз имам 10.За мен е по-лесно да се логна автоматично във всеки и да проверя по № на поръчка,а не да търся № на клиент .
Имам поръчки от един и същи акаунт с 1 ден разлика .Как да разбера коя поръчка очаквам ?Нямам колисимо №.Тези две поръчки  в сайта е на 4 стъпка.Не ми казвай само да се ориентирам по датата ,защото при ЛР тези правила не важат. Peace

А да си забелязала, че във фактурата на пакета има само номер на колисимо и клинт? Тоест липсва номера на поръчката?  Peace Сега си поглеждам фактурите от стари поръчки и има такива, на които нямам номер на експедиция и аз- само колисимо (което е написано в графа N EXPEDITION).    Peace

# 567
  • Мнения: 928
Тедичка Hug, аз лично съм си решила проблема така - копи и пейст на номера колисимо в полето за "търсене" на пощата ми. Нали като получиш мейл от Ларедут с колисимото имаш мейл, освен това нали и е желателно този мейл да се препраща на Смарт...Ами като дам на "търсене" в пощата ми с номера Колисимо ми излизат писмата, които съдържат този номер. Така и си виждам поръчката Peace
Дано да съм го обяднила добре и да си ме разбрала Peace

# 568
  • София
  • Мнения: 2 996
ketito, имаш ли имейл в отговор на изпратената бланка? - автоматичен е от SmartDelivery - System Mailer . Ако нямаш - провери дали си написала правилно имейла си..., не се сещам за друга причина. Ако си получила, до тук всичко е ок.
От тук насетне може и да не получиш имейл докато не получат и/или натоварят пратката ти за България.За Пратка от 7ми на колежка получи имейл, че е натоварена с курса на 15ти. Поръчката стои на 4та стъпка с pdf. Нямаше имейл когато е получена, не успяват да го правят.


Нямам никакъв мейл  Rolling Eyes Писах им на адреса за проблеми, че нямам мейл и нямам отговор и от това.
После имам втора поръчкаи за нея нямам мейл,  но тя е на първа стъпка newsm78

# 569
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 230
Кети да не са в папка Спам?
Дори автоматичен отговор ли нямаш?
А от коя дата ти е поръчката?

Общи условия

Активация на акаунт