Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 14

  • 52 728
  • 737
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 32
Така и не разбрах какви са отзивите за салон Блясък по тази оферта http://www.lapni.bg/offer/553

Добавям към питането и салон Дарлин по тази оферта : http://www.lapni.bg/offer/628

Последна редакция: сб, 23 юли 2011, 17:03 от haughty_girl

# 676
  • Мнения: 21 601
http://napolovina.com/offer.php?id=263
бях там  па тази оферта
и останах много доволна-чисто салонче, прекрасно обслужване 10/10 Peace
Супер, имам два ваучера, ще ги ползвам! Само малко са ми неудобни като адрес, но ще гледам за събота за запазвам часове по-отрано.

# 677
  • София
  • Мнения: 5 241
Така и не разбрах какви са отзивите за салон Блясък по тази оферта http://www.lapni.bg/offer/553

Добавям към питането и салон Дарлин по тази оферта : http://www.lapni.bg/offer/628
Моето определение за салон Дарлин е долнопробно квартално салонче, тип бръснарница.  Stop Фризьорката може и да е добра, но аз не бих отишла.  Stop

Връщам се от педикюр в Белиз/Лапни - Много съм доволна. Момичетата са страшно любезни, краченцата са ми прекрасни!  Heart Eyes Не ми допадна само това, че ти топят краката в леген с поставен отгоре найлон, а не в масажираща ваничка. Забравих да питам колко е 'де факто' цената на педюра, защото в офертата беше обявено намаление от 48лв на 18лв. Определено не заслужава 48лв - най-обикновен педикюр. За 18лв обаче бих повторила. 8/10


На връщане минах да взема Половин килограм сладолед от Афредо/Ниесме - Тъй като не успях да разпечатам ваучера, започвам разговора с девойката с въпроса дали мога да си взема сладоледа, като й предоставя подготвените номера на ваучера, записани на лист. А тя супер пренебрежително ми заявява, че те с ваучери не работели!  Shocked Аз обаче бях сигурна, че съм на правилното място и й казвам "Не сте пускали оферта в сайт, така ли?". Тя пак "не работим с ваучери, а само с пари!!!". Close Със супер високомерен тон.  ooooh! За първи път се почуствах, като ваучер. Че и по-зле - като просяк!  #Cussing out Намеси се някаква друга девойка, която знаела за ваучерите, та отиде да вика управителката.   Tired Търсиха, ровиха, сравняваха... Все едно съм няква дрипла и нямам 7лв за кирливия им сладолед (извинете за тона, ама доста се обидих)!  Crossing Arms Всички останали девойки се изредиха с усмивка да ме питат какво искам и след като казвах, че съм с ваучер усмивката се изпаряваше и изчезваха да обслужват "истинските" клиенти!  ooooh! И след 10ина минути висене най-накрая ме обслужиха. Сладоледът им е страхотен, но не мисля, че ще повторя, защото горчилката от обслужването, не можа да бъде компенсирана от сладосатта на сладоледа. Ай.....!  #Cussing out 4/10

# 678
  • Мнения: 21 601
kashmir, точно вчера съпругът ми взе с разпечатан от него, копиран от мен в уърдски файл ваучер, не е имал никакви проблеми и въпроси, иначе щеше да ме направи на нищо и той, какъвто е мнителен с тия намаления. Наистина отношението е било непростимо, не разбирам в такъв случай защо пускат такива оферти, след като не са им изгодни. А и смятам, че е полезно в самите сайтове да има места за отзиви от клиенти и те да са видни за останалите /може и да има, простете ако не съм забелязала/, защото всъщност те са едни от предложителите на услугата и се плаща чрез тях. Аз имам още два ваучера купени и ако срещна мрънкане или мръщене, не бих се поколебала да потърся обяснение от сайта, предложител на услугата. Но сладоледът е вкусен, няма спор, но не бива да се прекалява, че после ще търся ваучер за фитнес.....

# 679
  • Sofia
  • Мнения: 820
Но сладоледът е вкусен, няма спор, но не бива да се прекалява, че после ще търся ваучер за фитнес.....

И дъщеря ми е на същото мнение.
Ние бяхме в четвъртък-21.07 и момичетата бяха изключително любезни, въпреки че офертата е от 23.07.

# 680
  • София
  • Мнения: 170
Kasmir съжалявам, че ти се е наложило да изтърпиш това, което сподели с нас  - и аз много се из дразних от поведението на служителите, докато ти четях поста. Толкова ли не разбират, че така само ще отблъснат евентуални клиенти, вместо да привлекат нови. Щом и сладоледа си заслужава им трябва само любезен персонал и всичко ще е ОК, за тях и за всички нас.  #Cussing out

Аз искам да похваля БЕЛИЗ и поточно една от маникюристките, която работи там - казва се Стефи. За втори път отивам с ваучер при нея и съм изключително доволна. Всъщност след 1вия път я похвалих и на една моя колежка. Тя отиде там без ваучер и е получила същото добро отношение. Стана и редовен клиент. При третото и посещение тази седмица за гел върху ноктите, Стефи и е казала че са пуснали такава оферта в http://www.lapni.bg/offer/530 и да си я купи и да дойде на следващия ден. Колежката ми каза и на мен и аз си взех и още същия ден  и веднага намери време да ме вземе. Препоръчвам я горещо. Офертата още е активна, и ако се възползвате от нея, мисля че няма да сгрешите. Ето какво направи тя вчера с моите чупливи нокти  Hug
http://media.snimka.bg/9043/024340615-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9043/024340614-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/9043/024340617-big.jpg?r=0

P. S. Искам и да добавя че Стефи излиза в отпуска другата седмица и няма да е на работа, както и че реалната цена обявена в сайта не отговаря не действителността  Laughing цената за гел е 25 лв. , а не 45 както е в lapni.bg. Предполагам, че сайта умишлено увеличава реалната цена, за да има по-голямо "намаление"

Последна редакция: сб, 23 юли 2011, 19:01 от gery_

# 681
  • Мнения: 51
kashmir, точно вчера съпругът ми взе с разпечатан от него, копиран от мен в уърдски файл ваучер, не е имал никакви проблеми и въпроси, иначе щеше да ме направи на нищо и той, какъвто е мнителен с тия намаления. Наистина отношението е било непростимо, не разбирам в такъв случай защо пускат такива оферти, след като не са им изгодни. А и смятам, че е полезно в самите сайтове да има места за отзиви от клиенти и те да са видни за останалите /може и да има, простете ако не съм забелязала/, защото всъщност те са едни от предложителите на услугата и се плаща чрез тях. Аз имам още два ваучера купени и ако срещна мрънкане или мръщене, не бих се поколебала да потърся обяснение от сайта, предложител на услугата. Но сладоледът е вкусен, няма спор, но не бива да се прекалява, че после ще търся ваучер за фитнес.....

Хм.. при мене също нямаше никакви проблеми. Твърде съм "чувствителна" на тема кофти отношение от персонал спрямо хора с ваучери, така че ако имаше проблем, щях да споделя. Всичко си е беше идеално, сладоледът - идеално е лека дума Peace

Кашмир, съжалявам да чуя за отношението към теб. Много е тъжно, че понякога собствениците на каквото и да е в България, нямат ни най-малка идея как комплексираните и недоволни от живота си работници ГОНЯТ клиентите им. Дали с ваучер или не - в България ми се е случвало навсякъде. Даже ми се иска да ходя със скрита камера и след това да показвам на шефовете им.. какво е "професионалното" отношение на персонала им...

Сайтът също не носи вина, защото подобни договори се подписват не с някаква кисела сервитьорка, а със собствениците. От там нататък - вината си е била изцяло на тази недоволна от живота си какичка, защото както пак казах, при мен е нямало никакви проблеми с нищо.. т.е. обслужващият персонал е бил запознат с промоцията..

Сладолед 100/100

П.П. Това за коментарите е добра идея, срещала съм ч само в Сабор, мисля.. има нещо като форум, където потребителите си обсъждат добри и лоши оферти и т.н.

# 682
  • Мнения: 2 694
Споделям, че днес си използвахме с любимия двата ваучера за Съботно градинско барбекю в Бар на края на вселената от Задружно Heart Eyes Повече от доволни сме от храната - имаше предоволно количество вкуснотии, изпечени на скара на дървени въглища, всичко беше мнооого апетитно. Към скарата си взехме и две бири Загорка Пшенично на цената на една, имаше някаква такава промоция Wink Единствената ми забележка е към обслужването - имаше 2 сервитьорки, доста неориентирани и се бавеха много, но го отдавам донякъде на ремонта, който се вихри в заведението, постоянно се налагаше да координират дейностите по него, та е разбираемо. Оценката ми е 8/10 заради обслужването и не особено атрактивната локация (Младост-1, зад бл. 1Б, срещу ХМС), но определено адмирирам идеята за подобно барбекю - вкусно и внася разнообразие в някоя свободна събота Simple Smile

# 683
  • Мнения: 55
И аз съм взела ваучер за сладолед, надявам се да няма проблем, когато отида да го взема  Praynig

По повод отношението към клиенти с и без ваучер, е подобно на пациентите с направление  Twisted Evil

За ваучерите от грабо изпращат анкета за обратна връзка.

Да похваля масажа в Белиз при Иси  Peace

# 684
  • Мнения: 4 327
Здравейте, някой да е ползвал услугите на салон "Пепина:
"http://www.grupovo.bg/index.php?p=offer&id=282?refid=23574&webid=67    newsm78

Офертата ми се струва добра , но не съм посещавала салона Wink.

В четвъртък на обяд ми направи маникюристката там ноктите и лака не е мръднал изобщо! Плюс 4 страхотни декорации, много съм доволна наистина, просто и миниатюрно обелване няма все едно току що е направен.  Peace

# 685
  • София
  • Мнения: 170
Някой от вас ходил ли е в Pixy Studio Бях взела на приятеля ми тази оферта http://www.piperki.bg/offer/id-137/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B0_%D0% … 5%D0%B2%D0%B0.htm и преди повече от седмица и половина се обадих и запазих час за него за 23.07 от 19:30 (което беше вчера) Вчера той като отиде, е било заключено навсякъде, никой и не отговаряше на 2та мобилни посочени в сайта им и в офертата.  Sad Направо нямам думи. Ще се опитаме тези дни пак да се свържем с тях и дано да успеят да го вземат след работа, защото в края на седмицата заминаваме за морето. След това ваучера няма да му е нужен. Как може такава безотговорност, да кажеш на клиент удобен за студиото час, той да се съгласи и после на адреса да няма никой  #Cussing out Пише, че студиото е с работно време от понеделник до неделя, от 8.00 ч. до 22.00 ч.  #2gunfire а няма кой да вдигне телефона и днес

# 686
  • Мнения: 21 601
Някой от вас ходил ли е в Pixy Studio Бях взела на приятеля ми тази оферта http://www.piperki.bg/offer/id-137/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B0_%D0% … 5%D0%B2%D0%B0.htm и преди повече от седмица и половина се обадих и запазих час за него за 23.07 от 19:30 (което беше вчера) Вчера той като отиде, е било заключено навсякъде, никой и не отговаряше на 2та мобилни посочени в сайта им и в офертата.  Sad Направо нямам думи. Ще се опитаме тези дни пак да се свържем с тях и дано да успеят да го вземат след работа, защото в края на седмицата заминаваме за морето. След това ваучера няма да му е нужен. Как може такава безотговорност, да кажеш на клиент удобен за студиото час, той да се съгласи и после на адреса да няма никой  #Cussing out Пише, че студиото е с работно време от понеделник до неделя, от 8.00 ч. до 22.00 ч.  #2gunfire а няма кой да вдигне телефона и днес
Независимо каква е причината, предлагам тук да ги сложим в черния списък!!! Би следвало поне една бележчица да сложат на вратата, въпреки че и това не е редно. Мен ако питате, ако салонът иска да си поправи реномето в тази ситуация би трябвало да предложи компенсация някаква.

# 687
  • София
  • Мнения: 4 585
Някой от вас ходил ли е в Pixy Studio Бях взела на приятеля ми тази оферта http://www.piperki.bg/offer/id-137/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%B0_%D0% … 5%D0%B2%D0%B0.htm и преди повече от седмица и половина се обадих и запазих час за него за 23.07 от 19:30 (което беше вчера) Вчера той като отиде, е било заключено навсякъде, никой и не отговаряше на 2та мобилни посочени в сайта им и в офертата.  Sad Направо нямам думи. Ще се опитаме тези дни пак да се свържем с тях и дано да успеят да го вземат след работа, защото в края на седмицата заминаваме за морето. След това ваучера няма да му е нужен. Как може такава безотговорност, да кажеш на клиент удобен за студиото час, той да се съгласи и после на адреса да няма никой  #Cussing out Пише, че студиото е с работно време от понеделник до неделя, от 8.00 ч. до 22.00 ч.  #2gunfire а няма кой да вдигне телефона и днес

Аз си я купих, звънях 2 дни, никой не отговори и се отказах. Мислех другата седмица да ходя , преди морето, ама може да мина оттам през седмицата, да видя дали работят. Много неприятно....

# 688
  • Мнения: 69
Момичета за FANCY трябва ли предварителна регистрация и трябва ли да нося разпечатам ваучела или може само с кода? Никъде не намирам офертата да проверя  newsm78. Предварително благодаря   bouquet

# 689
  • Мнения: 532
Ето офертата за FANCY, не се иска резервация Peace

Общи условия

Активация на акаунт