Лято в Албена 2011 (тема 6)

  • 54 583
  • 743
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 841
Моите деца пък са още малки /8 и 9/ и нямам абсолютно никаква нужда да лъжа каквато и да е програма, но не помня някога да съм писала ЕГН-тата им. Винаги пиша рожденна дата и година и никой не ме е връщал да ги сменя с ЕГН.

# 16
# 17
  • София
  • Мнения: 1 735
В Мура ни искаха само рождената дата,а не ЕГН.

# 18
  • В светлината на слънцето
  • Мнения: 7 930
Да, и на нас винаги са ни искали само рождените дати на децата. Записвахме ги на една от двете бланки при самото настаняване в хотела. Нищо друго.

# 19
  • Мнения: 1 113
За нерезервиралите още - има места от 23,08 в Добротица по 65лв, и от 29,08 в Калиакра по 119лв

Къде са тези оферти?

П.П. Намерих ги - на Неда травел Simple Smile

Последна редакция: чт, 18 авг 2011, 16:45 от Safo

# 20
  • Вече на светло в София
  • Мнения: 1 302
Записвам се.
Утре тръгваме за Нона. Ако някой знае за нещо , за което да се подготвя( отрицателно) - да казва. Репортаж - след 5 дни.
А сетих се има ли комари?

# 21
  • в града на вечния купон
  • Мнения: 1 091
Записвам се.
Утре тръгваме за Нона. Ако някой знае за нещо , за което да се подготвя( отрицателно) - да казва. Репортаж - след 5 дни.
А сетих се има ли комари?
миналата година нямаше комари:-)

# 22
  • Мнения: 5 290
А за клиентите на ПОК  Доверие - в самия хотел искаха ли ви някакви документи? Аз съм пратила необходимите на имейла на кол центъра, но да не се сетят да искат нещо и на рецепция.
За туристческата застраховка не знаех. Дано не се налага да я ползваме,но е хубаво да знам какви са ни правата.

# 23
  • Мнения: 6 847
Записвам се.
Утре тръгваме за Нона. Ако някой знае за нещо , за което да се подготвя( отрицателно) - да казва. Репортаж - след 5 дни.
А сетих се има ли комари?

Тази година в Славуна и около Нона нямаше комари.  Simple Smile
Някой попита за храната в Нона - мисля че е въпрос на вкус (на нас винаги ни е харесвала), но едва ли някой е останал гладен. Simple Smile

# 24
  • Луната ни пази
  • Мнения: 3 008
А за клиентите на ПОК  Доверие - в самия хотел искаха ли ви някакви документи? Аз съм пратила необходимите на имейла на кол центъра, но да не се сетят да искат нещо и на рецепция.
За туристческата застраховка не знаех. Дано не се налага да я ползваме,но е хубаво да знам какви са ни правата.
Аз питах дали трябва нещо да се представя на рецепция на страницата във фейса и на мейла на резервации. И от двете места ми отговориха, че няма нужда да се представя каквото и да е допълнително удостоверение на рецепция.

# 25
  • Мнения: 514
Още малко остана и до нашата почивка!Следя темата,но почти никой не пише за Фламинго? newsm78

# 26
  • София
  • Мнения: 3 824
Никой не ми е искал ЕГНто на детето нито при резервацията, нито при регистрацията на хотела, никакви документи на детето не са ми искали.

# 27
  • София
  • Мнения: 1 365
Нашата почивка в Оазис е вече история, но ще чета с интерес за да съм подготвена за следващата година.
Хубаво време и ползотворна почивка на всички заминаващи. dance

# 28
  • Мнения: 2
Привет и от мен  Smile Тази нощ се върнахме от х-л " Нона" и като цяло мога да кажа, че си прекарахме както винаги чудесно! Бих обобщила впечатленията си така:
Положителни:
1.  Местоположението на хотела- на самия пясък, далеч от шумотевицата по централната търговска улица, едно чудесно място за релакс на цялото семейство. А и "кислородният удар" на резервата зад хотела също не е за подценяване, особено за целогодишно обгазените ни дробчета в София. Smile
Комари нямаше, нито в стаите, нито в ресторанта навън. Като се замисля май, само едно лято в "Нона" съм била притеснена от комарите, и то навън,  в стаите не е имало, поне  последните 3 години, през  които почиваме в този хотел.
2. Стаите след ремонта изглеждат приятно, чисти, светли, с чудесна гледка. Първоначално бяхме в стая с едно двойно легло и разтегателен диван, гледка- централно море, но  помолихме да ни преместят в стая с едно двойно и едно единично легло от другата страна с изглед старанично море, за да ни е по-широко. Преместиха ни след 1 ден при първа възможност.
3. Както всяка година- мил, отзивчив и приветлив персонал- нямам никакви забележки по повод обслужването, ама никакви!
4.Хигиената беше на ниво, не се е налагало да подсещам за смяна на кърпи, почистване или смяна на спално бельо. Камериерките бяха дискретни, не сме разбрали кога идват да чистят, независимо от хаотичния ни дневен режим.  Всеки ден имаше и по няколко камериерки, които чистеха стъклата на вратите в хотела и между етажите. Сапун и тоалетна хартия в тоалетните на ресторанта имаше непрекъснато.
5.Няколко дни в ресторанта предлагаха една от любимите ми риби- ципура, ммммнооого бях доволна  35
6. хубаво кисело мляко, достатъчно пресни  и вкусни плодове, чудесна салата от червено цвекло.
А сега и малко не-дотам добри впечатления-
1. Храната- ами...бих обобщила така- разочарование в сравнение с предишни години Sad  Добре приготвена, но нискокачественна храна. Лошо качество на зеленчуците, и по-специално на доматите и краставиците, колбаси тип "лебервурст" и "хамбургски " салам и някакъв шпек, истинска шунка или някакъв колбас с видимо съдържание на месо нямаше. Кюфтетата и кебапчетата на скара и те бяха "от хлебозавода". Телешко месо нямаше нито веднъж,  а и пържолите на скара си бяха доста "семплички". Детското меню си беше обичайната трагедия, там не съм изненадана, полуфабрикатни пюрета, макаронени изделия няколко вида, пържени картофки и въобще все храни, които не бих дала на дъщеря ми по никакъв начин.
2. Соковете- ах, тези любими албенски химии с марка "Присан"! Абе едно не мога да разбера- има толкова фирми за натурални сокове на българския пазар, кои по-добри, кои по-лоши, много от тях и не скъпи, но в повечето от тях има шанс да сложат и поне малко натурален плод, какви са тези отвари дето ги пробутват всяка година. Алтернативата- фреш- 2.50лв. Или си носиш кутия сок , купена отвън за детето, както правехме ние.
3. Басейнът на х-л "Елица" и по-точно немарливия спасител, който сипва разтвори за пречистване в басейна, докато децата си играят вътре. Нямам думи!!! Предишните години имаше един стар и печен спасител, мисля Стефан се казваше- този човек беше подвижна лаборатория- първо нито един човек не оставаше в басейна след 18ч, когато започваше да сипва разтворите, ходеше да взема проби с някакви лакмуси,  да проверява след това PH-то на водата, абе  да те разчувства направо. Е, сегашният "баш майстор" няма нищо общо.Така че, на басейна с повишено внимание!!!
Та в общи линии такива са впечатленията тази година. Постът ми стана доста дълъг, така, че ако съм досадила- извинете Smile
Весело лято и приятна почивка на тези, на които им предстои!

# 29
  • Мнения: 1 181
Хайде и аз да споделя как премина почивката ни в Албена.
След две години в Ком и една в Алтея тази година избрахме хотел Добруджа и останахме доволни.Хотела е на много удобно място-точно от него започва търговската улица,а до плажа е не повече от 200 м.Ползвахме отстъпка към Доверие.Не са ни искали документ на рецепция,само в кол центъра,където резервирахме.При настаняването само поискаха да напишем дата на раждане на детето,без ЕГН.Изключително доволна останах от факта,че по време на нашия престой хотела беше пълен с руски и немски туристи.Много възпитани,усмихнати и позитивни хора.Руснаците бяха предимно семейства с малки деца и се държаха много културно.Нямаше тълпи от гладни румънци,освирепели за кюфтета и алкохол.Може би защото хотела не е на АL.Ние бяхме със закуска и вечеря,на обяд хапвахме пица пред Лагуните.
Очарована съм и от персонала-любезни и компетеннти.Посрещат и те изпращат с усмивка.Чистотата е на много високо ниво.Много ми харесаха панорамните тераси и остъклените стени във фоето на всеки етаж.Чудно е да гледаш Албена от 12 етаж,мога да стоя там часове.Само заради тази гледка към брега си струва да направиш някой дребен компромис.От прозореца гледахме и концерта на Веско Маринов.Стаята ни беше типично хотелско обзавеждане,вече плачещо за обновяване,но пък за сметка на това се  почистваше ежедневно.Но има и много добре изглеждащи ренорвирани стаи.Разполагахме с два вътрешни и един външен басейн.Единият вътрешен е със много топла минерална вода,подходящ за съвсем малки дечица,може би водата е  35-37 C.Другият е стандартен с коридори за плуване,също минерален.Доколкото прочетох от таблото водата е със слаба минерализация,подходяща за лекуване на ревматизъм и болести на нервната система.Понеже случихме малко кофти време два дни ползвахме басейните и си е голямо удобство.Има и SPA,но ние не сме го посещавали.Много ни хареса панорамната сладкарница.Превъзходни коктелчета предлагат там.И пак една гледка,всеки ден ти се иска да я посещаваш.Най-хубавото мохито,което съм пила опитах там.
Ресторанта е четиризвезден,климатизиран,много приятно обзаведен.Предлага превъзходна кухня.Малко на брой ястия,но великолепно приготвени.Няма да изброявам,само ще кажа,че кухнята я оценявам с оценка 6+.Няма навалица и редене на опашки за скара.Отсервира се светкавично.Сутрин със закуската предлагат кафе,всякакви други топли напитки,мин.вода и сокове.Вечер обаче си ги купувахме от лобито.Ние не пием алкохол,затова  за нас това не беше голям разход.Единствено лошо впечатление ми направи една служителка в ресторанта,която минаваше да проверява дали имаме касов бон за напитките,тоест да не са внесени отвън.Малко унизително го приех това,като се има впредвид какви са цените в Албена.
Естествено,че имам и забележки,който написах в писмен вид и много бих се радвала ръководството да вземе необходимите мерки.А те са,че банята ни беше в много лошо състояние.Въпреки усилията на камериерката беше зле,плаче за ремонт.Допълнителното легло на детето беше счупено и се наложи мъжът ми да го поправи.На него много му допада такава ремонтна работа,но все пак ме подразни,нали сме на почивка.Албена вече има един бонус от нашето семейство.
Ако тези неуредици се отстранят догодина бих отишла с удовоствие отново там,дано да започне по сериозно обновяване и на този хотел.
Комари,змий и ентеро болни не видях-така,че тръгвайте смело.

Общи условия

Активация на акаунт