Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 31 397
момичета,

в ludtalon колко е срока за плащане? Вчера си запазих ваучер, днес на касите на easypay дава невалиден номер  newsm78

48 часа, до колкото разбрах независимо дали са почивни или делнични дни. На мен също ми даде днес, че нямам за плащане към съответния номер и втори път купих ваучер за да го платя, а сега излиза че не е платен  newsm78

на мен не ми даде да го платя изобщо  Rolling Eyes

# 76
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Момичета, не че нещо, но Грабо и всички такива сайтове са ПОСРЕДНИЦИ...те свързват вас със съответния продавач...не казвам, че случилото се трябва да остане ей така, но към тях трябва да са претенциите, а към съответния салон и маникюристка...и наистина тук не знам дали не е най-удачно да се свърже Чоколина с КЗП...да се отиде на проверка може би и ХЕИ ли...не знам...

Аз със сигурност ще се свържа с КЗП, все още се чудя дали само сигнал да подам или наистина да пусна жалба. Rolling Eyes Но, независимо, че са само посредници, според тях, аз съм убедена, че и "Грабо" носят отговорност. Парите си съм ги превела по тяхна сметка, те са получили като комисионна част от тях.

Ето какво открих в Общите им условия за ползване на сайта:
Цитат
2). Договорът, чрез който потребителят закупува стоки/услуги, използвайки платформата, предоставена от "Грабо Медия" ООД, е различен от настоящите общи условия, като при извършване на електроно изявление за сключване на договорът за покупко-продажба, потребителят се съгласява както с настоящите общи условия, така и със съдържанието на договора за покупко-продажба, достъпен на видно място в интерфейса за покупко-продажба.

Ето и текста на горепосочения договор:
Цитат
Общи условия за групово пазаруване

Относно оферта Френски педикюр, плюс масаж на крака за 12лв в Grabo.bg.

Настоящите общи условия за покупко-продажба на стоки по метода на групово пазаруване се отнасят за всяка една покупко-продажба, направена чрез електронна страница Grabo.bg, собствeност на "Грабо Медия" ООД (наричано за краткост Грабо Медия).

Страни по договора са:

    "Поля 2010" ЕООД, ЕИК 201229025, в качеството на промотираща фирма, наричана за кратко продавач;
    Всеки потребител, направил електронно изявление за съгласие с общите условия за използване на Grabo.bg, както и настоящите общите условия, наричан за кратко потребител-купувач.

Предмет на договора

1.1. Продавачът продава, a потребителят-купувач купува, продукт/услуга на промоционална цена, изрично посочена за всяка стока поотделно, при индивидуални условия за всяка отделна стока/услуга, и само и единствено в случай, че бъде изпълнено поставеното на видно място в офертата задължително условие.

1.2. Настоящият договор влиза в сила само и единствено при сбъдване на задължителното условие, предвидено и обявено в съответната оферта.

1.3. Рискът от несбъдване на условието се носи от потребителя-купувач.

1.4. Авансово платените суми по офертата са суми, собственост на продавача, и се съхраняват от собственика на сайта "Грабо Медия" ООД, до приключването на оферирането. След приключване на оферирането, ако задължителното условие е настъпило, събраните суми се превеждат по сметка на продавача. Ако задължителното условие не е настъпило – набраните суми се връщат по сметките на потребителите.

1.5. Начало на оферирането е качване на офертата на сайта Grabo.bg, а край на оферирането е изтичането на срока на валидност на офертата.

1.6. Когато предмет на договора между продавача и потребителя е туристическа услуга, той се сключва и урежда при условията реглраментирани в Закона за туризма. В този случай, настоящия договор се счита за предварителен договор между Туроператора (продавача) и туриста (потребителя – купувач). Придобитият чрез Grabo.bg ваучер, при условията, визирани в него, се предявява на Туроператора и едва тогава се сключва туристическия договор и на туриста се издава туристически ваучер, по смисъла на чл. 30, респ. чл. 28 от Закона за туризма.
Общи положения

2.1. Потребителят-купувач се съгласява да заплати авансово посочената в офертата цена, по един от изброените в съответния потребителски интерфейс начини, в момента на съгласяване с условията по договора. Всички заявени за заплащане от клиентите-купувачи оферти са "грабнати ваучери", но не всички от тях са купени.

2.2. Продавачът се задължава да достави на потребителя-купувач авансово заплатената стока и/или услуга, при условията, посочени в офертата.

3. В случай, че задължителното условие, предвидено в офертата, не се сбъдне, по независими от продавача причини, последният не дължи доставка на авансово заплатената стока и/или услуга. Грабо Медия, в качеството си на собственик на електронната платформа, посредством която е сключена сделката, и съхраняващ до настъпване на предвиденото условие авансово платените суми, възстановява сумата, заплатена от потребителя-купувач, като я отнася във виртуалния му портфейл или, по изрично искане на последния, след представяне на документ, доказващ плащането, му я превежда по посочена от него банкова сметка. За времето от авансовото плащане до превеждането на сумата, лихви не се дължат. За съхранението на сумите във виртуалния портфейл лихви и възнаграждения не се дължат.

4. Ако при извършване на плащането потребителят-купувач е заплатил допълнителни разноски над стойността на покупко-продажбата, специфични за някои разплащателни механизми, тези разноски са за сметка на потребителя и не се възстановяват. За сметка на потребителя-купувач са и всички транзакционни разходи във връзка с връщането на съответната сума. Ако не се върне, натрупаната във виртуалния портфейл сума, може да се използва за последващи покупки, извършени чрез Grabo.bg.

5.1. При сбъдване на описаното условие, посредством потребителски интерфейс в сайта Grabo.bg, потребителят получава електронен код/ваучер, удостоверяващ извършеното авансово плащане и правото му да получи заплатения от него продукт/услуга, върхо който е посочена фирмата, длъжна да предостави продукта/услугата, срока на валидност на ваучера и всички други особености и условия по офертата;

5.2. Потребителят няма право да нанася корекции върху така получения код/ваучер;

5.3. В случай, че потребителят нанесе корекции върху така получения код/ваучер, той носи отговорност за това свое действие съобразно българското законодателство, като наред с това продавачът има право да откаже изпълнение по настоящият договор, като има право да развали договорът едностранно поради недоборсъвестност от страна на купувача.

5.4. За да получи стоката/услугата, която е платил, потребителят–купувач е длъжен да представи или съобщи на продавача двата шестцифрени кода от ваучера – „номера на ваучера” и „секретния код”.

5.5. Продавачът е длъжен да провери съобщените му кодове в електронната система http://grabo.bg/check и след като се убеди, че представеният му ваучер съществува, го маркира в електронната система като използван и предава на потребителя-купувач закупената по този ваучер стока/услуга.

6. Грабо Mедия се задължава, да обяви, на видно място на електронната страница, дали е настъпил предвиденият факт и/или събитие, изискван от продавача, като условие да достави оферираната стока и/или услуга, по обявената цена и в определения срок.

7. Грабо медия се задължава да посочи:

    Фирмата, предлагаща промоционалната оферта;
    Адресът, на който се предават продуктите или се извършва услугата, както и електронният адрес, в случай че прдуктът/услугата е достъпна по електронен път;
    Регулярната цена;
    Промоционалната цена;
    Минималния брой продажби, нужни за влизане в сила на офертата, в случай че те се изискват като специално предвидено условие;
    Максималния брой възможни продажби на промоционалната цена, при положение, че има ограничен брой допустими сделки;
    Всички други допълнителни условия, които важат за конкретната оферта;
    Периода, през който потребителят следва да използва промоционалния ваучер/код.

8. Потребителят-купувач се задължава да потърси и да получи авансово заплатения продукт/услуга от продавача само и единствено при наличие на и при условията и в срока, посочени в конкретната оферта;

9. В случай, че потребител-купувач получи ваучер/код, и не се възползва от него при условията и срока за предявяване, указани от в съответнaта оферта, потребителят-купувач няма право да иска връщане на авансово заплатената от него цена (капаро, задатък), която остава като обезщетение за продавача. В срока на предявяване, купувачът има право да извърши резервация за получаване на закупената стока/услуга, в определен ден или период след изтичане на срока за предявяване. Търговецът е длъжен да приеме и да се съгласи с поисканата резервация на доставката, ако тя е в рамките на 30 дни след изтичането на срока за предявяване.

10. Грабо Медия само и единствено използва електронния си сайт за осигуряване на виртуален контакт между продавачи и евентуални купувачи с цел търговия на промотирани сроки и/или услуги, поради което всички претенции, свързани със сключенте договори за покупко-продажба под условие, следва да се насочват към продавача.

За мен отбелязаното в червено по-горе означава, че парите все още не са преведени на студио "Поля", а се държат от "Грабо" - до изтичането на срок на валидност на офертата, а именно, до 16 септември. Rolling Eyes

# 77
  • Варна
  • Мнения: 3 418
chockolina, задължително подай жалба според мен...

# 78
  • София
  • Мнения: 31 397
chockolina, задължително подай жалба според мен...

и според мен, защото услугата напрактика е извършена, въпросът е как и затова КЗП би трябвало да ти свършат работата   Thinking

# 79
  • Мнения: 12 760
chockolina, можеш да се оплачеш директно на управителката/собственичката на салона.  Успех в начинанието което си поела  Hug

# 80
  • Варна
  • Мнения: 3 650
chockolina, можеш да се оплачеш директно на управителката/собственичката на салона.  Успех в начинанието което си поела  Hug
И аз мисля така, потърси управителката и говори очи в очи с нея!!

# 81
  • Мнения: 43
И аз имам оплакване!  #2gunfire  #2gunfire  #2gunfire

За моя най-огромна изненада, този път е Magnito Sky.  ooooh!
Става дума за тази оферта - обърнете внимание на коментарите. Направо ще публикувам тук писмото, което още тази вечер изпратих на ЕвтинКо:

Здравейте, имам оплакване по офертата "Зеленчукова палитра + чаша изискано бяло вино в първия въртящ се ресторант на Балканите - Magnito Sky. Днес ползвах двата закупени ваучера. Още с пристигането си казах на сервитьорката, че вместо вино, ще искаме безалкохолни напитки. Преди да тръгнем, обаче, ни донесоха сметка, на която ни бяха начислени двете консумирани коли. Обясних, че това не е редно, защото специално преди да закупя ваучери съм попитала дали виното може да се замени с безалкохолна напитка и ми е отговорено тук (на 11.07.2011 в 20.09), че не е проблем.

От заведението категорично отрекоха да са позволявали такава замяна и ми заявиха, че след като не искам да консумирам вино, това си е мое решение. И че е възможно представител на сайта да е казал каквото си иска на сайта, но те нямали нищо общо.

След разгорещен спор все пак си платих сметката и си тръгнах много огорчена. Аз не пия  алкохол и никога не бих си купила ваучери, ако не беше обещано, че може да се направи замяна.

Смятам, че е редно да повдигнете въпроса с доставчика и в бъдеще да не допускате това да се повтаря. Недопустимо е да се публикува едно на сайта, а после да не се спазва. Въпреки че многократно съм била в заведението със и без ваучери, нямам желание да го посещавам повече.


Не е за 4-те лева, които платих, момичета. Не стига, че минават тънко като ми сервират кола лайт вместо вино, а и искат да им го платя отделно!!

Платих, защото бях с приятелка, на която исках да спестя шумен скандал в заведение, в което аз съм я завела да я черпя. Тя е в България за една седмица и не исках да развалям и нейната вечер в разправии за това какво съм платила, а какво съм получила. Не очаквах спънки точно в това заведение...! Била съм там поне една дузина пъти.

Както се казва... никога не е късно да станеш за резил.  Tired

# 82
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Мahidevran, съжалявам и за твоите перипетии!

Честно казано, мен лично, тази случка ще ме накара доста да се замисля преди покупката на ваучер. Да не говорим, че от "Грабо" имам най-много закупени ваучери и дори в момента имам да ползвам още 7-8 от техния сайт, някои за почивка, на немалка стойност. Не мога да си кривя устата, че офертите им са интересни... Peace

chockolina, можеш да се оплачеш директно на управителката/собственичката на салона.  Успех в начинанието което си поела  Hug
И аз мисля така, потърси управителката и говори очи в очи с нея!!

Мисля, че управителката беше в студиото, когато отидох на място. Когато влязох и поздравих, дори не ме погледна, а на излизане, на моето "Довиждане" никой не ми отговори, незавасимо, че го казах на нея и на още някаква служителка. Мисля, че е тази с червената коса, тази, дето ми (не ми) направи педикюра е над нея, с бретона. Снимки има качени в страницата им във ФБ. Wink

Последна редакция: вт, 30 авг 2011, 14:28 от chockolina

# 83
  • Мнения: 43
Относно случая на Чоколина: ужасно! Съжалявам за лошото преживяване.  spoko

Едно нещо ще ти кажа, обаче. Не можеш да виниш ваучерите за случката. Този, който си разбира от работата, просто ще те претупа и набързо ще те изтика да си ходиш. Ако си некадърник, обаче, няма значение с 0% намаление ли си, с 50% или 100%. Резултът ще е еднакво плачевен.

Така е в България: само този, който не е поискал, не е станал масажист и маникюрист. Много се натъжавам, че разни хора се хващат на работа в салони, не защото могат нещо, а защото не могат нищо. Две седмици курс, 500 лв и вече има диплома в рамка да събира прах на стената.

Ще се повтворя, но опитът не е най-важното. Освен да си добър в техниката, трябва да си и малко психолог и да можеш да омайваш клиентелата. Ето защо не бих стъпила пак при оная цупла от Естреа - не работи лошо, ама няма грам умение да общува. А пък като нараниш крака на жената и я оставиш в кръв, имай куража да си признаеш грешката, извини се и й върни парите.

И аз съм връщала клиенти, с които не знам какво да правя. Като не можеш да им помогнеш, поне не им вреди, но съвест се иска да не посегнеш към парите им, когато е възможно.

Въобще напоследък дадох почти пълна контра на ваучерите. И защо не - козметичката ми идва у нас и ми прави кола на цяло тяло за 25 лв! Масажистките също идват у нас на цената на ваучери, а маникюрът ми излиза много изгодно във Фелиста. Анкетата ясно показва провала на концепцията Колективно Пазаруване - по-малко от 25% са станали редовни клиенти на който и да е доставчик от десетки ползвани ваучери. Ами истината е, че си е риск да отидеш еднократно на непознато място при непознати хора, за някаква услуга. Плащаме по-малко от джоба си, ама отровените нерви не се осребряват.  

Не че ако се пробваш някъде без ваучери, има гаранция, че ще си тръгнеш доволен.


П.П. Чоколина, защо не й предложи на въпросната "педикюристка" ти да й направиш така педикюра, а ако й хареса резултата, да ти плати?  Twisted Evil

Последна редакция: вт, 30 авг 2011, 00:22 от Мahidevran

# 84
  • Мнения: 81
Мahidevran, съжалявам и за твоите перипетии!

Честно казано, мен лично, тази случка ще ме накара доста да се замисля преди покупката на ваучер. Да не говорим, че от "Грабо" имам най-много закупени ваучери и дори в момента имам да ползвам още 7-8 от техния сайт, някои за почивка, на немалка стойност. Не мога да си кривя устата, че офертите им са интересни... Peace

chockolina, можеш да се оплачеш директно на управителката/собственичката на салона.  Успех в начинанието което си поела  Hug
И аз мисля така, потърси управителката и говори очи в очи с нея!!

Мисля, че управителката беше в студиото, когато отидох на място. Когато влязох и поздравих, дори не ме погледна, а на излизане, на моето "Довиждане" никой не ми отговори, незавасимо, че го казах на нея и на още някаква служителка. Мисля, че е тази с червената коса, тази, дето ми (не ми) направи педикюра е над нея, с бретона:

От тези на снимката- русата я видях - работи като фризьор в салона на Кап. Райчо, а тази зад червенокосата и тя ми е позната, мисля че е точно маникюристка, и ми направи много лошо впечатление и 2 та пъти когато отидох в салона- моя педикюр що годе се получи, но не съм доволна, а пък 2рия ваучер беше за ултразвукова преса , която мисля, че едва ли могат кои знае какво да ми навредят с нея, все пак са разни маски ми слагат ... абе махленска работа си е в тези салони... а има хора , които ходят и направо им се чудя  ooooh! то наистина вземаш ваучер с надеждата, че някъде ще ти хареса обслужването и ще си ''намериш мястото ''. Досега ваучерите , от които съм най-доволна са за екскурзии - до Одрин и Виена/Будапеща, От почистване на лице в Ели, от Мах Спа , Естрея - на шилак- 1ва им беше офертата и нямаше много закупени ваучери и нямаш проблеми . иначе и аз много ваучери съм купувала също , сушито на Немо не ми хареса - и по 2те оферти  Confused

Последна редакция: чт, 01 сеп 2011, 21:18 от Annett

# 85
  • Мнения: 12 760
Мahidevran , незнам кво да ти кажа, но съжалявам, че такъв ресторант се излага колкото долнопробно кръчме #2gunfire. Аз пък от палитрата  Wink зеленчуци не бях доволна. Мазни и плуваха в олио, но понеже причината беше - идеята да отидем във единственият  Mr. Green въртящ ресторант, не им обърнах внимание, а и консумирах доста др неща.

Аз не останах доволна от почистването на лице в Димят, пък каму ли да ида в някое забутано студио  ooooh!
Никога не съм си и помисляла, че мога да заменя - масажиста си и козметичката ми. Признавам, че съм правила 2 опита да я сменя, защото взима доста скъпо на база другите цени.
 

# 86
  • Мнения: 137
Иска ми се да изразя мнение относно публикуваната снимка по-горе.......... независимо какво е направила въпросната козметичка, не сме се събрали на стената на срама, та да закачим ликовете на виновниците, нали ooooh! ooooh! ooooh! Съгласете се, че и вашите снимки, ако ги качат някъде без ваше знание няма да сте твърде съгласни  Sick
Сори за спама, ама понякога виждам големи противоречия в изискванията за спазване на добрия дух и адекватното им прилагане във форума  Naughty

# 87
  • София
  • Мнения: 31 397
някой може ли да ми каже колко струва педикюр в "Красен стил" без ваучер, че ми трябва за една позната?

# 88
  • Мнения: 1 432
А от къде е снимката. Фейсбук ли? Въпросната маникюристка ми беше съученичка.

# 89
  • Варна
  • Мнения: 11 340
Sonderzeichen, права си донякъде, тъй като снимката я взех от страницата им във ФБ, като я копирах, без да съм част от групата им, т. е. същата е с напълно свободен достъп и качена от тях в интернет пространството. Peace
Ще коригирам поста си, защото доброто ми възпитание го изисква и съвестта ми се обади, след поста ти, но, от друга страна пък си мисля, че поне след публикуването на тази снимка, всеки, който има ваучер за този салон, най-малкото ще поиска да бъде обслужен от друг човек. Peace

Witchy, писали сме едновременно. Peace

П.П. Чоколина, защо не й предложи на въпросната "педикюристка" ти да й направиш така педикюра, а ако й хареса резултата, да ти плати?  Twisted Evil

 Mr. Green Без да имам кетап, сигурна съм, че по-добре щях да се справя.

някой може ли да ми каже колко струва педикюр в "Красен стил" без ваучер, че ми трябва за една позната?

Май е 12 лв., но не съм обръщала голямо внимание, просто, минавайки покрай салона им на "Чаталджа", като че ли това пишеше. Peace

Последна редакция: вт, 30 авг 2011, 14:31 от chockolina

Общи условия

Активация на акаунт