Сайтове за колективно пазаруване – да обсъдим сделките – тема 17

  • 54 958
  • 728
  •   1
Отговори
# 390
  • в 1001-та нощ
  • Мнения: 16 673
Искам да похваля детския център "абракадабра", нали ви питах някой дали не е ходил. Водих детето а английски в събота там - да мъничко е като пространство, става за рожден ден - но наистина за по-малко деца, но каката там беше много мила и при положение че никога не съм го оставяла сам, цял час не е плакал и са се занимавали. Офертата беше от lapni.bg даже мацката каза че ще пускат за почасово гледане оферта тази седмица. Peace

мисля, че мернах тази сутрин тяхна оферта  Peace

# 391
  • София
  • Мнения: 18 685
Да докладвам за хотел „White Fir Valley” , тъй като и други се интересуваха от отзиви за него.
Не съм доволна изобщо.
Лелее, ужас Sad И ние имаме резервации за там. Стига бе...Не очаквам кой знае какво, но чак пък мръсотия, студена вода и половината термо зона да не работи Rolling Eyes Много лошо, много...А уж четох за този хотел отзивите в букинг или в трип-а, на помня, но бяха хубави Rolling Eyes
По телефона ми казаха, че водата е 28 градуса, това си е идеално за плуване, но явно не е толкова Rolling Eyes На храната какво й имаше? Лошо сготвена, стара или какво? Леле, ако не става за ядене, какво ще ги правя тия две деца насред полето ooooh!

# 392
  • София
  • Мнения: 93
Опитах се да си запаза час за "Само да сме здрави! 50% отстъпка за комплексна ехография на млечна и щитовидна жлези за ранна профилактика!"
http://www.dalavera.bg/561/samo-da-sme-zdravi-50-otstapka-za-kom … anna-profilaktika
в Медицински център Пансанус.  Не ми направиха добро впечатление по телефона.
Оставиха ме да чакам повече от 5 минути на телефона, след това госпожата почна да ме разпитва дали наистина съм си била закупила ваучера, дали съм го принтирала и т.н. Поиска да и продиктувам кода, обаче не беше пред мен и обясних, че след половин час ще имам възможност да го видя. При което тя отказа да ми запише час без релевантна причина. Да съм се обадила след обяд. Казах и да ми запише поне час. Не стана... Каза ми "Айде" и трясна телефона. Сега се чудя да ходя ли изобщо.

# 393
  • Мнения: 12
Някой по-назад в темата питаше за цветя за първия учебен ден Wink На мен ми хвана окото тази:

Страхотни цветя на половин цена! Посрещнете първия учебен ден с  … Роза само за 5 лв Heart Eyes Не са кой знае какво, просто хризантемки с зеленина, но ми хареса оформлението на синия букет и се изкуших да взема за един повод в края на септември Simple Smile


Благодаря, миличка! Купих вече, а сега стискам зъби от яд, че НЕ намерих по-рано Роза за 0.30 лв.

# 394
  • Марс
  • Мнения: 439
Здравейте момичета, четох назад в темата, но не открих доволни или недоволни от перманентен грим, в момента има две оферти...

# 395
  • Мнения: 232
Здравейте, искам да споделя моите впечатление от ресторант Ам гъл. Като цяло всичко много ни хареса, храната беше много вкусна, НО много ме подрзани как ни излъгаха и реших да споделя тук. Та след като хапнахме салати, които бяха много хубави, аз си поръчах сьомга, но сервитьорката ми каза, че в момента нямали сьомга и добави, че нямат и лаврак. Не знам защо, но веднага разбрах, че ме лъже и помолих един приятел да се обади и да си поръча сьомга за вкъщи. Е познайте, приеха му поръчката. И така, не разбирам защо просто не кажат, че ваучерите не важат за всички ястия, вместо да лъжат така нагло. Това е и причината да ме откажат да си купя още ваучери и да отида пак там, въпреки че от всичко друго останах доволна...

# 396
  • Мнения: 2 033
Опитах се да си запаза час за "Само да сме здрави! 50% отстъпка за комплексна ехография на млечна и щитовидна жлези за ранна профилактика!"
http://www.dalavera.bg/561/samo-da-sme-zdravi-50-otstapka-za-kom … anna-profilaktika
в Медицински център Пансанус.  Не ми направиха добро впечатление по телефона.
Оставиха ме да чакам повече от 5 минути на телефона, след това госпожата почна да ме разпитва дали наистина съм си била закупила ваучера, дали съм го принтирала и т.н. Поиска да и продиктувам кода, обаче не беше пред мен и обясних, че след половин час ще имам възможност да го видя. При което тя отказа да ми запише час без релевантна причина. Да съм се обадила след обяд. Казах и да ми запише поне час. Не стана... Каза ми "Айде" и трясна телефона. Сега се чудя да ходя ли изобщо.


Срещу този център преди години съм подавала жалба в КЗП. Точно за същата процедура ставаше въпрос.  Peace Не стигнах до самия център. Тогава боравеха с лъжлива реклама. По телефона общуването беше ужасно.

# 397
  • София
  • Мнения: 802
Опитах се да си запаза час за "Само да сме здрави! 50% отстъпка за комплексна ехография на млечна и щитовидна жлези за ранна профилактика!"
http://www.dalavera.bg/561/samo-da-sme-zdravi-50-otstapka-za-kom … anna-profilaktika
в Медицински център Пансанус.  Не ми направиха добро впечатление по телефона.
Оставиха ме да чакам повече от 5 минути на телефона, след това госпожата почна да ме разпитва дали наистина съм си била закупила ваучера, дали съм го принтирала и т.н. Поиска да и продиктувам кода, обаче не беше пред мен и обясних, че след половин час ще имам възможност да го видя. При което тя отказа да ми запише час без релевантна причина. Да съм се обадила след обяд. Казах и да ми запише поне час. Не стана... Каза ми "Айде" и трясна телефона. Сега се чудя да ходя ли изобщо.


Срещу този център преди години съм подавала жалба в КЗП. Точно за същата процедура ставаше въпрос.  Peace Не стигнах до самия център. Тогава боравеха с лъжлива реклама. По телефона общуването беше ужасно.

 Shocked
Каква лъжлива реклама е била тогава?
Може ли малко подробности?
Заявила съм цели 5 ваучера за мен и мои близки, но още не съм ги платила.
Мен специално общуването по телефона не ме притеснява, но ако процедурата е някаква лъжлива, направо няма да ги плащам.

# 398
  • Мнения: 2 694
Здравейте, искам да споделя моите впечатление от ресторант Ам гъл. Като цяло всичко много ни хареса, храната беше много вкусна, НО много ме подрзани как ни излъгаха и реших да споделя тук. Та след като хапнахме салати, които бяха много хубави, аз си поръчах сьомга, но сервитьорката ми каза, че в момента нямали сьомга и добави, че нямат и лаврак. Не знам защо, но веднага разбрах, че ме лъже и помолих един приятел да се обади и да си поръча сьомга за вкъщи. Е познайте, приеха му поръчката. И така, не разбирам защо просто не кажат, че ваучерите не важат за всички ястия, вместо да лъжат така нагло. Това е и причината да ме откажат да си купя още ваучери и да отида пак там, въпреки че от всичко друго останах доволна...

Отвратително от тяхна страна Stop След като са толкова нагли, аз пък мисля също така нагло да ги попитам още по телефона дали ваучерът важи за цялото меню. Съветвам те да се обадиш в Селектор и да им подадеш сигнал, че от Ам-гъл не си изпълняват условията по офертата Naughty

# 399
  • Мнения: 2 033
Сандалка, надявам се всичко да е наред при вас.

За ресторанта - нямам думи. Изключително непрофесионално. Stop

# 400
  • Мнения: 0
Точно вчера една приятелка ми се оплакваше от провалената им вечеря в "Ам-Гъл". Отвратително обслужване, ужасна храна, менюто с прясна риба не важало за "ваучерите", и като за капак са им начислили в сметката и полагащия им се комплимент от заведението. Казах й да пише на Селектор и те я обезщетиха с код за 10% отстъпка, който като се въведе в сайта изписва "С извинение за провалената сделка" (лично видях принт скрийна) Толкова много провалени сделки ли имат, че чак са си направили и специален код за компенсация...  ooooh!

# 401
  • Мнения: 4 094
В събота в Ам Гъл ядох точно сьомга с ваучер,на нас ни казаха че пък тортата и тирамисуто са свършили,но и другите им десерти не бях лоши.Не  е зле заведението,има нужда от ремонт и по-любезна сервитьорка,но готвят вкусно.
От Абракадабра също сме доволни,вече 4 пъти оставяме детето харесва му там,даже единия път го бяха нахранили с тяхна храна.

# 402
  • Мнения: 0
Аз искам да споделя страхотните си впечатления от ресторант Тибеталия. Прекрасен ресторант, отлично обслужване и всичко беше мноoooго вкусно. Направиха ни без проблем резервация даже преди валидността на ваучерите, за което едно голямо БЛАГОДАРЯ! Определено бих посетила и на нормалните цени, които не са никак скъпи (въпреки, че се запасих стабилно с ваучери). оценка 10/10

# 403
  • Мнения: 337
Да докладвам за хотел „White Fir Valley” , тъй като и други се интересуваха от отзиви за него.
Не съм доволна изобщо.
Лелее, ужас Sad И ние имаме резервации за там. Стига бе...Не очаквам кой знае какво, но чак пък мръсотия, студена вода и половината термо зона да не работи Rolling Eyes Много лошо, много...А уж четох за този хотел отзивите в букинг или в трип-а, на помня, но бяха хубави Rolling Eyes
По телефона ми казаха, че водата е 28 градуса, това си е идеално за плуване, но явно не е толкова Rolling Eyes На храната какво й имаше? Лошо сготвена, стара или какво? Леле, ако не става за ядене, какво ще ги правя тия две деца насред полето ooooh!
Еххх..ама защо така се получава? Из предните страници имаше положителни отвизи. С такова нетърпение чаках да ида сега там, а сега.... Rolling Eyes И ако наистина не отговаря на условията, записани във валчера, къде и как може да си търсим правата, ако изобщо имаме такива.... newsm78 Rolling Eyes

# 404
  • Мнения: 51
v koi site sa rozite sa bez pari? Simple Smile

Общи условия

Активация на акаунт