Подготвителните модули на СМГ "Паисий Хилендарски"

  • 164 272
  • 953
  •   1
Отговори
# 105
  • Sofia
  • Мнения: 2 869
Благодаря за отговора   bouquet. Синковеца е малък, но е хубаво да знам за догодина  Wink.

# 106
  • Мнения: 939
Промяна на курсовете в СМГ за 05/11/2011:

http://smg-bg.info/images/stories/kursove-2011-5.11.2011.xls

# 107
  • Младост 4
  • Мнения: 91
Момичета, може ли някой, чието дете е при г-н Стоянов 4 клас да напише какво са взимали на 5 ноември и какво е домашното? Благодаря предварително!!!

# 108
  • София
  • Мнения: 4 102
Имам въпросчета към майчетата на третокласниците.

До кога продължава първия модул?
Доволни ли сте, ще запишете ли детето на следващия?

Последна редакция: пн, 07 ное 2011, 12:20 от EliG

# 109
  • софия
  • Мнения: 547
Рано ми е да изразя мнение,синът ми е при Елза Тодорова взимат материал имат домашни понякога си мисля ,че препускат и незатвърждават наученото.Иначе е мила и приятна , а модула от коя дата е незнам newsm78  но трябва да го платим в началото на декември месец.

# 110
  • Мнения: 7 277
До кога продължава първия модул?
Лесно може да сметнеш кога свършва един модул. Всеки е с продължителност 10 занятия от по два астрономически часа.

# 111
  • Мнения: 4 210
Имам въпросчета към майчетата на третокласниците.

До кога продължава първия модул?
Доволни ли сте, ще запишете ли детето на следващия?



Ели, много малко занимания са имали и с това си обяснявам факта, че нищо особено не за взели.
На този етап мисля, че Михаела може да мине и без курса.
Ако те интересува ще ти кажа по кои сборници работят.

# 112
  • София
  • Мнения: 4 102
Имам въпросчета към майчетата на третокласниците.

До кога продължава първия модул?
Доволни ли сте, ще запишете ли детето на следващия?



Ели, много малко занимания са имали и с това си обяснявам факта, че нищо особено не за взели.
На този етап мисля, че Михаела може да мине и без курса.
Ако те интересува ще ти кажа по кои сборници работят.

И аз така си го обяснявам, за сега Simple SmileНо имам едни други терзания- за това как г-жата не гледа кой какво прави, не знае децата по имена,30 деца на едно място, не ги е питала за ЧХ, въобще малко от типа - аз си преподавам, вие ако не знаете ме питате и нищо лично, никаква обратна връзка.Това ми е основната чуденка всъщност.Ако аз лично не я следя няма да разбера кои задачи са й трудни, а ако я следя така изкъсо - то какъв смисъл да ходи на курс...
Ще чакам да споделиш от какво работят, ние имаме само читанката и това за талантите.

Фран, мерси!

# 113
  • Мнения: 1 849
Елза Тодорова, си каза в началото, че курса няма да е ефикасен ако децата не решават задачи в къщи. За мен е полезен, защото аз не всички задачи мога да ги обясня така, че да ги разбере хлапето и предпочитам да ходи и да слуша, та дано му влезе нещо в главата. Проблема е, че всички хлапета се сещат да питат точно преди състезание... Нашенеца каза, че в събота в междучасието е било лудница от питащи деца. Аз не разбирам от методика на обучението и не бих се наела сама да обучавам детето си на математика, но всичко си е до човек и до дете разбира се.  Hug

# 114
  • София
  • Мнения: 1 154
И аз така си го обяснявам, за сега Simple SmileНо имам едни други терзания- за това как г-жата не гледа кой какво прави, не знае децата по имена,30 деца на едно място, не ги е питала за ЧХ, въобще малко от типа - аз си преподавам, вие ако не знаете ме питате и нищо лично, никаква обратна връзка.Това ми е основната чуденка всъщност.Ако аз лично не я следя няма да разбера кои задачи са й трудни, а ако я следя така изкъсо - то какъв смисъл да ходи на курс...
Ще чакам да споделиш от какво работят, ние имаме само читанката и това за талантите.

Фран, мерси!
Аз бях много доволна миналата година от Е.Тодорова именно, защото много бързо запомни имената на децата и следеше представянето им на турнирите, включително и когато те не се явяваха в СМГ.

# 115
  • София
  • Мнения: 4 102
Именно при Елза Тодорова сме.Обръща се към децата с - "кажете Вие"  и посочване, без никакво име.Онзи ден след ЧХ очаквах, че ще попита коя задача ги е затруднила и да решат, има 2-3- по-засукани задачки, но нищо не е попитала.

Последна редакция: пн, 07 ное 2011, 14:51 от EliG

# 116
  • Мнения: 4 210
Мдаа. И г-жа Борисова не е коментирала изминалите 2 състезания, нито задачите по тях.
Тя обаче знае някои имена.

# 117
  • София
  • Мнения: 3 916
EliG, миналата година и аз не бях доволна от Елза Тодорова, на нас ни провали цялата година Не че не може да преподава, а просто не можа да впечатли децата. Не се и вълнуваше много кой какво прави в час, и не споделяше с родителите. Бързо говорене, бързо писане на дъската, като в университет.

Аз всеки път като стане дума за нея, се изказвам, защото наистина много ме е яд, че си изгубихме времето. Малко са децата, които по принцип са си много добри по математика и интереса няма да им се намали при такъв преподавател, който препуска по материала. Все пак курсовете са за да учат децата там, а не само да затвърдят каквото си знаят.

# 118
  • Мнения: 7 277
Нееднократно съм писала, че съм много доволна от Елза Тодорова, но наистина не е подходяща за деца, чийто интерес към математиката липсва или тепърва ще се развива.
За такива деца по-подходящи са преподаватели като Борисова и Стоянов.
Петя Тодорова има уникално чувство за хумор и предполагам, че създава една много свежа атмосфера, но не знам дали води курсове за третокласници, пък и сайта на СМГ в момента зацикли за да проверя.

Иначе повечето учители "препускат" по материала, времето е ограничено, децата са много и т.н..

# 119
  • София
  • Мнения: 4 102
Питах, не за да се оплача от преподавателката, или да се направи спор 'за' и 'против' Елза Тодорова, а за да видя какви очаквания са имали  другите родители, дали те са се оправдали и дали намират курса за достатъчно полезен. Като става въпрос за дечицата, които наистина харесват математиката, а не подбутнати от прекомерна родителска амбиция.
 
Аз определено имах друго виждане за курса.Ще напиша по-подробно.
Като се решават задачи и децата ги решават сами, да се минава да се види дали детето е решило или не, ако е решило и рисува цветенца да му се даде нещо друго , за да не скучае, или да му се помогне.Да се стимулира детето с браво, лепенка или с каквото прецени учителя за някакво постижение.Дори да е трудно да се запомнят имената - да стоят на табелка отпред.Да се дават повече домашни, и да се решават по-сложните задачи от минали състезания.Това всичкото го пиша, и така си го представям, защото така бяха кръжоците и сиповете по математика преди.

Последна редакция: вт, 08 ное 2011, 11:26 от EliG

Общи условия

Активация на акаунт