Подготвителните модули на СМГ "Паисий Хилендарски"

  • 164 154
  • 953
  •   1
Отговори
# 465
  • България, София
  • Мнения: 644
Знаете ли нещо за интензивен 4-ти модул за 3-ти клас?
Г-н Стоянов е дал график на посещенията.
Моля, ако някое дете го е записало да го споделите, че моят син си го е спестил.

# 466
  • Мнения: 623
Знаете ли нещо за интензивен 4-ти модул за 3-ти клас?
Г-н Стоянов е дал график на посещенията.
Моля, ако някое дете го е записало да го споделите, че моят син си го е спестил.
Не съм чувала да има 4-ти модул за 3-ти клас, но може и да бъркам. Миналата година нямаше, а днес Елза Тодорова е казала, че 4-ти клас ще имат (на 3-то класната група).

# 467
  • Мнения: 478
Не зная как е при другите, но Стоянов винаги прави интензивен 4-ти модул. Чувала съм, че някои свършват с 3-ти модул. Кое те притеснява?

# 468
  • България, София
  • Мнения: 644
Не зная как е при другите, но Стоянов винаги прави интензивен 4-ти модул. Чувала съм, че някои свършват с 3-ти модул. Кое те притеснява?
Нямам притеснения. Не знам при друг учител да го има този модул за 3-ти клас и съм неподготвена.
Ако се сдобия с графика, ще пробвам да се организирам, макар и в последния момент.

# 469
  • София
  • Мнения: 143
Не зная как е при другите, но Стоянов винаги прави интензивен 4-ти модул. Чувала съм, че някои свършват с 3-ти модул. Кое те притеснява?
Нямам притеснения. Не знам при друг учител да го има този модул за 3-ти клас и съм неподготвена.
Ако се сдобия с графика, ще пробвам да се организирам, макар и в последния момент.

сега и аз с испомних, че в края на трети клас Стоянов предложи интензивен курс. Ние не се записахме, защото ходихме на море, но пък и не изпуснахме нищо. Най-вероятно на този четвърти модул се решават тестове, а не се взима друг материал.  Стоянов обича да организира допълнителни курсове извън обявените Simple Smile През пролетната ваканция направи такъв интензивен курс за четвъртокласниците - тестове и разяснения по задачите. Смея да твърдя, че наистина беше от полза, но нашият изпит наближава, а вие имате цяла година. И без това през лятото забравят доста децата.....така, че си преценете.

# 470
  • Мнения: 478
Наистина трябва да си прецените сами. В нашия случай 4-ти модул в 3-ти клас беше от полза, защото в 3-ти клас карахме курса за 4-ти и каквото му беше убягнало през годината, успя да изясни тогава. Може би наистина този последен напън в 3-ти клас да идва излишен, но ако детето така или иначе няма какво да прави - по-добре е да ходи. Със сигурност не е загубено време.

# 471
  • Мнения: 980
Дали някой, който разполага със задачите за 3-ти клас от пробния изпит на 29.04. би могъл да ги качи?

# 472
  • Мнения: 4 210
И на мен би ми било интересно да дам задачите на синковеца.
3клас- моля, ако не тук поне на лични или мейл:
gerganaradulova@gmail.com

# 473
  • София
  • Мнения: 143
На 20.05.2012 ще има пробен изпит. На 10.06 - също.  Simple Smile

# 474
  • Мнения: 7 275
Този сигурно ще е последен. Съвсем наближи...Успех и късмет на децата, а на родителите спокойствие и вяра.  bouquet

# 475
  • Мнения: 1 426
Моля кажете, тази събота 12.05 Стоянов има ли занятия с 3-ти клас  bouquet

# 476
  • България, София
  • Мнения: 644
Курсът при Стоянов за 3кл свърши, според моя син.

Успява ли Стоянов да научи децата да описват задачите в 4кл? В голяма чуденка съм кой учител да избера за 4кл. Много е забавен и колоритен, но ми е интересно колко настоява за последователност и описание на задачите или това трябва ние да си го свършим...

# 477
  • София
  • Мнения: 143
Курсът при Стоянов за 3кл свърши, според моя син.

Успява ли Стоянов да научи децата да описват задачите в 4кл? В голяма чуденка съм кой учител да избера за 4кл. Много е забавен и колоритен, но ми е интересно колко настоява за последователност и описание на задачите или това трябва ние да си го свършим...

Категорично не!! Както и нито един от останалите преподаватели, съдейки от познатите ми, чийто деца са били при Златилов, Петя Тодорова и т.н. Това явно трябва да се учи вкъщи или след всеки пробен изпит, взимайте критериите и се учете от тях.  Не забравяйте, че преподаването е във вид на лекция и не се обръща индивидуално внимание на всяко дете. Така например миналата година, както на моят син му хареса метода на Стоянов и той му стана любимият учител, така на други деца от курса определено повлия отрицателно. Същите в началото не бяха много активни, не успяха да се включват в решенията и наградите и това ги демотивира напълно. Друго което ми прави впечатление, водейки си статистика за децата от курса - 10% от тях са с успеваемост над 30 т. въртят се между 30 -40, всички останали са между 20 и 30 и са на сравнително еднакво ниво. Синът ми казва, че в курса около 5-6 деца са активните, останалите не. Пак правя аналог със Златилов - миналата година и той е работил с няколко активни деца. Въпросът е какво правим, ако детето не е от активните, а и родителят не може да помага newsm78 Пак статистиката ми показва, че през миналата година, децата, на мои познати които влязоха бяха с родители - баби, татковци и т.н мноого добри математици. Моят съвет е ако нямате време и възможност да решавате с детето си, не разчитайте само на курсовете.

Последна редакция: сб, 12 май 2012, 16:04 от FAIRY MUM

# 478
  • софия
  • Мнения: 547
FAIRY MUM добре казано  newsm78 ама какво да правим ние родителите които не сме математици?Освен курсовете да търсим и учител който да работи индивидуално с детето ,това е добър вариант но от къде да го намеря този учител.Аз лично не познавам такъв .

# 479
  • Мнения: 51 019
Курсът при Стоянов за 3кл свърши, според моя син.

Успява ли Стоянов да научи децата да описват задачите в 4кл? В голяма чуденка съм кой учител да избера за 4кл. Много е забавен и колоритен, но ми е интересно колко настоява за последователност и описание на задачите или това трябва ние да си го свършим...

Категорично не!! Както и нито един от останалите преподаватели, съдейки от познатите ми, чийто деца са били при Златилов, Петя Тодорова и т.н. Това явно трябва да се учи вкъщи или след всеки пробен изпит, взимайте критериите и се учете от тях.  Не забравяйте, че преподаването е във вид на лекция и не се обръща индивидуално внимание на всяко дете. Така например миналата година, както на моят син му хареса метода на Стоянов и той му стана любимият учител, така на други деца от курса определено повлия отрицателно. Същите в началото не бяха много активни, не успяха да се включват в решенията и наградите и това ги демотивира напълно. Друго което ми прави впечатление, водейки си статистика за децата от курса - 10% от тях са с успеваемост над 30 т. въртят се между 30 -40, всички останали са между 20 и 30 и са на сравнително еднакво ниво. Синът ми казва, че в курса около 5-6 деца са активните, останалите не. Пак правя аналог със Златилов - миналата година и той е работил с няколко активни деца. Въпросът е какво правим, ако детето не е от активните, а и родителят не може да помага newsm78 Пак статистиката ми показва, че през миналата година, децата, на мои познати които влязоха бяха с родители - баби, татковци и т.н мноого добри математици. Моят съвет е ако нямате време и възможност да решавате с детето си, не разчитайте само на курсовете.

Това не е вярно Naughty Всички учители, особено пък Златилов, преподават на много високо ниво, в т.ч. и описването на решенията  и ако детето слуша и внимава ще се научи. Обаче това наистина не е частен урок, а курс. И наистина не се работи индивидуално с всяко дете. Работи се с активните, търсещи да научат нещо ново. Ако някой не осъзнава това вината не е в учителите.

Общи условия

Активация на акаунт