От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни

  • 66 053
  • 753
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 1 718
Аз също мога да похваля КД след като Ем. вчера пак ми вдигнаха нервичките. Не поглеждам колко ми тежат пратките, но ме устройва цената, която плащам. С Ем. за същите неща съм плащала поне 1/3 повече. Да не говорим, че с Ем. получавам с 300 зора пратките си след месец чакане, а с КД пристигат максимум до 10тина дни с тези 2 курса седмично. Отскоро ги смених, но засега съм доволна, дано не влошат работата си пу-пу!

# 586
  • Мнения: 5 824
и аз съм доволна от КД,може и на точно тегло да изчисляват,а грешката да е в мен,не искам да подвеждам никой Peace Лесно се комуникира с тях и мога да си взема пратките и извън обявените дати,ако се разберем по телефона Peace

# 587
  • София
  • Мнения: 178
...
И още нещо (понеже ми е за първи път) - като получа e-mail трябва ли да правя нещо в профила си - да натискам този бутон за доставка, или директно мога да отида да си взема нещата? ...
Martita, влизаш в профила си -> трансп услуга -> потвърди пратка (виж кой адрес ти е изписан за доставка, преди да потвърдиш) Peace
Аз чакам само още 1 пратка от стария им адрес и се надявам да в следващия курс.

# 588
  • София
  • Мнения: 381
Не мога да се въздържа вече.... Като бивш клиент на Габко ми е супер неприятно да чета поне 3 страници в тази тема - ще им дойде ли курса, кога, какво, как.... ooooh! Не ви отговарят на мейлите ли, или на скайпа или не си вдигат телефоните. Бивш клиент съм защото Габко дадоха моя пратка на стойност над 200 лири на друг човек /грешка от тяхна страна/. Чист късмет че получателката ми е позната и ме уведоми......... След повече от месец размотаване от страна на Г. момичето /по моя молба/ ми изпрати пратката с куриер, защото Габко не си мръднаха пръста. И само още едно уточнение същото момиче имаше изчезнала пратка преди година за 60 лири и съвсем резонно според мен беше отказала да им даде моята пратка, преди да я компенсират за нейната. И двете пратки са с куриер, с номер за проследяване и са подписани че са получени на УК адреса... И още нещо сигурна съм 100%че с тази нова смяна на адреса им в УК 3-та ако не се лъжа ще има още изгорели клиенти с изчезнали пратки....

# 589
  • Мнения: 928
Не мога да се въздържа вече.... Като бивш клиент на Габко ми е супер неприятно да чета поне 3 страници в тази тема - ще им дойде ли курса, кога, какво, как.... ooooh! Не ви отговарят на мейлите ли, или на скайпа или не си вдигат телефоните. Бивш клиент съм защото Габко дадоха моя пратка на стойност над 200 лири на друг човек /грешка от тяхна страна/. Чист късмет че получателката ми е позната и ме уведоми......... След повече от месец размотаване от страна на Г. момичето /по моя молба/ ми изпрати пратката с куриер, защото Габко не си мръднаха пръста. И само още едно уточнение същото момиче имаше изчезнала пратка преди година за 60 лири и съвсем резонно според мен беше отказала да им даде моята пратка, преди да я компенсират за нейната. И двете пратки са с куриер, с номер за проследяване и са подписани че са получени на УК адреса... И още нещо сигурна съм 100%че с тази нова смяна на адреса им в УК 3-та ако не се лъжа ще има още изгорели клиенти с изчезнали пратки....
Чудесно е че разказа тази случка, би била полезна за много настоящи и бъдещи техни клиенти! В крайна сметка компенсираха ли приятелката ти и ти получи ли си пратката???

# 590
  • Мнения: 3 714
А, не, моите са от стария адрес.  Peace

Понеже си смених офис Еконт с офис Спиди - тези от Спиди изпращат ли смс?
изпращат
моята поръчка от новия адрес я получих вече
от старият адрес я няма и още нямам отговор от Габко  Sad
Нищо не натискаш  Peace Отива мъжа ти, казава ти ай ди - то и взима кашоните  Wink
аз дори, когато ходя от склада да си ги вземам пак натискам Потвърди доставка  Peace
marrcheto благодаря за информацията  Hug Мисля да ги пробвам скоро. Има ли някой, който не е доволен от тях и защо?

# 591
  • София
  • Мнения: 381

Чудесно е че разказа тази случка, би била полезна за много настоящи и бъдещи техни клиенти! В крайна сметка компенсираха ли приятелката ти и ти получи ли си пратката???
[/quote]

Както съм писала получих пратката си от моята позната /познавам я от форума, не сме приятелки/ по моя молба с куриер, който аз платих/. Тя не е компенсирана и до ден днешен, да не говорим че последното нещо което преля чашата, беше  мейл от Веселин пратен до мен, в който ми се обясняваше, как тя едва ли не ги била рекетирала и това било незаконно и щяло да и излезе през носа........Ходих като гърмян заек два дни след това, просто бях потресена...... Нали другия път аз ще бъда на нейното място и ще се окажа престъпничка, която рекетира и да очаквам мутри ли, полиция ли  ooooh!


пп. Ето ви и линк към старата тема за случая, която пусна другото момиче и която незнайно защо явно е заключена защото не могат да се добавят нови мнения
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=603913.0

Последна редакция: пт, 18 ное 2011, 12:32 от dildes

# 592
  • Мнения: 24
И аз се включвам като вече БИВШ клиент на Габко. В началото бяха много любезни и бързи, е, случи се 2 пъти да получа пратките на други хора, но се обаждах и те си ги прибираха обратно (даже единият път бях отворила едната, без да се усетя). При последната ми пратка обаче се случи следното: първо, получих имейл на 14.10., че трябва да отида на 12.10 (?!) да си взема пратката, а ако 2 пъти подред не си я получа, ще ми начислят 10 лв. глоба! Писах им веднага, че имат някаква грешка, ако си мислят, че мога да пътувам във времето.
Изчаках си културно следващия имейл, отидох в сайта, потвърдих си поръчката (чаках да ми доставят стоката вкъщи) - но никой не дойде. Писах нов имейл, защото не си вдигаха телефона, на който ми беше отговорено, че е станала грешка и ще ми пратят още днес пратката (денят беше петък). Аз казах - ок, днес съм цял ден вкъщи. Те ми отговориха, че ще получа пратката в събота! Много от вас ще ме разберат, когато напиша това, което написах и на тях - не искам да получавам пратки в събота, защото съм с малко дете, което заспива около обяд и не желая да ме безпокоят куриери, тъй като това е единственият ми шанс и аз да поспя. Помолих да се обадят на куриерите и да отложат пратката за понеделник. Беше ми отговорено, че това е невъзможно! Е, аз звъннах на Спиди и се оказа напълно възможно. Написах имейл на Веселин, че съм разочарована от обслужването им, защото не стига, че 3 пъти правят грешка с пратката ми, ами и не можаха да завъртят един телефон... Отговор няма. Може да ви се стори малко, но изключително се подразних. Ще видим следващите как ще са Wink

# 593
  • София
  • Мнения: 178
... И още нещо сигурна съм 100%че с тази нова смяна на адреса им в УК 3-та ако не се лъжа ще има още изгорели клиенти с изчезнали пратки...
dildes, стресирам се като чета написаното  Cry Не вярвам, че някой от фирмата би се възползвал от смяната на адреса, за да покрие пратка. Аз ползвам услугите им от 2009 год и винаги са били безкрайно коректни. Нали предметът на дейност на фирмата е да ни доставят желаните неща...

# 594
  • Мнения: 85
Тези от Габко вече прекаляват с номерата си.Току що получих sms за пратка на мое име от курс 61,с дължима сума 2,20,при положение,че от същия този курс нещата ми бяха доставени днес.Е това не мога да го разбера.Защо трябва да платя още 2,20 + пощенските за куриер,когато грешката е тяхна.
И на всичко отгоре не вдигат и телефона.

# 595
  • Мнения: 928
Тези от Габко вече прекаляват с номерата си.Току що получих sms за пратка на мое име от курс 61,с дължима сума 2,20,при положение,че от същия този курс нещата ми бяха доставени днес.Е това не мога да го разбера.Защо трябва да платя още 2,20 + пощенските за куриер,когато грешката е тяхна.
И на всичко отгоре не вдигат и телефона.
Най-вероятно става въпрос за една и съща пратка, т.е. тази която си получила, просто смс-а е дошъл по-късно Peace

# 596
  • Мнения: 85
Тези от Габко вече прекаляват с номерата си.Току що получих sms за пратка на мое име от курс 61,с дължима сума 2,20,при положение,че от същия този курс нещата ми бяха доставени днес.Е това не мога да го разбера.Защо трябва да платя още 2,20 + пощенските за куриер,когато грешката е тяхна.
И на всичко отгоре не вдигат и телефона.
Най-вероятно става въпрос за една и съща пратка, т.е. тази която си получила, просто смс-а е дошъл по-късно Peace
Не,тази която получих е по-голяма.

# 597
  • Мнения: 60
На мен всичко ми е пристигнало по Габко (и двете пратки - тази от стария им адрес и тази от новия). Мъжа ми ги е взел нещата и каза, че всичко е там. Дори днес им звънях да ги питам нещо и ми вдигнаха и бяха любезни. Съжалявам, че някои от вас са имали горчив опит с тях. Предполагам, че всеки доставчик може да обърка нещо, но наистина е важно как ще реагира при една такава обърквация.

Благодаря на всички, които се включиха с информация! Беше ми за първи път да поръчвам нещо от чужбина и то чрез посредник. Сега вече знам как става и ще се възползвам по-често! Simple Smile

 Hug Hug Hug

# 598
  • Мнения: 3 714
Тези от Габко вече прекаляват с номерата си.Току що получих sms за пратка на мое име от курс 61,с дължима сума 2,20,при положение,че от същия този курс нещата ми бяха доставени днес.Е това не мога да го разбера.Защо трябва да платя още 2,20 + пощенските за куриер,когато грешката е тяхна.
И на всичко отгоре не вдигат и телефона.
Същата работа и при мен, нали се жалвах по-рано, че имам стара пратка от стария адрес. Днес доставиха едната утре ще дойде другата и за трябва да платя 5-6 лв повече от колкото ако бяха пратили всичко днес!
С тоя курс ще си вкарат автогол ми се струва, особено ако не измислят начин да ни компенсират за допълнителните разходи поне за куриера!

# 599
  • Мнения: 178
Аз съм тази, която според Веселин съм рекетьорката. Започнах преди нова тема за да предпазя евентуално и други от подобна на моята случка, на много от съфорумките ме обвиниха в какво ли не. Както и да. Наистина dildes имаше късмет, че пратката и беше при мен. И на друг да беше нямаше да я задържа. Но смятам, че когато някой прави грешки трябва да поема и отговорност. Не може с лека ръка да изчезват пратки и те да изкарват тебе виновен. Пълна простотия, не ми се обсъжда отново.  Който иска да си ги ползва и аз бях доволна, докато не "изгърмях" и не срещнах тяхното "добро" отношение.

Общи условия

Активация на акаунт