Yves Rocher.fr

  • 34 219
  • 742
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 11 607
п.п.Точно ти ли бе Евче...Не е честно така Confused

Така е....Не е честно.....Ева ни отваря очите и ни дава далаверата в ръцете, от нас остава само пари в картата да имаме, а какво се получава в един момент - обущаря ходи бос........Еве, дано има радост и за нас!

Само да питам, за да видя дали това има значение - с дебитна, виртуална или кредитна платихте момичетата, които имате 2-ри имейл?

# 61
  • Мнения: 7 339
А доверх се вече аз ,два пъти даже  Laughing

Последна редакция: вт, 20 сеп 2011, 10:54 от Iliana__

# 62
  • Мнения: 43
Аз платих с дебитна  Viza Elektron на CСB Peace
Стискам ви палци милички всичко да е нареди да си получите нещата  Hug

# 63
  • В полето, под тепето.
  • Мнения: 928
Моята поръчка е от събота след обяд и получих  втори емейл преди половин час. Платих с  дебитна Виза Електрон на ДСК. Дано всички си получат поръчките! Praynig

# 64
  • Мнения: 11 607
Моята поръчка е от събота след обяд и получих  втори емейл преди половин час. Платих с  дебитна Виза Електрон на ДСК. Дано всички си получат поръчките! Praynig

Това ми дава малка надежда....Платих с виртуална на ДСК......Благодаря!

# 65
  • София
  • Мнения: 6 103
Да напомня,че аз получих потвърдителен е-маил на друг човек и че поръчката му стои в моя акаунт.Първите ни 2 имена съвпадат и системата не е отразила фамилиите,а нали трябва да се изписват и имената на посредника. Напълно е възможно и при вас да се получават подобни неща. Даже се чудя дали не е по-добре да се изписва фамилията първо,така може да има евентуално по-малко съвпадения.

# 66
  • Мнения: 1
Да се разпиша и аз в тази хубава тема....
Ева, от сърце благодаря, за труда, който полагаш и за всичко споделено!  bouquet Вишенка и на теб също  bouquet
Аз вече имам една поръчка от преди месец и половина и съм доволна от всичко, което получих. Шампоаните са хубави, а Вишенка беше препоръчала крем за оформяне на овала на лицето, който много ми допадна. Сега само чакам постъпления в сметката......набелязала съм си доста неща.

# 67
  • Мнения: 112
Ох, и аз в списъка с чакащите 2-ри потвърдителен е-мейл.
Имам направени 2 поръчки, в неделя около обяд, 1-вият потвърдителен е-мейл го получих веднага и на двете, но за 2-рия все още нищо.

Еве, ти защо си сигурна, че твоята поръчка е "изпаднала" по трасето ?

# 68
  • Мнения: 11 607
Ох, и аз в списъка с чакащите 2-ри потвърдителен е-мейл.
Имам направени 2 поръчки, в неделя около обяд, 1-вият потвърдителен е-мейл го получих веднага и на двете, но за 2-рия все още нищо.

Еве, ти защо си сигурна, че твоята поръчка е "изпаднала" по трасето ?

Пък аз и глупост съм направила.....Чекнала съм плащане до 1 месец.....Не първата опция - Дебит...., а втората.....Други като мен? Дано не изпаднем по трасето! Peace

# 69
  • Мнения: 112
О, аз чекнах "дебит", но интересно, в интернет банкирането не виждам блокирана сума за поръчките.
Четейки в темите и при други момичета е било така и за това не се притеснявам.
След колко дена, е нормално, да получа втория е-мейл?
А има ли някое момиче, да не е получило, направена поръчка?


ПП: Получих преди малко потвърдителен е-мейл.

Последна редакция: вт, 20 сеп 2011, 15:45 от veronika

# 70
  • Мнения: 11 607
Ох....Получих най-накрая заветния втори имейл от ИР sweating........

Влязох си и в суивито - там са и 2-те ми поръчки....

Воала!

Еве, къде си? Провери си пощата! Вероника и ти.......Дано няма проблеми!

# 71
  • Мнения: 876
Момичета,....четох  и гледах-не можах да го намеря това сюиври  Rolling Eyes

# 72
  • София
  • Мнения: 6 103
Момичета,....четох  и гледах-не можах да го намеря това сюиври  Rolling Eyes
Като си влезеш в профила,кликаш на името и после под Mes commandes.

# 73
  • Мнения: 876
да,пробвах така,но се отваря нов прозорец с една мацка и иска номер на клиент и  като му го дам иска реф.номера на артикули,въоще не ми дава да си видя статуса на поръчката.

# 74
  • София
  • Мнения: 6 103
да,пробвах така,но се отваря нов прозорец с една мацка и иска номер на клиент и  като му го дам иска реф.номера на артикули,въоще не ми дава да си видя статуса на поръчката.

Иска да се въведе клиенският номер и пощенският код на адреса, до който е поръчката. После директно отваря поръчките ти.

Общи условия

Активация на акаунт