Yves Rocher.fr

  • 34 225
  • 742
  •   1
Отговори
# 705
  • Карлово
  • Мнения: 5 296
Аз съм в списъка с 2 - те поръчки с "кода", не съм получавала втори мейл.
От един акаунт ли са пуснати 2-те поръчки?

# 706
  • София
  • Мнения: 2 296
Аз съм в списъка с 2 - те поръчки с "кода", не съм получавала втори мейл.
От един акаунт ли са пуснати 2-те поръчки?
С 1 кл.№, но на 2 мейла.
Не посмях на 1 да рискувам.  Wink

# 707
  • Варна
  • Мнения: 109
Благодаря ви за любезните и за не чак толкова любезни съвети момичета.

Внимателно следя темата от самото начало. Благодарение на вас активно пишещите успях и аз да пусна 2 поръчки.   bouquet
Получих ги и всичко бе наред  докато не разбрах, че за едната от тях парите не са ми дръпнати от картата.  smile3506
Пазарувам много и от отдавна по Интернет и до сега подобен случай не съм имала.
Не ми се е случвало и да не ми отговарят на запитванията толкова дълго време от съответния сайт когато попитам нещо.
Последния пост започнах с "Има ли и други като мен?" за да зная дали да се притеснявам.
Имаше момичета които писаха, че и те са с не отразени плащания за някой от поръчките си, а след това не разбрах дали са минали плащанията им.
Искам да успокоя всички който се притесняват, че сайта на Yves Rocher.fr ще спрат да приемат поръчките ни заради моите опити да контактувам с тях, че най-вероятно това няма да се случи!
.... или поне причината за това няма да са моите имейли!  smile3521

Не разбрах защо си мислите, че продължавам да им пиша имейли, аз писах че чакам отговор от тях!
"  От Yves Richer продължават да не ми отговарят на имейлите. " ...  на старите имейли - нови не съм им писала!
Писала съм им общо 3 имейла. Първия за поръчката ми от 25.08. ( назад в темата даже споделих какво им написах).
Другите два имейла са за да ги помоля за статус на поръчките ми от 29 и 30.09.
Пиша и споделям тук в темата притесненията си за поръчките ми за да не пиша директно на
Yves Rocher ( както ме посъветвахте ) ...  ако някой се дразни от това, съжалявам!

Amen ако "решат да ни резнат" и от тук както стана с Ларедут според мен ще е заради
тези неизяснени проблеми с плащането на поръчките ...  или за поръчки за от по 5-6 Е с 3 подаръка и БД!
Фен съм на козметиката им и най-малко искам да стане това.  newsm18
Всичките ми поръчки до сега са над 25 Е. Тази за която най-много се притеснявам е за 80Е - не са малко парите и искам да си ги дръпнат за да съм спокойна и аз че не дължа пари !


п.с. И СПРИ ДА ПИШЕШ С ГОЛЕМИ ЧЕРВЕНИ БУКВИ.

тука няма сляпи. А ако ще продължаваш така "викаш" (големи букви в чата = викане) просто аз лично ще спра ти отговаря
Vishenka мила, ти пишеш с големи червени букви. Аз пиша с малки удебелени(bold) букви в цвят бордо  smile3503
Не за да те дразня или да се карам, а защото този свят ми харесва повече от черния.
Този път ще смяна цвета - в твоя чест е зелен!   love001

Последна редакция: сб, 08 окт 2011, 18:23 от Lubov29

# 708
  • Мнения: 1 846
Поръчката ми от 06.10. вече е отпътувала към фр.адрес и е с блокирани по картата парички  Simple Smile
Съответно преди малко пуснах още една с код В443  Embarassed
Дано пристигнат безпроблемно до мен  Praynig

# 709
  • Мнения: 4 052
благодаря ти много  Hug изглежда чудесно чантичката, чакам си я с нетърпение  Heart Eyes

# 710
  • насън...
  • Мнения: 234
rallii, благодаря за инфото... Hug
lubov,  призивът ми не беше лично към теб....имаше и други момичета, които споделиха, че са им писали много писма...нормално е да се притесняваме, особено като нямаме опит в пазаруването от този сайт, само че това не е причина да им се пише толкова скоро...някои момичетата тук не чакат и седмица от пускане на поръчката и изпращат писма...нормално е да са натоварени, изведнъж получават много заявки, които трябва да обработят...същото се повтаря като с ларедут...преди време, ако си спомняте, по 2-3 месеца си чакахме поръчките...и тогава беше една истерия... ooooh! някои от редовно пишещите тук се подразниха, защото преди дни пита същото и доста момичета ти отговориха, че са в същото положение и те успокоиха...стискам палци всичко да е наред с твоята поръчка и всичко да дойде скоро при теб... Peace

# 711
  • София
  • Мнения: 2 175
Обаче признайте, че е супер дразнещо да не пращат поне един мейл, за да си що годе наясно има ли поръчка. Ето сега имам две поръчки, които нямам представа регистрирани ли са. Не мога да чакам 1 месец да разбера със сигурност дали ще ги получа. В същото време, ако поръчам пак нещата може да се сдобия с ненужна козметика за 130 лв  Confused Поръчах в четвъртък, нямам мейл, не мога да си вляза от поне 20 дни в сюивито и нямам блокирани пари. То да ти се отще да пазаруваш  Tired

# 712
  • насън...
  • Мнения: 234
и потвърдителен мейл ли нямаш даже?! спама проверявате ли си? много странно иначе... newsm78

# 713
  • София
  • Мнения: 2 175
и потвърдителен мейл ли нямаш даже?! спама проверявате ли си? много странно иначе... newsm78
Нямам и в спама. Ама вече съм получавала поръчка без нито един мейл и затова се чудя. Тя предната беше за 7 евро та не съм я мислила особено.

# 714
  • Варна
  • Мнения: 109
... Ето сега имам две поръчки, които нямам представа регистрирани ли са. Не мога да чакам 1 месец да разбера със сигурност дали ще ги получа. В същото време, ако поръчам пак нещата може да се сдобия с ненужна козметика за 130 лв  Confused Поръчах в четвъртък, нямам мейл, не мога да си вляза от поне 20 дни в сюивито и нямам блокирани пари. То да ти се отще да пазаруваш Tired

Все едно аз съм го писала това ! Peace
Нямам 2-ри имейли за двете си поръчки(дори в спама!)
Нямам блокирани пари по сметката си за тях.
Не мога и в сюивито си да вляза да видя какво се случва.
 
Искам ги продуктите от тези 2 поръчки  smile3518

В по предният си пост исках да споделя точно това с вас, за да знаят и другите момичета чакащи
като мен поръчките си. Чудя се :  newsm78

Какво да направя ?  Thinking Да ги пусна ли наново тези поръчки?  Thinking
И не очаквах такава реакция  #2gunfire

Благодаря на всички които не реагираха по този начин  #2gunfire и се опитаха да ме разберат.
Не мрънкам и не се оплаквам, а споделям притесненията си.
Само да добавя, че нямам поръчка с "вълшебния код" 

Последна редакция: сб, 08 окт 2011, 18:14 от Lubov29

# 715
  • София
  • Мнения: 2 296
Ами, аз точно това писах и вчера, много сме в това положение:

Все едно аз съм го писала това ! Peace
Нямам 2-ри имейли за двете си поръчки(дори в спама!)
Нямам блокирани пари по сметката си за тях.
Не мога и в сюивито си да вляза да видя какво се случва.
 

Така че, чакаш! Това е положението.... ако те устройва.
  Wink

# 716
  • Мнения: 2 189
Lubov29, почти сигурна съм, че няма да получиш тези поръчки. И аз бях така, и съответно не получих нищо. Щом си държиш на нещата, съвета ми е да изчакаш малко за информация от превозвача дали има нещо за теб, след което да си ги поръчаш отново. Няма какво друго да се направи...

# 717
  • Мнения: 1 846
Да си продължа монолога за http://www.yves-rocher.fr/control/product/~category_id=1610/~product_id=87376  Mr. Green
Днес я тествах да отстрани http://www.yves-rocher.fr/control/product/~category_id=2210/~product_id=56650 - черна - справи се повече от перфектно! останах мега изненадана и страшно доволна  Heart Eyes нищо общо с размацването и трудното почистване на Boujois Glamour max Вече съжалявам, че поръчах друг продукт за разгримиране. Явно водичка има претенции продуктите, които ще отстранява да са ИР  Laughing

# 718
  • плевен
  • Мнения: 33
момичета какво трябва да направя зада ми пророботят тези кодове нямам клиентски номер от там ли е проблема newsm78 че вече ме сърбят пръстите да пусна една поръчица Mr. Green  bouquet

# 719
  • Мнения: 112
evelin8388 , не е необходимо да имаш клиентски номер за първа поръчка от куриерския  или от основния сектор. Само някои кодове изискват това, за куриерския сектор.
От основния сектор пазаруваш с поставяне в кошницата, на избраните продукти чрез бутона "постави в кошницата" или реф.№. Пишеш код за отстъпка долу в ляво.
От куриерския сектор се пазарува само с референтни номера и се започва с кода. Той дава повече подаръци за избор и по добри условия за намаление цените на продуктите.
Кодове и референтни номера можеш да  откриеш назад в темата.

Общи условия

Активация на акаунт